Tävla om valfri Komplett-PC!

Navyfield - Gratis MMORPG strategi

Permalänk

Navyfield - Gratis MMORPG strategi

Snubblade just över http://www.navyfield.com/. Kunde inte se att det hade varit uppe tidigare så tänkte bara tipsa om det. Ser ganska kul ut, tankar nu för fulla muggar.
Spana in det och säg vad ni tror.

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

Vad är system requirements? Kostar det någonting överhuvud taget? Typ att man kan köpa saker till det?

Edit: Är det inte mer som ett MMORTS?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThE_KnOl
Vad är system requirements? Kostar det någonting överhuvud taget? Typ att man kan köpa saker till det?

Edit: Är det inte mer som ett MMORTS?

MMORTS är nog mer passande namn ja. Nej det kostar inget, jag har dock inte lyckats logga in än så jag vet inget om det än

Visa signatur

Permalänk
Relik 📜

Coolt!

Vi gör en liten flotta och glider ut ikväll

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Verkar kul *tankar*

Permalänk
Medlem

Jag laddar ner. Men jag måste säga, sidan var precis inte fullspäckad med information om spelet...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Jag laddar ner. Men jag måste säga, sidan var precis inte fullspäckad med information om spelet...

Nej, vet. Men det verkar iaf som att man skaffar sig en liten båt i början, fixar besättning, kanoner, motor etc och sen allt eftersom man vinner strider så uppgraderar man sin båt.
Jag kan fortfarande inte logga in, vet inte om det är deras servrar som är nere eller vad det är. Ska prova igen senare ikväll

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tankar nu, fattar dock inte riktigt vad det går ut på.

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E4500 | Corsair XMS2 4x1024 MB | Gigabyte GA-P35-DS3 | GeCube Radeon HD 3870 | Samsung SP2504C 250 GB | Antec Sonata III | Asus VW222U

Permalänk
Medlem

Verkar som om servern är nere just nu...

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pert
Verkar kul *tankar*

Håller med min bror.. *tankar också*

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Vilken flotta ska SweC Brigaden joina då? Och vilken server?

Permalänk
Medlem

Tankar spelet jag med, säg vilken server och så det blir

Permalänk
Medlem

Blir Flyff tills servrarna kommer upp igen...

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Citat:

Vilken flotta ska SweC Brigaden joina då? Och vilken server?

Verkar inte som om någon kommer in än så länge. Själv är jag öppen för förslag

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nån annan som har slö överföring? Jag ligger på under 20 hela tiden. Finns det ingen alternativ mirror?

Permalänk
Medlem

Gick jäkligt snabbt för mig. Men iallafall:

Jag får felmeddelandet:

"Login time is over. Please try again." Får ni samma felmeddelande eller något annat?

Permalänk
Medlem
Citat:

Gick jäkligt snabbt för mig. Men iallafall:

Jag får felmeddelandet:

"Login time is over. Please try again." Får ni samma felmeddelande eller något annat?

Japp, jag får också det meddelandet.

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E4500 | Corsair XMS2 4x1024 MB | Gigabyte GA-P35-DS3 | GeCube Radeon HD 3870 | Samsung SP2504C 250 GB | Antec Sonata III | Asus VW222U

Permalänk
Medlem

Man kanske bara kan spela mellan kl 6 och halv 7 på morgonen?

Permalänk
Medlem

Enligt hemsidan:

"Server will be down from 12 A.M to 3 A.M PST on August 1 for the maintenance. We greatly appreciate your patience. Thank you for bearing with us!"

Jag vettefan vilken tid det är, GMT eller våran tid dock.

Permalänk
Medlem

hmm. PST är inte det pacific? Klockan är just nu 9.30 i PST tid, vet dock iten om det är am eller pm.

Permalänk
Medlem

Baja maja! Jag åker iväg 5 dagar nu så hinner inte testa det då

Permalänk
Medlem

Servern borde inte vara nere än förän om någon timme.

Permalänk
Medlem

Om 2 och en halv timma, snarare. Hmm, mystiskt!

Permalänk

Jösses, detta ser ju fantastiskt ut! Ursäkta min omotiverade entusiasm men äntligen ett "mmorpg" som inte är ett mmorpg.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk

Jag är med. Bara server kommer up.

Permalänk
Medlem

Kan inte ens starta upp spelet... får ett felmeddelande från antifusk programmet "Game hack detected" fast jag inte har gjort nåt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pert
Kan inte ens starta upp spelet... får ett felmeddelande från antifusk programmet "Game hack detected" fast jag inte har gjort nåt.

Har också fått det där felmedelandet i andra gratis mmo spel. Felet var att spelen tror att man använder sig av hack i mitt fall var det logitech musens fel, fick då tips att stänga av en process i aktivitetshanteraren men har glömt av vilken det var. Så om du har en logitech mus så testa att stänga av tex setpoint eller någon annan logitech process.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Permalänk
Medlem

Servrarna verkara vara uppe nu. Mitt spel uppdaterar sig. Mitt skepp heter poppen.

EDIT: Bara jag som inte fattar hur man gör? Alltså när jag kommer ut på kartan och får välja kanal, hur gör jag? Står error på alla skyltar jag trycker på :S

Permalänk

Mitt skep heter GustavVasa

AAAH, dom sänkte mig. Detta är ju rätt roligt