Någon som kör The Crims?

Permalänk
Avstängd

Kazen: Kör du Outlook eller dyl för mail?

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Hmm..

Inte fått nå mail ännu.. =/

Permalänk
Avstängd

Jag kör thunderbird och jag hade fått mailet såg jag sen fast det låg högre upp. Dom skicka det väll direkt fast det dröjde innan det kom iväg eller något. För jag hade typ fått 15 mail efter så jag missade mitt nästan.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk

hur ser spelet ut egentligen?alltså är det text/statistik baserat?eller är det nått spel där man får knalla runt med en gubbe och göra alla dessa saker som har skrivigts i tråden?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Nej, har en @eskimobob.com
Går in från deras sida, inga program...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Hedersmedlem

Sätter Lakanman som gängledare,m jag har inte tid att sköta det. Men jag är iaf med och bidrar med mitt sniperrifle, min skottsäkra väst på 300 i bonus och ca 500 i alla stats

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Medlem

Ait.

Rån på g såg jag?

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Hedersmedlem

JAPP

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk

Hur mycket energi bör man ha om man ska göra en stöt? Är det dumt att försöka om man har 36 ? (3 i respekt (blev drive-by:ad ), 0 i alla de andra egenskaperna)

Permalänk
Avstängd

fi fan åkte fast igen lägger fan ner detta

Visa signatur

Permalänk
Medlem

För att inte åka fast: ((intelligens + styrka + karisma + tolerans) / 4) == MAX SVÅRIGHETSGRAD

Permalänk
Avstängd

Körde den där jävla räknaren på den där sidan

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag kör med den jag skrev ovan, har inte åkt fast än Har väll gjort 30-40 stötar eller nått sånt...

Permalänk
Avstängd

Om man har vapen osv då?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vanliga stötar går jag rakt av på intellekt, det funkar för mig? :S

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk

ghaaa,det går ju ej att komma in på crim sidan:(

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Dom verkar ha seriösa problem med sidan. Har stått att det har varit 9259 spelare inloggade sen runt 19.00 för mig.

Permalänk
Medlem

Japp det här suger fan, dom verkar ju ha noll koll över sin server/rar. Fan inte nog med att det inte går logga in så står det om du har kredits så kan du logga in ändå, men inte ett jävla skit om vart eller hur man får tag på dessa förbannade kredits. Förmodligen så måste man logga in för att få reda på det. Kollade även på deras press sida där det står att dom har 700.000 registrerade användare, och hur in i helvete hade dom tänkt låta alla dom få komma in minst en gång om dagen om det är en begränsning vid 9000. Argh! Blir fan knäpp på sånna här "spel". För övrigt kan man ju undra varför deras forum och support forum är inköpta och inte skapade av dom själva? Får fan hoppas att dom sidorna är freeware och att dom inte sitter o betalar på den skiten när det tydligen är serverkraft dom behöver..

Aja... nu ska jag fan sova... är trött....

Permalänk
Avstängd

Credits får du genom SMS 10 kr för 10 credits.. värdelöst

Visa signatur

Permalänk

ghaaa...först får man vänta i 1 dag på att få ett valideringsmail,när man väl får det och glatt ska gå in på sidan,så går det ej att komma in på sidan(har suttigt hela dan och försökt) och nu när man väl kommer in på sidan,skrivigt in lösenord och allt,då kan man ej starta spelet pga att det är 9000 användare inne=/.

ska försöka att komma in tidigt imorgon och se om man har bättre lycka då.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Testa att gå in på http://www1.thecrims.com/ , det funkade för mig.

Permalänk

Jag blir fan utloggad såfort jag gör nått. Mycket buggigt. Vi som just lyckades råna en värdetransport. :/ faän asså!

Permalänk
Medlem

Fan, jag letar efter en polack att spöa, men hittar aldrig nån.

Permalänk

om du hittar adi57 så spöa han extra från mig .. eller vi kanske kan spöa han tillsammans. Går det att göra?

jag e med i sweclocker gänget och kommer nog planera en misshandel på han snart.

Permalänk
Medlem

Visst, det låter skoj.

Permalänk
Medlem

Äntligen, nu har jag fått reg mail. Nu ska det spelas.

Visa signatur

System 1 || Asus Rampage Extreme II | i7 920 @3,8GHz | 6GB DHX+ | 300GB Velociraptor | EVGA GTX275 1,7GB |
System 2 || Asus A8N-SLI Premium | Amd Opteron 170 | Sapphire X1800xt 512 ViVO | 2GB OCZ PC4000 Platinum EB |

Permalänk

fick igång det imorse:)
prövade på att råna den lokala banken,men blev visst tagen av en vakt och åkte på straff arbete*wiiii*

Visa signatur

Permalänk

Råna banken är inte diekt det första man bör göra ... snatta lite, fixa en kniv, råna några kärringar. Sen efter några dagar kan du kankse börja med banken.

Permalänk

Är det någon annan som har problem med sidan?
Jag har allvarliga problem, när jag registrerade var sidan lika snabb som lönnsirap i sibirien, och idag när jag försökte logga in var den ännu segare. Nu går det inte ens att komma in på sidan längre.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Avstängd

Servern är helt åt skogen asså..

Visa signatur