Varför svarar ni inte på mail redaktionen???

Permalänk
Medlem

Varför svarar ni inte på mail redaktionen???

Hallå ni på redaktionen.
Jag har mailat nyheter till er som jag har trott och tyckt var av värde men ej fått svar tillbaka trots att jag HAR BETT OM DET för att få veta vem jag ska höra av mig till med nyheter. Jag skrev specifikt att jag ville ha svar på vart jag skulle skicka nyheterna och/eller till vem. Men NEJ... inte ett ord från er. Ni har fått både mitt nick här och min mailadress.
Dålig stil tycker jag. Mycket dålig stil.

Så nu skriver jag i hopp om att en moderator eller annan kan vidarebefodra detta till er så ni reagerar och ger mig ett svar.

Kanske är det så uppenbart på sidan vart det ska skickas att det är helt o hållet mitt fel att jag missat det, kanske inte?
Men hur som så är det väl inte såååååååå svårt att slänga väg ett pm eller mail med svar??

Visa signatur

CPU: I9 10900KF -Kylare: Arctic Freezer 360 - Moderkort: ASRock Velozita Z590 PG.
GPU: RX 9070 XT Reaper @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3466 MHz Ballistix Elite. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Samsung Odyssey Neo G8 4K 240Hz. MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Asus TUF 1000w Gold Atx 3.1. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Vilken adress har du skickat till? Vi nyhetsredaktörer brukar normalt svara tipsare om nyheten exempelvis redan har blivit publicerad eller inte har tillräckligt med underlag för publicering.

E-postadressen som når samtliga berörda på nyhetsavdelningen är nyhet @ sweclockers.com.

Vi jobbar just nu med en nyhetstipsfunktion som funnits tidigare här på SweClockers, men lite annat (bland annat den nya forummjukvaran) tar tyvärr mycket tid från programmerarna. Förhoppningsvis kan vi implementera den inom en överskådlig framtid.

Hoppas du inte förlorat all tro på oss här på redaktionen och tipsa så mycket du orkar till adressen ovan!

Mvh Herman

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro

Permalänk
Medlem

Aha.. så jag måste som det ser ut nu använda mig av min hotmail för att nå er?

En nyhetstipsfunktion vore perfa. Fixa snarast.

Jag har skickat rakt till redaktionen på sidan som en använder för att ta kontakt med er. http://www.sweclockers.com/info_contact.php

Edit: Har nu skickat en nyhet dit

Visa signatur

CPU: I9 10900KF -Kylare: Arctic Freezer 360 - Moderkort: ASRock Velozita Z590 PG.
GPU: RX 9070 XT Reaper @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3466 MHz Ballistix Elite. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Samsung Odyssey Neo G8 4K 240Hz. MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Asus TUF 1000w Gold Atx 3.1. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Geeks
Grundare

Hej! Det går fint att skicka via kontaktformuläret som du gjort, nyheterna hamnar hos nyhetsredaktörerna i slutändan men eftersom det sker automatiskt är vi möjligen lite dåliga på att svara på dessa idag. Är något vi får förbättra!

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com