World of Warcraft tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ansgarr
Suck. Det verkar bli precis som DAOC. Spelet släpps ett antal månader efter releasen i USA.
Patcharna och allt innehåll kommer flera månader efter USA för att man ska hinna översätta till franska och tyska.

Allt lutar mot att jag köper USA-versionen och bojkottar EU-releasen!!!

Har för mig att dom sagt i EU touren som va nu att patcharna kommer att komma samtidigt.

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ansgarr
Suck. Det verkar bli precis som DAOC. Spelet släpps ett antal månader efter releasen i USA.
Patcharna och allt innehåll kommer flera månader efter USA för att man ska hinna översätta till franska och tyska.

Allt lutar mot att jag köper USA-versionen och bojkottar EU-releasen!!!

Blizzard kommer patcha WoW samtidigt på alla regioner, så Europa blir inte efter där.

Jobbiga med usa-versionen är att man måste ha ett US billing method...

Citat:

worldofwar.de: Will the servers be patched simultaneously after release everywhere in the world? If not, how long will the delay be?
Chris Sigaty: Yes, we will patch all servers around the world simultaneously. Content

http://wow.gamona.de/index.php?seite=pp&pid=123

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linux
Japp men dom är lagade nu. Vart ett hål i väggen på byggnaden.

Jo, jag såg det på deras bild dom postat på www.worldofwarcraft.com

Kolla vad som händer med dears server-rum

http://www.worldofwarcraft.com/images/misc/tornado02.jpg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Akuma
Jo, jag såg det på deras bild dom postat på www.worldofwarcraft.com

Kolla vad som händer med dears server-rum

http://www.worldofwarcraft.com/images/misc/tornado02.jpg

Ja det blåste nog lite

Visa signatur

Permalänk

är det fixat nu? vad har de gjort för att få igång servrarna igen?

OT: fan overkligt såna där katastrofer.. på radio parade de om massgravar eftersom bårhuset inte klarar att ta in alla upplflutna lik.. fy fan. det är dom orden de använde på radion idag.. jäkla stormar!

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kakmonstret
är det fixat nu? vad har de gjort för att få igång servrarna igen?

OT: fan overkligt såna där katastrofer.. på radio parade de om massgravar eftersom bårhuset inte klarar att ta in alla upplflutna lik.. fy fan. det är dom orden de använde på radion idag.. jäkla stormar!

Men det var på Haiti, så många har inte kolat i USA som tur är.
Dom har inte lika säkert i Haiti.

Dom har "gjort servrarna torra"

EDIT: Fick just reda på lite kul saker.

"Nu, när World of Warcraft har nått version 0.9+ (alltså att spelet är över 90 % fullbordat) så har Blizzard helhjärtat inkluderat Europa i sina planer. Bland annat förklarar Chris att även om hjärtat (mainservrarna) av World of Warcraft kommer att stå i Frankrike så kommer nästan varje land i Europa att få sina egna GM (spelledare) och sitt eget lokaliserade supportteam. Dessutom kommer spelet att släppas över hela Europa bara några veckor efter releasen av USA-versionen, detta trots att arbetet med den europeiska infrastrukturen tog fart långt senare än på de andra planerade spelmarknaderna."

Lägg märke till:
Dessutom kommer spelet att släppas över hela Europa bara några veckor efter releasen av USA-versionen.

Veckor och inte månader

http://www.nordicgamers.se/sektion/nordicgamers/artiklar/inde...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Dessutom kommer spelet att släppas över hela Europa bara några veckor efter releasen av USA-versionen.

Veckor och inte månader

http://www.nordicgamers.se/sektion/nordicgamers/artiklar/inde...

Stämmer inte det så skyller vi på dig.

Skämt o sido, om Blizzard kan släppa WoW några veckor efter usa/Korea vore det mycket trevligt.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Stämmer inte det så skyller vi på dig.

Skämt o sido, om Blizzard kan släppa WoW några veckor efter usa/Korea vore det mycket trevligt.

Dränk mig inte i tjära bara

Jag hoppas lika mycket jag.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag kommer heta 1337SW30RCWARRI0R

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag kommer heta 1337SW30RCWARRI0R

det tror jag inte ... kolla namreglerna så förstår du varför..

edit: well well .. var kanske lite ironi i ditt inlägg... jag fick i alla fall det 1000-inlägget

Visa signatur

This is a sign.

Permalänk
Medlem

kommer nog att beställa collectors edition från USA

det där spelet ska jag ha

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haghala

Har du nån i USA som kan betala åt dig? Eller har du ett amerikanskt kopplat kreditkort?

@te00peak: Ja lite ironi

Visa signatur

Permalänk

ska spela dwarf hunter, kewl de vore att heta dwarf hunter då, namnet repeteras 2 ggr

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!

Permalänk
Medlem

Eller Dwarf Hun73r

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag ska helt klart vara en dwarf hunter, var det under stress test, gillade det Starkt
tänker dock inte säga mitt namn, ännu, nån kanske vill ta det, det är ju så bra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haghala

Om jag förstått det rätt med Gamecard, så är det nu lugnt att beställa US versionen för spela på US Serverna!

"While any pre-release info should be taken with a pinch of salt, this interesting find by Lyanna shows that a 60 day game card for WoW will cost you $29.99. So can we expect a price of around $15.00 per month? It's certainly looking that way. The release on the game card is also the 30th of November which ties in with all the info we've been receiving from various sources about a mid to late November release. You can discuss this topic right here."

Frågan är bara om efter 60 dagar har gått, kan man köpa "mera dagar" för fortsatt spel på WoW?

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem

Naming Policy Updated - Nebu on 09/22/04
http://www.worldofwarcraft.com/policy/naming.shtml

lite väl strikt imo. fast sedan kan man undra hur noga dom blir eller om det mest blir att folk får skicka in om dåliga nicks, men tar man ett som ligger på gränsen får man räkna med att nån gång senare kommer någon bli sur på nicket eller bara för o jävlas få dom o byta det~~ (dock verkar det någorlunda garanterat att man får ändra till nytt själv)

Permalänk
Medlem

Tycker det är bra att dom har stränga regler om nick´s.. blir bara löjligt när man ser folk som heter XxXIpwnYOUXxX eller L3g0laZz

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

"Frågan är bara om efter 60 dagar har gått, kan man köpa "mera dagar" för fortsatt spel på WoW?"
- Nepp, sen är det slut på det roliga, tyvärr!
Självfallet kan man köpa fler speldagar/nytt kort.

Permalänk
Medlem

Nån som har fått beta-mail?

Permalänk
Medlem

Nej men jag får en känsla att det är fan inte lång tid kvar nu när dom uppdaterat hemsidan och lagt ditt fourm

Visa signatur

"Say what you mean, Mean what you say"

Permalänk
Medlem

Det e nu typ sista veckan, de måste släppa snaaaaarrrtt....

Läääängtar som faaen

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Tycker det är bra att dom har stränga regler om nick´s.. blir bara löjligt när man ser folk som heter XxXIpwnYOUXxX eller L3g0laZz

hahhaha Vet inte varför men garvade starkt åt namnet "L3g0laZz" av ingen anledning alls ^^;

Visa signatur

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Groom84
Det e nu typ sista veckan, de måste släppa snaaaaarrrtt....

Läääängtar som faaen

Mjo visst men det räcker ju inte med att dom startar betan, man måste ju komma med i den också

Permalänk
Medlem

Tror ni att jag kommer att få heta Cyclon.B?
Har alltid hetat det på WC2,WC3,Sc och diablo II ladders.

Visa signatur

Oldtimer :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av amKo
Tror ni att jag kommer att få heta Cyclon.B?
Har alltid hetat det på WC2,WC3,Sc och diablo II ladders.

hehe det borde du få heta, var ju inte precis någons fel att en orkan skövlade deras lokal

Permalänk
Medlem

Händer ofta att folk tror att jag menar Zyklon B http://www.susning.nu/Zyklon_B

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av amKo
Händer ofta att folk tror att jag menar Zyklon B http://www.susning.nu/Zyklon_B

Jo det händer lätt att folk tänker på det när dom hör Cyclon.B, tack vare B'et efter Cyclon.
Men får också upp det på nätet om man söker med google på Cyclon B.
Så kan nog vara värt att komma på nått annat namn än det.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Får bli ett fjantigt fantasy namn typ ARGUS

Argus 1000

Visa signatur