Permalänk
Proffsmoddare

Jo de e sant men hon får nog vänta några år jag måste lära henne CS och moddandets ädla konst först hmmm borde kanske finnas en Far/Dotter tag team modd tävling

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Avstängd

far å son ska då ÅXÅ va med * keep it going nut head * med ditt bygge för det ROCKAR FETT !

Permalänk
Medlem

Vackert bygge! Hoppas du uppdaterar med lite bilder snart

Permalänk
Medlem
Citat:

hmmm borde kanske finnas en Far/Dotter tag team modd tävling

Hupp, räkna in mig och min 2-åriga dotter då
Hon är en fena på att hantera en tuschpenna, och modda våra möbler med här hemma

För övrigt så tycker jag att det är ett fantastiskt arbete du utför...
Keep up the good work, man!

Visa signatur

Alla som tror på psykokenesi. Lyft min högerarm!

Permalänk
Medlem

Har en sak att säga dig, du är idiot :D:D:D.. Att du orkar?
Jag skulle lagt ner efter bilden, då jag suger på estetiska verksamheter :)..

Men JÄVLIGT najs

Permalänk
Medlem

bilder bilder bilder!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WaR
Jag tycker vi utnämmner [WP@]Wolverine till Gravyr-Guden :D.

helt klart!
därför vi ska ha titlar till dom som förtjänar det!

skitsnyggt!

Visa signatur

Hörde jag ett skäggo hosta?

Permalänk
Proffsmoddare

Sådär ja nu är det återigen updateringsdags!!!!

idag satt jag med en kopp kaffe och kollade på delarna till burken när jag upptäckte att alla dessa hålen i Hd racket inte var speciellt vackra att titta på.

jag spanade mot högen av plexibitar som låg i ett hörn och plötsligt slog det mig! Varför inte göra så att hålen och hd skruvarna inte syns alls Så jag kastade mig över sticksågen och satte igång. efter en timmes Sågande,putsande och målande hadde jag fått fram dessa bitarna.
Dom är gjorda i 8mm plexi med baksidan svartmålad vilket ger en väldigt snygg effekt (ser ut som 25000 lager klarlack )

Sen la jag ut bitarna på plats. Jag kommer att använda brickor för att få lagom mellanrum mellan stealthbitarna och hdracket så att skruvhuvudena får plats. Själva stealthbitarna kommer att fästas med 2 mässings skruvar i varje bit så att det blir snyggt och prydligt.

jag blev helnöjd med resultatet betydligt snyggare än massa hål och skruvskallar.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Avstängd

indeed ser intressant ut tejpa ihop allt och visa en bild också nu

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk

håller med.. skulle va kul att se // aLLe

Permalänk
Proffsmoddare

det kommer bilder på en provisoriskt ihopsatt låda när jag gjort andra delan av hd racket klart.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ser grymt ut! Keep up the good work!

Permalänk
Medlem

grymt plexi chassi största plexi chassit jag har sett

Visa signatur

Grejer jag tycker om: OpenBSD, FreeBSD samt Gentoo

Permalänk
Medlem

Hur skyddar du datorn? Jag menar småbarn har ju en tendens att förstöra saker som ligger framme.

Permalänk
Medlem

Alltså jag hade tyckt det varit snyggt med fina kromade skallar där. men smaken är som baken

Visa signatur

DHW02 rad 10 plats 24
DHW03 rad 24 plats 113

Permalänk
Medlem

Ja det ser fint ut men finns inte allt detta på bit-tech också? O_o eller har jag fel?

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk
Medlem

Än en gång, det ser MYCKET bra ut!

Permalänk
Medlem

Du är sjuk! skaffa hjälp!

Visa signatur

blabla....

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Znurf
Ja det ser fint ut men finns inte allt detta på bit-tech också? O_o eller har jag fel?

Jo då visst finns min log på bit tek Jag har både en Svensk logg och en engelsk

Visa signatur

Permalänk
Medlem

OMFG VAD FINT.

Visa signatur

:: trevlig kväll! :) ::

Permalänk
Avstängd

nu vet ju jag inte om du har sagt det men, hur tänker du öppna och stänga lådan när den är klar?

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av abishai
nu vet ju jag inte om du har sagt det men, hur tänker du öppna och stänga lådan när den är klar?

Alltså lådan är ihopskruvad som vilken vanlig låda som helst med hjälp av dessa block så det är bara att skuva loss sidan. nemas problemas

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

där ser man, alltid bra att veta

Visa signatur

Permalänk
Proffsmoddare

Sådär ja nu är jag färdig med hd/cd racket så naturligtvis ska jag posta lite bilder

Ursäkta allt skit på glaset men när man sågar,putsar och borrar blir det dammigt

Visa signatur

Permalänk

Grymt snyggt...... Blir avis på dina gravyr skills!...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Eh, ser jag helt illa eller ska mobot och nätagget sitta uppochner?, eller spegelvänt om man så vill?

Och isf. varför?

Permalänk
Avstängd

Blir bara snyggare och snyggare!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a3t
Eh, ser jag helt illa eller ska mobot och nätagget sitta uppochner?, eller spegelvänt om man så vill?

Och isf. varför?

Det är ju bara temporärt ihopsatt så bakplattan kanske sitter upp och ner.

Visa signatur

Idag kom Athlon64

Permalänk
Medlem

haha, det gör den garanterat

Visa signatur

Hörde jag ett skäggo hosta?

Permalänk
Medlem

De där svarta sakerna där inne.. .Som jag tror ska vara HD-rack. Borde inte de va i transprent akryl också?

Visa signatur

"Normalbegåvade människor hänger inte på sweclockers. Här samlas eliten och idioterna."
Citera mig så hittar jag tillbaka.