Vad är det svåraste ni har varit med om i ett spel?

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChristofferC
Angående mafia-racet så vann jag överlägset på typ tredje försöket, opatchat.

Det klarade jag aldrig efter flera försök, så jag fuskade

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tlx06
Hela another world til mitt gamla sega var näöstintill omöjligt, värt att nämna att jag var 5år när jag lirade de

Fick damp på de!

Kan inte annat än att hålla med dig. Har haft Another World på snes sen jag var typ 5-6 år och har aldrig klarat det. Helt omöjligt ^^

Visa signatur

AMD 5800X | MSI X570 Tomahawk | 4x8GB 3600CL18 | Palit 4080 OC Game Rock | Corsair AX860

Permalänk
Medlem

Baldurs Gate 2 när man skall skaffa ett demon hjärta för att komma ifrån en dimension. Fick fuska mig igenom det till slut

Visa signatur

Dell dimension 4600, geforce 6600 gt, 1536 ram,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Det klarade jag aldrig efter flera försök, så jag fuskade

Fan vad elit jag måste vara.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChristofferC
Angående mafia-racet så vann jag överlägset på typ tredje försöket, opatchat.

Det klarade jag på första försöket faktiskt, haha. (opatchat)

Visa signatur

AMD3200+, 2 GB Corsair 3200 400Mhz, BFG 7900GT 575 core, 1,55 ghz mem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sven_svensk
Det klarade jag på första försöket faktiskt, haha. (opatchat)

Fan, det måste ju betyda att du är ännu mer elit än jag.

Permalänk
Inaktiv

På nån bana i RTCW (Wolfenstein) så kommer jag ihåg att jag fick göra om 30 ggr o_O

EDIT: Kom på ett annat...kommer dock inte ihåg vad det heter. NES-spel, på fodralet är det en drake bl a...

I början av spelet ska man ta sig in i ett typ slott...

Hm...kommer inte ihåg. Drakar och grejer...
Svårt som fan var det iaf.

Permalänk
Medlem

mitt nyinköpta C&C3 så hade jag sjuka problem i Croatia att klara mig igenom den banan. hålla basen vid liv tog mig 23 timmar nonstop att klara av faktiskt.

kom på efter typ 6 timmar att mina defences bara va offline och inte ur funktion, gick LITE lättare då.

efter 13 timmar klarade jag av att hålla basen vid liv och fick juh då ett ytterligare mision att hämta min jävla mcv uppe i hörnet.

efter 23 timmar så klarade jag uppdraget på hard med bonusuppdraget me

har nog aldrig jobbat med nåt uppdrag så länge

Visa signatur

dont you wish your boyfriend was a gangster like me

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Falcon85
På nån bana i RTCW (Wolfenstein) så kommer jag ihåg att jag fick göra om 30 ggr o_O

EDIT: Kom på ett annat...kommer dock inte ihåg vad det heter. NES-spel, på fodralet är det en drake bl a...

I början av spelet ska man ta sig in i ett typ slott...

Hm...kommer inte ihåg. Drakar och grejer...
Svårt som fan var det iaf.

Haha, justdet. Dragon's Lair var fan inte det lättaste spelet i samlingen

Permalänk

Klarade fan aldrig sim-banan i turtles 1 til nes när det begav sig

Visa signatur

» Zepto Znote 6324W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Astralgod
Klarade fan aldrig sim-banan i turtles 1 til nes när det begav sig

Samma här. Fustration x 1000.

Visa signatur

"Linux is good because it keeps people out of real kernels"

Permalänk
Inaktiv

Ja, just det. Dragon's Lair var det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paranoix
mitt nyinköpta C&C3 så hade jag sjuka problem i Croatia att klara mig igenom den banan. hålla basen vid liv tog mig 23 timmar nonstop att klara av faktiskt.

kom på efter typ 6 timmar att mina defences bara va offline och inte ur funktion, gick LITE lättare då.

efter 13 timmar klarade jag av att hålla basen vid liv och fick juh då ett ytterligare mision att hämta min jävla mcv uppe i hörnet.

efter 23 timmar så klarade jag uppdraget på hard med bonusuppdraget me

har nog aldrig jobbat med nåt uppdrag så länge

Faktiskt ett av dom roligaste GDI-uppdragen. Och svåraste tycker jag! Full fart hela tiden.

Visa signatur

E6600@3GHz | Gigabyte GA-965P-DS3 | Sapphire ATI 4850 | 4Gb DDR2 PC6400 | 940Gb hd | Antec P150 | HP 2207 22" TFT

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Astralgod
Klarade fan aldrig sim-banan i turtles 1 til nes när det begav sig

Ah den med desarmera bomberna och så finns det massa tång som gör så att du dör, många, många försök innan jag klarade det. Men då var jag typ 5 år också

Permalänk
Medlem

Monty on the run, det var ett svårt spel på C64 när det var nytt. Annars hade ja stora svårigheter när ja spela nått hänga gubben spel på nån atari consol innan C64 tid, mest för att jag inte kunde stava. Fast min syster ja spela mot hade det nog svårare pga min stavning.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paranoix
mitt nyinköpta C&C3 så hade jag sjuka problem i Croatia att klara mig igenom den banan. hålla basen vid liv tog mig 23 timmar nonstop att klara av faktiskt.

kom på efter typ 6 timmar att mina defences bara va offline och inte ur funktion, gick LITE lättare då.

efter 13 timmar klarade jag av att hålla basen vid liv och fick juh då ett ytterligare mision att hämta min jävla mcv uppe i hörnet.

efter 23 timmar så klarade jag uppdraget på hard med bonusuppdraget me

har nog aldrig jobbat med nåt uppdrag så länge

Tyckte det uppdraget va ganska lätt, hade efter ett tag runt 20 veteran predator tanks som slaktade i princip allt som kom.

Visa signatur

Abashed the devil stood and felt how awful goodness is.

Permalänk
Medlem

Perfect dark när man kör multiplayer mot Simulanterna "BOTAR" på svåraste och med vapen på Explosives..
då är det bara att hålla sig undan när dom har Super Dragon

Visa signatur

Gigabyte z270 K3 Gaming | Intel Core i5 7600k @ 4.6 GHz | GeForce RTX 2080 | 16GB DDR4 | MSI Optix 27" Curved 144HZ

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ozon1337
Perfect dark när man kör multiplayer mot Simulanterna "BOTAR" på svåraste och med vapen på Explosives..
då är det bara att hålla sig undan när dom har Super Dragon

Laptop gun ägde mot botarna i det spelet höhö

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shino_san
Laptop gun ägde mot botarna i det spelet höhö

hehe ja man plocka upp den och satt sig i en korsning som tex på Tempel banan och satt den på en vägg och sen höll man andra kanten med K7 Avanger ;D jag ha ju en väl fungerande N64 Enulator på datorn det är skit kul

Visa signatur

Gigabyte z270 K3 Gaming | Intel Core i5 7600k @ 4.6 GHz | GeForce RTX 2080 | 16GB DDR4 | MSI Optix 27" Curved 144HZ

Permalänk
Medlem

zelda oot.. tog mig 7 år att varva

Permalänk
Medlem

Paperboy och Battletoads ligger nerpackade på obestämd tid pga enorm frustration. Kom aldrig längre än tredje banan i battletoads trots otroligt många försök och Paperboy har man väl kommit till torsdag eller så på... GARGH!

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vashy
Tyckte det uppdraget va ganska lätt, hade efter ett tag runt 20 veteran predator tanks som slaktade i princip allt som kom.

jo det va lätt. efter jag hade kommit på att mina defence bara va offline. jag skippade att köra med tanks och hade 14 st elite apc's som höll bron så ingen kunde komma över så min mvc hade fritt fram hem. sista basen tyckte jag bara va jobbig att ta ut för man va tvungen att ta sig upp me plan hela jävla tiden.

men lätt ett av de roligare uppdragen imo.

Visa signatur

dont you wish your boyfriend was a gangster like me

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fsvo
gamla grejer

*riktigt gammalt... minns en gång i Goof Troop till SNES då jag var tvungen å ringa tvspelsklubben för ett krångligt litet pussel som jag satt i 2 timmar med efter instruktioner på telefon visade det sig inte vara så svårt

Hehe jag minns också ett pussel i Goof Troop som var småjobbigt. Man skulle flytta på massa klossar tror jag
Vet dock inte ifall det är det svåraste jag varit med om i ett spel...

Visa signatur

"Go mad, möed mad, mad i rättan ti osse madaro"
flickr

Permalänk

när man lirar oblibon och är i oblivion wastelands och ska hoppa och fstnar mellan nåra stenar totalt omöjligt komma loss så bara ladda senaste sparade stället.

det är det svåraste jag vart med om samt vissa banor i HL2 är skitsvåra

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KentRoyal
Ikaruga var ingen lätt match!

Ikaruga är ju totalt galet... klarar man det är man nog inte helt normal själv.

Visa signatur

En gång, när en som jag känner var i Afrika för att vaska guld, då såg jag en svan!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paranoix
mitt nyinköpta C&C3 så hade jag sjuka problem i Croatia att klara mig igenom den banan. hålla basen vid liv tog mig 23 timmar nonstop att klara av faktiskt.

kom på efter typ 6 timmar att mina defences bara va offline och inte ur funktion, gick LITE lättare då.

efter 13 timmar klarade jag av att hålla basen vid liv och fick juh då ett ytterligare mision att hämta min jävla mcv uppe i hörnet.

efter 23 timmar så klarade jag uppdraget på hard med bonusuppdraget me

har nog aldrig jobbat med nåt uppdrag så länge

det uppdraget var helt sinnessjukt!

Racing uppdraget i maffia var inte heller en barnlek.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

mafia racet var en barnlek tyckte jag, men jag är iofs övergrym på bilspel och körde med joystick. Är betydligt sämre på rts t.ex. så alla har väl sin grej liksom.

Men svåra grejjer:

1. hela another world - klarade det men det var sjuuukt svårt. tog mig säkert ett halvår, jag gav upp och kom tillbaka till det när jag kom på en ny lösning i mitt huvud som skulle testas.

2. Banan i canon fodder som var full med bunkrar och man var tvungen att spränga bunkern i mitten, men för att komma till den var man tvungen att gå runt hela banan förbi alla bunkrarna. Det tog ca 15 min och krävde millimeter timing hela vägen. Dog säkert +50 gånger på den banan.

3. Sista delen av psychonauts i det förbannande tältet var sjukt jobbig. Alldeles för svårt och på tid dessutom, blev riktigt irriterad på spelet där. Synd - för det är ett grymt spel just förutom att den biten är helt feldesignad känns det som.

4. Metal gear till NES var ingen barnlek heller. Man hade ju inte så mycket koll på vad man skulle göra så man bara sprang omkring för att hitta någon mission och sedan trampa man på nån mina eller nått - finito. Jag klarade aldrig det spelet - behöver nog en game guide för det eller nått.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Unbegripable
Ikaruga är ju totalt galet... klarar man det är man nog inte helt normal själv.

Men sen visste jag ju att jag var speciell när jag föddes.

Nej men ärligt, klarat Ikaruga på lättaste nivån, men nivån efter det inte lika myspys..

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enk
Det svåraste jag har varit med om i ett spel är nog WaterTemple i Zelda:Ocarina of Time!
Har spelat det tre gånger, och klarat det helt själv en.

Jag slutade spela när jag kom till Water Temple

Jag själv lägger nog min röst på Ikaruga eller Gradius V, två shooters som jag fortfarande inte klarat.

Visa signatur

UNIX/Programmering.

Permalänk
Avstängd

När jag skulle döda Baal i diablo2 LoD på hell när jag var lvl 20 ^^