World of Warcraft Tråden! V.2

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk

Det har löst sig nu, jag fick överge uppdraget och starta om questen så fungerade det.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoi
Hos försäljaren vid din trainer antar jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

får man fråga hur en i horde fick defias mask?

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
får man fråga hur en i horde fick defias mask?

Han kan ju döda defias precis som du kan.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Inaktiv

Nightelves och gnomer. :/ Sånna dödar jag så fort jag ser dem.

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/dooom.jpg
lvl 34 warlock :>

Permalänk
Medlem

taming rod? lol låter lite kinky..

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

Ungos - lvl 31 Priest på Stormreaver.

Visa signatur

Ungos

Permalänk
Medlem

Ingen som lirar på servern Bladefist eller?

Fyfaan vad våran guild har raidat i horde basen dom senaste 2 dagarna

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

All realms will be taken offline tomorrow, from 7:00 to 11:00, for weekly maintenance. This technical maintenance is a regularity which starts every Friday at 7:00 and lasts until 11:00.
Thank you for your understanding.

fredags fix igen:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
alltså jag är lite sur. för jag köpte en halv bra dator för några veckor sedan, mest för att ha något att lana på, det var en amd sempron 2600+, 1024 i ram, geforce 6800le, inte jättebra, men man tycker ju att fps:en borde ligga på iaf 30, nu så ligger den neråt 3,4, hur kul är det på en skala, alltså jag har kollat vilka processorer som är igång, och då står det svchost tar 99% av processorn, eller hur man nu säger, och så ska det väl inte vara?

Den där datorn skall funka utmärkt. Pojken kör på en P4 1.7, 256mb ram, gf6800LE och det laggar bara vid riktigt stora ytor (för lite ram). Det skall funka bättre på din dator.
Troligtvis har du andra processer som ligger och slukar resurser.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

vilken relim ska man köra på tycker ni?

Visa signatur

i5-2300 @ 2.8GHz || 8GB || 1TB HDD || GTX 460 SE @ 750/1500 ||

Permalänk
Avstängd

Vad kör alla med cosmod, nobly eller vad? Alltså sådanna hemmagjorda interface grejsimojser? Någon som kan rekommendera den " bästa " och mest genomtänkte, tänkte testa några

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
All realms will be taken offline tomorrow, from 7:00 to 11:00, for weekly maintenance. This technical maintenance is a regularity which starts every Friday at 7:00 and lasts until 11:00.
Thank you for your understanding.

fredags fix igen:p

skit också .. jag som hade sovmorgon och tänkte spela lite :'(

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BAM
skit också .. jag som hade sovmorgon och tänkte spela lite :'(

Sitter oxo o väntar... 4 timmar e lååååång tid.

Visa signatur

Intel P4 2,6Ghz | Asus P4c800-Deluxe | DDRAM 4 x 256 Mb PC3200 - 400Mhz Samsung Original | ATI Radeon 9800PRO | 200Gb WD 8MB-SE | Pioneer DVD-RW DVR-106D | NEC 3520A | Creative SB Audigy Player |

Permalänk
Medlem

Haha, så det är därför det inte funkar
Jag som tänkte dra en morgonrunda

Permalänk

Usch, var så mycket Hordes i Wetlands igår att jag knappt fick ro att questa.
Dödade en level 34 Warlock och en 35 Shaman bl.a. då var jag stolt (level 30 btw)

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

40 min tills servrarna kommer upp

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk

35

Visa signatur

Intel P4 2,6Ghz | Asus P4c800-Deluxe | DDRAM 4 x 256 Mb PC3200 - 400Mhz Samsung Original | ATI Radeon 9800PRO | 200Gb WD 8MB-SE | Pioneer DVD-RW DVR-106D | NEC 3520A | Creative SB Audigy Player |

Permalänk
Medlem

17..

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem

ingen ide att räkna så noga tänk tillbaka när retail skulle börja alla satt och räknade sekunder till tolvslaget

Visa signatur

Poor people are crazy. Rich people are eccentric

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det finns nån sida med alla flight paths i spelet? Gärna med bild över kartan, så men ser på ett ungefär vart dom är.

Permalänk
Medlem

Hur ställer man in PvP?

Jag lirar på en PvP server på vissa står det PvP disable andra enable..?

Du som ville ha flightpaths kolla på http://www.online-roleplayer.net/wow.php sen maps.
En av karterna där har flightpaths när du trycker på städer så vissas dem.

Visa signatur
Permalänk

Spara i jpg format istället så blir bilden både snyggare och mindre.

Jpg - Spara i detta format när det är många färger på bilden
Gif - Använd gif när bilden bara innehåller några få färger.

Sen kan jag väl nämna att Jpg använder "förstörande komprimering" alltså ju fler gånger du ändrar och sparar bilden, ju sämre blir den.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av knug
Ungos - lvl 31 Priest på Stormreaver.

http://www.bostream.nu/knug/wow/ungos.gif

Permalänk
Medlem

Är denna Builden bra? säg va ni tycker (shaman Build)

10-14 - Ancestral Knowledge 5/5
15-17 - Improved Lightning Shield 3/3
18-19 - Improved Ghost Wolf 2/2
20-24 - Thundering Strikes 5/5
25-29 - Flurry 5/5
30-34 - Tidal Focus
35-39 - Totemic Focus
40-44 - Improved Lesser Healing Wave
45-49 - Tidal Mastery
50-50 - Nature's Swiftness 1/1
51-55 - Concussion 5/5
56-60 - Convection 4/5

Visa signatur

Niklas

Permalänk

Någon som har bra svärd/dagger macro för att byta i strid och innan?

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
ny bild på min rogue lvl 29 nu oxå
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/harma2.JPG

Snyggt nick

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoi
Hos försäljaren vid din trainer antar jag.

Nej man får den med questen..

Permalänk

Japp det stämmer, men min fungerade inte, så slängde jag den på marken och den försvann (ska inte gå med quest items)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av eighty9
Nej man får den med questen..

Permalänk

Vad är meningen med två klistrade wow-trådar? är inte det bara väldigt osmidigt?

Permalänk
Medlem

Vad krävs för att WoW ska flyta på bra? Hur tidskrävande är det? Kan man tex spela lite då och då eller måste man vara aktiv hur länge som helst? Vad kostar det i månaden?