JAIL-TOWER (Nytt project) Massor av bilder

Permalänk
Inaktiv

fan va grymmt, men inge smart val för ett lan men ;P

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av no title found
fan va grymmt, men inge smart val för ett lan men ;P

nä med det är allmänt kännt att jag inte springer på lan:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Elitemodd det slog mig att ni behöver ju inte köpa någon sommarstuga när du har dendär

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av o0ski
Elitemodd det slog mig att ni behöver ju inte köpa någon sommarstuga när du har dendär

Det är därför han kallar den datorchassi förstår du.
Annars skulle den inneha ett taxeringsvärde och därmed få
betala fastighetsskatt.

Permalänk
Medlem

Jo... Men har han bygglov då?

Permalänk

Nej jag har inte bygglov,så jag är lite nervös.Vill ju inte riva.Man har lite svartsjuka grannar som kan berätta för Stadsbyggnadskontoret,att det finns ett svartbygge i väsby:(

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Förresten, angående sån där frankenstein spak, så hittade jag en liknande i antingen senaste Gear eller Gadget tidningen... kan återkomma imorrn med detaljer.

fick lite tid över så jag skriver det nu:

Nödbromshandtag, står i tidningen att den kostar 345kr, en tysk sida som säljer den, www.bahnshop.de, artikelnummer: 59695.

jag har ej varit inne på sidan, så kan ej bekräfta att den finns där just nu eller att priset stämmer för den delen, JAG avsäger mig all ansvar på vad DU gör på den sidan, det får du ta med Gear tidningen.

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n
Förresten, angående sån där frankenstein spak, så hittade jag en liknande i antingen senaste Gear eller Gadget tidningen... kan återkomma imorrn med detaljer.

fick lite tid över så jag skriver det nu:

Nödbromshandtag, står i tidningen att den kostar 345kr, en tysk sida som säljer den, www.bahnshop.de, artikelnummer: 59695.

jag har ej varit inne på sidan, så kan ej bekräfta att den finns där just nu eller att priset stämmer för den delen, JAG avsäger mig all ansvar på vad DU gör på den sidan, det får du ta med Gear tidningen.

Ja fast nu har jag ju fått mina knappar som jag ville ha dom,tycker dom passar rätt bra:)

Visa signatur
Permalänk

Elitemodd, sen jag såg dig i moddar fillingarna kan jag inte se på dina byggen på samma sätt längre :S Men detta va stoooort

Visa signatur

amd64@vatten, no more. Mini-itx.
Min kompis är överkluckad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
Ja fast nu har jag ju fått mina knappar som jag ville ha dom,tycker dom passar rätt bra:)

de förstår jag, de där knapparna du hittade e ju grymt mycket bättre än en sån spak, men nu tänkte jag för framtida byggen

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Medlem

jäklit fint arbete härligt o se, fick lust själv o bygga ett här hemma, håller dock på med ett chassi i helträ i slöjden .. iaf ... ska du inte ha fiskare i datorn ?:O trodde jag först

Permalänk

Var på en vind på jobbet idag.Hittade denna bit 4mm plexi rött,den kunde jag ju inte låta bli att ta hem.Den var lite svår att ta kort på.Det ser ut som den är repig med det är bara damm som jag inte orkat ta bort än Undra om jag kan ha den till bygget istället för vanligt plexi

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Bra att vara byggnadsarbetare ibland, man kan hitta både det ena och det andra.

Visa signatur

-=DFI lanparty nf3||AMD 64 3200+||MSI 6800GT@ 400/1100||1024MB PC3200=-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Purrman
Bra att vara byggnadsarbetare ibland, man kan hitta både det ena och det andra.

Murare?

Visa signatur

Rasmus Lindell
Webmaster

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rüllen
Murare?

Japp,fast jag har hållit på med att putsa väggar i några år nu,började 1987

Visa signatur
Permalänk

Vi behöver bilder Elite :D.

Visa signatur

R.I.P. Dimebag Darrell

Permalänk

gillar plexit och din katt ååå så gullig

Visa signatur

Spec: chassi, moderkort med usb! :D, gfx kort "tror jag", cpu och raminne

Permalänk
Medlem

Alltså nu har man suttit här och läst ALLA inlägg på dom här 26sidorna och allt jag kan säga är WOOW, menar Din modd, ellrr nej snarare skapesle som du kallar det själv och som jag anser det vara är helt underbar Jag bara älskar den.

Man sitter här själv med sitt egenlackade chass med lite windowmodd och gallermodd på g (som dom flesta andra) ^^ och känner sig helt slagen med hästlängder, ungefär som ett rejs mellan ferrari enzo och en ww bubbla menar ojojo så grymt...

Denna tråd är en given vinnare och du måste lova att stälal ut ditt objekt på någon moddar utställning den skulle definitvit bli beundrad

Final Note : Keep on working dude

Ps. "ska själa den tråd lite granna en kort stund :P" ingen som hår någon ide vad man kan göra med ett chiftec Scorpion Bigtower? har ide torka här borta...
Ds

^^ Fint som fan

Visa signatur

i5-11600K 3.9 Ghz @ 4.9 Ghz, ASUS ROG Strix Z490-A Gaming, Corsair RM850X 850W / 80+ Gold, Fractal Design Celsius S24 / 240mm, Fractal Design Define C
Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) / 3200MHz, 5070Ti x3
///If you Dance with the Devil, the Devil don´t change, the Devil changes you

Permalänk

Japp nu har jag en mycket liten update:)

Nu ska taket bra skitas ner blir ev i morgon

Har börjat med gallret till dörrarna (Kortet taget på baksidan)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Yeahh baby Yeahh!
kör hårt elite!

Visa signatur

hmm aj hävv ölått ovf probläms med maj compjuter

Permalänk

Nu har jag satt in mitt plexiglas:) Tyckte det blev rätt okej.Kan bli snyggt med lite lyse i burken
Den sista bilden ser lite svart ut,det är kamera helve''''tes fel!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

NAJS!!! ser bra ut!

Visa signatur

Permalänk

Looking good som f*n alltid ett nöje att följa dina mastodonta byggen

Permalänk
Medlem

Herre jesus säger jag bara! Gosse vad man blivit sugen på att bygga något extremt själv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ska man sitta inuti eller?

Permalänk

Test med en vanlig glödlampa (25w),för att se hur det blir med lite ljus.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag gillar dom röda färgerna! Snyggt jobbat Elite

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk

Bland dem hetaste byggena hittils i år!

Fortsätt!!!

Det röda plexit passade in superbt, det trodde jg inte från början. Men se så fel man kan ha

Permalänk

Nu är frågan om jag skall ha en röd skiva framför hålet i fronten (akvariumet står där)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ja de tycker jag du ska prova! kör hårt!

Visa signatur