Permalänk
Medlem

det ser stabilt ut

Visa signatur

"Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta." Groucho Marx

Permalänk
Medlem

i want mooore.. moore bilder

Visa signatur

"I happen to be the man who wrote the code, but Bill made it famous"-David Bradley (Mannen bakom ctrl-alt-delete)

Permalänk
Proffsmoddare

Ni ska få mer bilder men det är inte lätt att hinna med allt när man har både familj och jobb att sköta men jag jobbar på lådan så mycke jag kan

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

om vi gör en insamling åt dig... kan du inte ta ledigt från jobbet och bygga istället

Visa signatur

min skärm är större än din

Permalänk
Proffsmoddare

Jag har kommit till den punkt i bygget då det är mest slipning och småjusteringar som måste göras innan den slutgiltiga moderkortsinfästningen görs. Sen har jag en hel del graverande kvar att göra. Efter det är det kablarnas tur och luckan för cd/fläktkontroller samt en del andra kosmetiska moddar (vad avlöjar jag inte men fiiint blir det)

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

vart fan kan man köpa plexi söker som fan men hittar inget....:(

Visa signatur

hejsan..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av roivas_87
vart fan kan man köpa plexi söker som fan men hittar inget....:(

gå till en glasmästare.
Var och frågade på ett ställe senast igår..
dom ville ha nästan 700 kr per kvadratmeter i 3 eller 5 mm (kommer inte ihåg vilket det var)
dom sa även att härdat glas var i ungefär samma prisklass.. vet dock inte hur det är att jobba i.

Visa signatur

"Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta." Groucho Marx

Permalänk
Proffsmoddare

Ett tips försök hitta en firma som gör reklamskyltar. Gå in och fråga om ni kan få köpa en bit! Annars finns det mörka nätter och övergivna busskurer

Visa signatur

Permalänk

Men buss kurerna är vell i glas eller menar du den dära saken som tid tabellera sitter i???

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

LsdBoy, han menar de som reklamen sitter bakom.

Visa signatur

säljer: LCD 2x16 | VFD 2x20 | VFD 4x20 | DVD-rom till bärbar
söker: 2,5" HD | TFT >14"

Permalänk

ok, men dom är vell i glas eller????

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Proffsmoddare

Sådär ja nu har man graverat i ett par timmar till och fått högersidan på burken klar, har ont som fan i armen nu. Men när jag slog på dom röda ledsen och såg resultatet kändes det genast lite bättre. Jag ska lägga till en massa skuggningar på båda motiven för att framhäva detaljerna bättre men det får vänta tills min arm börjar fungera igen

Eeeeevil plexi

Visa signatur

Permalänk
Medlem

OMG!
Skitsnyggt!
Massor med creds till dig!

Permalänk
Medlem

Sweet

Visa signatur

OOO
OOO
OOO

Permalänk
Medlem

nice!, ser helt underbart ut..:P

Visa signatur

AMD Athlon 64 Newcastle 2800+ @ 2007 mhz * Adata pc 3200 2*256 ddr (512 mb) * 3 Stycken hårddiskar à 170 gb 7200 rpm * Radeon 9600 PRO @ 300/500 mhz * Samsung 52x CD/RW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Den frågan var iofs redan besvarad jag köpte samma hålsåg hos harald-nyborg.se för 80:-

Kan man kapa i metall med den eller pallar den inte det?

Permalänk
Medlem

nej den pallar inte metall, slits ner direkt....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dahoof
nej den pallar inte metall, slits ner direkt....

Okay, vart kan man köpa hålsågar som har en diameter på 120mm då som klarar metall?

Permalänk
Medlem

du har feta paint skills!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xCr
Okay, vart kan man köpa hålsågar som har en diameter på 120mm då som klarar metall?

såga med sticksåg..........

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dahoof
såga med sticksåg..........

Blir ju inte lika snyggt...

Permalänk
Medlem

Man skiter på sig, bilderna är ju skitläskiga...

Massor med CREDS!

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buster
du har feta paint skills!

Vad menar du med det? jag har ivf inte sett några PAINT bilder i den här tråden, eller har jag missat något?
(Jag antar att du menar när han skissade för graveringen)

Möjligtvis att han har Pain skills i armen, men det är ju en annan sak, kanske ska skaffa några : Rebus:

Anti + Paint - t + P + Skills - Sk

Snyggt som satan blev det (fast det ärkanske inte han som är motivet )

Massor med creds, och du, har du byggt något annat-non-computer rellaterat innan då?
Eller är det nybörjartur (eller inte )

Visa signatur

| i9 9900K | Z390 AORUS | 48GB Corsair VENGEANCE LPX | RTX 2600 SUPER |
| Dell UltraSharp U2724 x2 | Logitech Z5500 | Dygma Defy | Logitech lift |

Permalänk
Medlem

Anti-Pain Pills
whohoo! Jag var först!

Visa signatur

Professionals are predictable. It's the amateurs that are dangerous.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av D'Artagnan
Anti-Pain Pills
whohoo! Jag var först!

Först med å skriva Anti-Pain Pills?? I sånna fall så är jag 2:a..

Permalänk
Medlem

SATAN vad snyggt :D. Hur lyckas du gravera så snyggt? Jag tycker vi utnämmner [WP@]Wolverine till Gravyr-Guden :D.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WaR
SATAN vad snyggt :D. Hur lyckas du gravera så snyggt? Jag tycker vi utnämmner [WP@]Wolverine till Gravyr-Guden :D.

Absolut!

Visa signatur

Power_slave_ "jag gillar lagom stora möss men jag vill ha mina lätta och glidiga"
Luzt på techsweden.org

Permalänk
Medlem

självklart!

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem

evil

Visa signatur

:: xp 3000+, Asus a7n8x Deluxe, 2*256mb Samsung pc-3200, Hercules Radeon 9500 pro, IBM 180gxp totalt 300gb ::

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Risken för att jag skulle vara med i DHs mod tävling är försvinnande liten. Eftersom jag har en liten dotter på 8 månader så är det ingen bra ide att dra iväg på DH i flera dar. Mitt moddande är bara en liten hobby att fördriva lediga stunder med iofs så skulle jag gärna åkt på DH om jag kunde

Klart ungen ska med på dh

Nån gång måste hon lära sig. right?

Visa signatur