World of Warcraft tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

We're happy to welcome you to the new version of the website, which now boasts several new pages in preparation for the upcoming European Closed beta.

http://en.wow-europe.com/
Tycker att vi har hört att Europa betan ska starta snart hela tiden.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Europabetan är nära
Torsdag, September 23, 2004, 19:51, untamed

WoW Europe har uppdaterat, nu finns rutor för att logga in samt så står detta nu skrivet i senaste nyheten:

Verifieringssidan är nu online och de officiella Europeiska forumen på engelska, franska och tyska är redo att startas för starten av betan.

Vi ser alla fram emot att träffa er snart i World of Warcraft, låt vårt äventyr börja!

Ikväll? Inatt? Imorgon? Innan helgen lär vi få veta svaret.

www.warcraft.nu

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linux
Europabetan är nära
Torsdag, September 23, 2004, 19:51, untamed

WoW Europe har uppdaterat, nu finns rutor för att logga in samt så står detta nu skrivet i senaste nyheten:

Verifieringssidan är nu online och de officiella Europeiska forumen på engelska, franska och tyska är redo att startas för starten av betan.

Vi ser alla fram emot att träffa er snart i World of Warcraft, låt vårt äventyr börja!

Ikväll? Inatt? Imorgon? Innan helgen lär vi få veta svaret.

www.warcraft.nu

Med tanke på att de är 9 timmar efter så om vi har tur så borde ett mail dimpa in vid 9 ikväll "12psd*

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devlaska
Med tanke på att de är 9 timmar efter så om vi har tur så borde ett mail dimpa in vid 9 ikväll "12psd*

Japp man kan ju hoppas.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hum det låter ju trevligt då kanske man får testa WOW äntligen om man har en väldans tur. Nu är ju bara frågan vilken mail adress jag använde när jag skrev upp mig på betatestningen :).

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

Kolla alla bara.

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

vill ju våga påstå att chansen att man får beta är extremt minimal

Permalänk
Medlem

Jo men man kan ju hoppas

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arch
Nån som har fått beta-mail?

Räknas mail till den amerikanska betan?

Hmmm...får väl se om man lyckas komma med i den europeiska betan...spelar iofs kanske inte lika stor roll nu...

Visa signatur

"We're all prototypes for the future, products of today, manufactured by the past" - Zeilon, 2000

Permalänk
Medlem

Nah, självklart snackar jag om EU betan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeilon
Räknas mail till den amerikanska betan?

Hmmm...får väl se om man lyckas komma med i den europeiska betan...spelar iofs kanske inte lika stor roll nu...

Turis!!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arch
Nån som har fått beta-mail?

EU-betan har inte startat än, men den förväntas göra det snart! Insideruppgifter säger oss dock att en viktig community manager från tyskland inte kommer att finnas tillgänglig förrän på tisdag, så jag vet inte om de vill släppa betan utan honom. Det är ju meningen att han ska ha hand om forumen, och de öppnar ju samtidigt som betan går live!

Permalänk
Medlem

Känner på mig att den kommer ikväll, fast så har man väll tänkt massor med gånger nu ^^

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Känner på mig att den kommer ikväll, fast så har man väll tänkt massor med gånger nu ^^

Men det skadar inte att tänka så igen

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Madoor
EU-betan har inte startat än, men den förväntas göra det snart! Insideruppgifter säger oss dock att en viktig community manager från tyskland inte kommer att finnas tillgänglig förrän på tisdag, så jag vet inte om de vill släppa betan utan honom. Det är ju meningen att han ska ha hand om forumen, och de öppnar ju samtidigt som betan går live!

anledningen till att jag frågar är att de skickar mailen nån dag innan. Dvs, om nån har fått mail så
1. vet jag om jag kan ha fått ett
2. man vet att det är dags snart.

Permalänk

då mailen skickas är det klart, eller några timmar kvar, inte dagar.

Visa signatur

bomärke

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plastdunk

har man 10000 mail att skicka ut då tar det dagar att få ut alla, inte timmar.. har man 100 000..

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!

Permalänk

sändlista...

tar inte alls dagar.... tar nog inte ens en kvart att klicka på sänd-knappen..... troligen tiondelar av en sekund

Visa signatur

bomärke

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plastdunk

Nee, när mailen skickas ut är det bara att sticka direkt till Blizzs sida och börja ladda ner! Självklart får inte alla mail samtidigt eftersom det tar tid att skicka ut alla mail. Sedan kommer de förmodligen göra som de gjorde/gör till US-betan; att skicka mailen i flera omgångar.

Permalänk

servrarna brukar dock inte vara klara/uppe bara för att du tankat hem spelet/klienten .. det är de timmarna jag menar.

Visa signatur

bomärke

Permalänk

ok, jag menar de timmarna de tar för att få ut alla mail till betatestarna såklart..

Visa signatur

Permalänk

tror inte att det tar flera timmar att skicka ut några tusen mail faktiskt .... men det är min tro bara...

Visa signatur

bomärke

Permalänk
Medlem

Det går snabbt att skicka iväg tusen mail.

Men Europa betan har inte börjat än eller?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

dom har själva sagt att mailen kommer nån dag innan den startas. med anda ord kommer dom inte skicka ut mail fem minuter före starten som ni verkar tro

Permalänk
Medlem

hehe dö va kul 2-3 sidor men posts där alla frågar alla om någon fått beta-mail än

eh Får väl bidra med en

MAJOR BUMPAGE!!

Permalänk
Medlem

Precis som i USbetan så kommer de förvarna innan mailsen skickas för att slippa massa frågor, rykten och spekulationer.

Visa signatur

Scoot it over!

Permalänk
Medlem

Nu borde det väl vara dax snart?

Visa signatur

Permalänk

hoppas det iaf..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det sägs på Tisdag denna vecka på olika plaster.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Precis som förra veckan hehe

Visa signatur

*-'