Någon som kör The Crims?

Permalänk
Medlem
Citat:

The Crims är nere pga att uppdateringar av systemet sker.
Vi hoppas att vara igång igen så snart som möjligt.

får hoppas det funkar bättre efter detta.

Visa signatur

System 1 || Asus Rampage Extreme II | i7 920 @3,8GHz | 6GB DHX+ | 300GB Velociraptor | EVGA GTX275 1,7GB |
System 2 || Asus A8N-SLI Premium | Amd Opteron 170 | Sapphire X1800xt 512 ViVO | 2GB OCZ PC4000 Platinum EB |

Permalänk
Hedersmedlem

Ytterligare ett spel att bli lite beroende av

Har joinat nu.. Heter OSkar000 där också.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk

Aha! Nu fattar jag varför jag inte märker av att det går så segt som alla snackar om! Jag kör http://www.dekrim.se , jag tog för givet att det var det den här tråden handlade om. Men det är kanske ett tips för er andra då, för den sidan går då inte det minsta segt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Maxgränsen på 7000 inloggade spelare är nådd. Om du har krediter så kan du logga in ändån.

va fan det var ju 9000 innan. wow vilket service uppehåll dom hade.

Visa signatur

System 1 || Asus Rampage Extreme II | i7 920 @3,8GHz | 6GB DHX+ | 300GB Velociraptor | EVGA GTX275 1,7GB |
System 2 || Asus A8N-SLI Premium | Amd Opteron 170 | Sapphire X1800xt 512 ViVO | 2GB OCZ PC4000 Platinum EB |

Permalänk
Avstängd

SERVER PROBLEMS
We're experiencing a lot of server problems right now. But hang in there, new servers are on the way and will be installed early next week. // memox

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Är det vanligt att få 2 ehhhh.. kvinnor med tvivelaktigt yrke efter sig så fort man går på krogen ? värda över 3000 oxo verkar kul störigt med servrarna bara...

Visa signatur

| Asus A8N SLI Deluxe | AMD 4400+ | Zalman ZM-WB2 | ZM-GWB1 | Asus N7800GT | 2x Twinmos 3200 512 | 2x Seagate 120GB SATA Barracuda | Dell 2005FPW | NUUO 450W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakanman
SERVER PROBLEMS
We're experiencing a lot of server problems right now. But hang in there, new servers are on the way and will be installed early next week. // memox

gött!

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Lever Sweclockers gänget fortfarande?

hamnade precis på sjukan.. men det var inte en polack utan en rumän.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem

Blev anfallen av tre polacker under en och en halv speltimme och dog till sist. Riktigt pissigt.

Permalänk
Medlem

Vill ni överleva så ska ni fixa eget rave illa kvickt. Knarka bara där annars blir ni dödade ganska fort. Bästa fabriken just nu är opium om ni vill dra hem cash (= respekt). Antal fabriker baseras på eran intelligens/tolle (Businessman), dock får man bara runt 1 fabrik per 100 intelligens/tolle efter en stund. Kalken som länkades tidigare stämmer mkt bra, kör på "safe mode". Stötar är vägen till framgång denna omgång, förr var det bara fabriker, vissa justeringar har gjorts.

Undrar ni ngt så fråga på, jag är vad man kan säga en veteran inom The Crims, drog hem en 5:e plats för några omgångar sen. Dock kör jag väldigt oseriöst nu...

Permalänk
Medlem

har reggat mig nu jag också... lär väl fastna i detta som allt annat ;P

Permalänk
Medlem

Började spela för en stund sedan och det är ganska kul men det känns lite tråkigt nu utan pengar och stamina. Såg någonstanns något om "tid kvar XX dagar" vad menas med det ?

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Vad jag kan se är Swec gänget dött? Vad hände?

Tänkte starta en egen nighclub som SweC kan hänga på snart, ska bara ha igång lite fler fabriker.

Föressten D-Skott, du skulle gärna få ta och förklara hur det funkar med droger och stamina. Jag har aldrig hamnat på akuten, kan man göra det iaf man tar för mycket? Hur många ska man ta åt gången, vilken drog är bäst?

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OSkar000
Lever Sweclockers gänget fortfarande?

hamnade precis på sjukan.. men det var inte en polack utan en rumän.

Gänget finns kvar. Men vi behöver mer folk!
Tveka inte.

Permalänk
Medlem

Ok, vem sparkade ut mig?

Har iaf inget gäng under menyn där, så ni får gärna bjuda in mig igen.

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk

Det kan nog bara Garland göra är jag rädd.

Permalänk
Medlem

Surt. Aja.

Man verkar vara ganska drogtolerant iofs, droppade 90E nyss och det "satt fint" :P.

Ngn som har span på ett bra rave där man kan få billiga grejjer? PEZM är väl ok antar jag, men billigare skulle ju inte skada :).

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Hedersmedlem

ska bjuda in alla igen bara de kontaktar mig, så ska jag köpa ett raveställe med BILLIGA grejer, äger f.n 5 heroinfabriker och 3 opiumfält

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Hedersmedlem

Sådär, nu finns Club Swec.

Opium: $64
Heroin: $91

billigare än så gick inte, Entré: 20 pix

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Medlem

Bjud in mig "Lojje" till ert gäng då

Permalänk
Hedersmedlem

Du måste ha minst 50 i respekt för att få joina gänget, ut och banka tanter och kapa taxibilar med dig tills du är värdig

Visa signatur

Permalänk
Medlem

FockingBob heter jag i spelet. Ska bara skaffa mig lite respekt så kan jag joina sweclockers gänget sen.

Visa signatur

// NonajmE

Permalänk
Hedersmedlem

japp, ansök om att bli vän med Garland (moi) sen så ska jag bjuda in dig

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Garland Greene
japp, ansök om att bli vän med Garland (moi) sen så ska jag bjuda in dig

Done.
Hittade det efter ett litet tags letande Kollade ju i vänstermenyn hela tiden

Visa signatur

// NonajmE

Permalänk
Medlem

hur fixar man fler biljetter ? Kan ju vara bra och veta ifall dom tar slut, har ju redan gjort av med 5 st.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Grymt! hoppar in och knarkar lite på direkten!

Droger har börjat sluta ha effekt på mig dock, drog i mig 99 heroin och fick typ 15% stamina

Hur länge dröjer det innan man är "normal" igen?

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Hedersmedlem

haha, dödade just en polack till
5 st. so far

Visa signatur

Permalänk

Jag kan joina om ni vill. Heter DeadMilkman.

Permalänk
Medlem

Hmm. Såg att gräset var nere på 2$. Är det värt att köpa på sig massa gräs nu eller bäst att lägga sina pengar i banken ?

Permalänk
Medlem

Skapat ny relation med dig nu garland. väntar på godkännande.

Droghandel kan väl vara ganska lönsamt och det skadar väl inte att köpa på sig medans priserna är nere.

Heroinet är väl ganska billigt på 181 ändå?

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"