World of Warcraft Tråden! V.2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReloadMaster
Allt mellan 5-20 fast ibland så känne det som 1 max

Körde bara med puTTy och MSN + AV typ

Tryck CTRL-ALT-DEL å se hur mycket minne du använder (innan du startar spelet)

LMX: Vad har du för dator?

Permalänk
Medlem

En 2,5 år gammal Compaq med en Celeron på 1,2 Ghz, 256 MB RAM, GeForce 2 MX/MX 400 och lite annat skit...

edit: la till det i min sig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LMX
En 2,5 år gammal Compaq med en Celeron på 1,2 Ghz, 256 MB RAM, GeForce 2 MX/MX 400 och lite annat skit...

edit: la till det i min sig

Hmm, okey.. Jag kör wow på min bärbara P1.6C 512ram och ett Radeon 9200 Mobility! Allt funkar kalas tills man kommer in i större städer, då kan det börja lagga!

Men jag tror inte att du skulle ha några större problem!

Permalänk
Medlem

Jag tror han kommer få stora problem. 256MB minne är icke att föredra.

Permalänk
Medlem

Hur ser eran gubbe ut nu?

Permalänk
Medlem

hmm.. nu vart det ännu svårare att bestämma sig, jag kan väl tilläga att minnet är ett slött sådant, 133Mhz DIMM SDRAM. varför kan jag inte bara ha massa pengar?

Permalänk

Level 20 Shaman

Permalänk
Medlem

Såhär ser min Mage ut på mina senaste två screens.

http://rdj.dieplz.org/pose.jpg
http://rdj.dieplz.org/pose2.jpg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rdj
Såhär ser min Mage ut på mina senaste två screens.

http://rdj.dieplz.org/pose.jpg
http://rdj.dieplz.org/pose2.jpg

Vilka jätteskor ^^

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LMX
okej, fan va osäker jag är.. vet inte alls om det kommer funka ok eller inte.
0-15 fps kan ju inte va kul o köra på :/ och jag har inte råd med ny dator/delar.
fan, jag kan inte bestämma mig om jag vågar köpa det eller inte

De flytter men sen smäller de till ibland, idag efter 2 timmar sen igen efter ytligare 5

Visa signatur

ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD Phenom2 X6 1055T|GB GF GTX 460 | Corsair 4GB | SSD 40GB Intel X25-M | HD500GB Seagate ST3500418AS | |HD2TB Seagate ST2000DL003 | Corsair TX 650W PSU | Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

lvl 21 Warlock

Visa signatur

Logic is the art of going wrong with confidence.

Permalänk

är han inte gullig^^

Permalänk
Medlem

Sitter på jobbet just nu, ska försöka starta wow och sen stänga av det frivilligt och slänga in en screen i eftermiddag.

Börjar närma mig lvl 30 annars, skönt..

Visa signatur

Shuttle SN95G5 : 3500+ Amd 64 (Winchester) : 512*2 Geil Ultra X : 160 Seagate S-ATA : x800XT PE

Permalänk
Medlem

LVL 27 Human Rogue.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Är nybliven lvl 16.
Lirat måttligt sedan i måndags men har ej kört betan, dvs allt är nytt!

En stor stark i Thunderbluff!

Visa signatur

Moderkort Asus ROG Strix 550-F | CPU AMD Ryzen 5 5600X | CPU-Kylare be quiet! Dark Rock Pro 4 | Ram Kingston HyperX Predator RGB 3200MHz 32GB | M.2 Intel 660p 1TB | GPU Asus GeForce RTX3080TUF | PSU EVGA SuperNOVA G2 750W | Chassi Fractal Design Define R6 TG

Permalänk

Om ni vill ha WOW idag så stick till EB GAMES på NOVA i Lund.. De har flertalet Ex kvar.. Köpte mitt där precis.

Visa signatur

Intel P4 2,6Ghz | Asus P4c800-Deluxe | DDRAM 4 x 256 Mb PC3200 - 400Mhz Samsung Original | ATI Radeon 9800PRO | 200Gb WD 8MB-SE | Pioneer DVD-RW DVR-106D | NEC 3520A | Creative SB Audigy Player |

Permalänk

Finns på EB games på mobilia i Malmö också. Är det slutsålt överallt annars eller?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

[.img]url här [./img] utan punkterna.

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem

Funkar inte för mig

Permalänk
Medlem

Synd att de gjort de manliga humans så fruktansvärt fula.
Lineage 2 har de snyggaste karaktärerna.

Permalänk
Medlem

hur kan man kolla på sina screenshots??

Visa signatur

[ WoW / CS Source-de bästa spelen hittills]

[300 Gb] [Intel 3,4 Ghz] [1024 Mb DDR RAM] [Radeon 9600 XT 256 Mb]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr_cool
hur kan man kolla på sina screenshots??

Valfritt vettigt bildvisarprogram. T ex Irfanview.

Permalänk
Medlem

alltså jag är lite sur. för jag köpte en halv bra dator för några veckor sedan, mest för att ha något att lana på, det var en amd sempron 2600+, 1024 i ram, geforce 6800le, inte jättebra, men man tycker ju att fps:en borde ligga på iaf 30, nu så ligger den neråt 3,4, hur kul är det på en skala, alltså jag har kollat vilka processorer som är igång, och då står det svchost tar 99% av processorn, eller hur man nu säger, och så ska det väl inte vara?

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Hur tar man sig som Night Elf till Humansen? Vill spela med mina kamrater som lirar Human. Har själv testat Human och sett Elfs med rätt låg lvl i Elwyn och Westfalls... Hur tar dom sig dit?

Mvh Mattias

Visa signatur

| Intel Core 2 Duo E6750 | Gigabyte GA-G33M-DS2R |
| XMS2 4Gb PC-6400 | Asus EAH4870 1Gb |
DO IT! DO IT!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mate
Hur tar man sig som Night Elf till Humansen? Vill spela med mina kamrater som lirar Human. Har själv testat Human och sett Elfs med rätt låg lvl i Elwyn och Westfalls... Hur tar dom sig dit?

Mvh Mattias

http://strategy.worldofwar.net/news.php?id=24

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
alltså jag är lite sur. för jag köpte en halv bra dator för några veckor sedan, mest för att ha något att lana på, det var en amd sempron 2600+, 1024 i ram, geforce 6800le, inte jättebra, men man tycker ju att fps:en borde ligga på iaf 30, nu så ligger den neråt 3,4, hur kul är det på en skala, alltså jag har kollat vilka processorer som är igång, och då står det svchost tar 99% av processorn, eller hur man nu säger, och så ska det väl inte vara?

varför köpte du bara en halv dator?

Nä, det ska inte vara så att en process tar 99%, förutom att "systemets vänterprocess" ibland kan toppa där kör lite spybot-removal, antivirus och sånt så går det nog bättre. Personligen kör jag Microsofts beta version av spyware removes och kompletterar med med ett gratis litet antivirusprogram, Anti-vir, det håller elakingarna på stången... iofs SP2's brandvägg oxå... men det var länge sen jag fick nått (virus/spyware asså)

Visa signatur

bomärke

Permalänk

Jag har lite problem i Wow, lyckas inte få något pet med min hunter :/
Är på level 10 och har gjort en quest där man ska tämja en Adult plainstrider, sen ska jag tämja en Swoop, men det står att jag behöver en Taming Rod... vart får jag tag på denna ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iguanodon
Jag har lite problem i Wow, lyckas inte få något pet med min hunter :/
Är på level 10 och har gjort en quest där man ska tämja en Adult plainstrider, sen ska jag tämja en Swoop, men det står att jag behöver en Taming Rod... vart får jag tag på denna ?

Hos försäljaren vid din trainer antar jag.

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA