Någon som kör The Crims?

Permalänk

yes,efter 1 dags väntan så fick man äntligen mailet...imponerande snabbt skickat utav dom:up:

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
yes,efter 1 dags väntan så fick man äntligen mailet...imponerande snabbt skickat utav dom:up:

Jag registrerade mig för 2 minuter sen och har just fått mitt mail

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antonovskij
Jag registrerade mig för 2 minuter sen och har just fått mitt mail

ja du ser,fattades bara det:(

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

hahaha

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk

blir det nått värdetransport rån eller? ... måste ha cash för att lägga in mig på avänjning. Har knarkat alldelse för mycket på sista tiden .

Permalänk
Avstängd

haha jag måste komma ut från kåken

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Har reggat mig nu, ska bli kul att testa

Visa signatur

AMD64 3200+ Winchester | Abit Av8 3rd Eye | WD Raptor 74GB
"There is no justice as an angry mob justice"

Permalänk
Medlem

Jahopp... fick mitt mail idag, så glad som jag blir springer jag genast till sidan och loggar in, men VA FAN händer dÅ!?!?! Jo, jag får ett medelande som säger att gränsen 9000 inloggade är nådd!?! gah... hatar det här spelet redan, och jag har inte ens fått börja spela skiten...

Permalänk
Avstängd

haha jag vet.. nätterna går det bra som fan

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Så fort jag har fått mitt mail så ska jag joina er.

Permalänk
Avstängd

måste ha respekt 50 innan du kan det

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Gaaah kommer inte komma in nu, redan över 9k inloggade. Sitter på jobbet och har itne mobilen med mig så jag kan mata in krediter.

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Medlem

Ok, så nu har man äntligen kommit in och gjort några olagligheter, så nu är staminan nere på 7%, hur lång tid tar det innan den når 100% igen?

Permalänk
Medlem

Knarka så får du mer stamina, men var försiktig.

Blir det någon värdetransport eller?

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Medlem

Kan inte hitta någon ladda upp egen avatar funktion. :s

Permalänk
Avstängd

Finns ingen vad jag har sett

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Köpte en Deagle, tänkte man skulle ladda upp lite inför 100 resp. Råkade även på en snetripp på PEZM.

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Medlem

Weee!! Hehe.. gick in på ett $15 rave party och fick en hora som ger $313 i utdelning per dag Fan va kul! =D

Permalänk

Yes! Vann 40000 på vadslagningen! Vilka möjligheter!

Permalänk
Avstängd

Det är fint som fasen asså.. Kommer ut runt 22-23 ikväll från finkan. Hur många är vi i sweclockers nu då??.. Våran ledare verkar inte vara så aktiv eller?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan inte alla lista sina in-game nicks här? Så mkt polacker etc som håller på att starta relationer så man vet ju inte vilka man ska adda och inte :S

Heter Hauk själv.

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Avstängd

Lakanman

Kan ni inte skriva vad ni har för respekt och vad ni har för vapen och armor?

249 i respekt
Raygun - Styrka: +98
Skottsäker jacka av nano-fiber - Tolerans: +200

Visa signatur

Permalänk

Hur gör man för att lägga till någon då? Måste man inte gå till puben och mötas?

Edit: Hur gör jag om jag vill gå ut från en pub? En snubbe kom in och började misshandla mig direkt

Permalänk
Medlem

LINJEinc heter jag då

Visa signatur

WS: Gigabyte Aourus Pro AX | R5 5600x | 64GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: Asus AS1104T - 1x12TB
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
Medlem

Har reggat, väntar på mailet. Heter viceman i spelet....

Visa signatur

[ P4 3.2HTI 1024 PC3200 I 2x 200gb S-ATA Barracuda IV @ RAID0, 200gb Barra IV S-ATA 80gb barra IV IDE I NEC3510A I Gainward 7.1 I 9700 Pro I Samsung 17" 757DFX]

Permalänk
Medlem

Unsafe heter jag... har 47 i respekt nu...

Permalänk

börjar nog spela det lite senare ikväll...heter "mangemani" i spelet.
har vi här på swec nån slags klan eller liknande?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vi har ett "gäng". Sweclockers. När du har 50 i repsekt kan du "joina".

Hur fungerar reglerna för drogerna igentligen? Hur mkt kan man knapra? Vilket ger mest stamina / krona?

Fullt med horor också, vilket var lite surt

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Avstängd

Man får ju rätt bra av xtc. Du kan knarka hur mycket du vill men efter ett tag ger det inte mycket att ta längre. Finns avgiftning på sjukan då

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Regristrera mig igår inte fått något mail än. De va ju verkligen snabba... dekrim.nu äger detta!

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.