nytt utseende i hotmail inkorg, få bort?

Permalänk
Medlem

nytt utseende i hotmail inkorg, få bort?

Undrar nu har nu fått nytt utseende igen i hotmails inkorg. Undrar om man kan ändra tillbaka till det tidigare på något sätt? Detta ser rent vidrigt ut enligt mig. Tyckte inte ens om när det växlade över till live utseendet i inkorgen men fick tyvärr ta det. Ack så var det heller inget vidare men nu undrar jag om den absolut senaste går att få bort??

Permalänk
Medlem

Ser ut som det gjort sedan flera år tillbaka för mig. Posta screen kanske?

Visa signatur

Desktop - AMD Ryzen 5 7600X | Asrock B650 PG Lightning | 32 GB Corsair DDR5 6000MHz | RX 6700 XT w/ Arch Linux
Laptop - HP Dragonfly Gen. 3 w/ Arch Linux
NAS - Ryzen Pro 3400G @ 35W | 64GB ECC | 32 TB HDD w/ TrueNAS Core

Permalänk
Medlem

ok. eh hur gör jag för att posta en screen här?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

kika i min sign, ladda upp där och kopiera nån av länkarna du får, här

Permalänk
Medlem

här är en bild. http://pici.se/319892/
går det inte att få tillbaka det tidigare utseendet?

Permalänk
Vila i frid

Jag kör firefox mot hotmail och hotmail klagar och säger att jag inte kan köra det nya interfacet utan får dras med det gamla tills jag "uppgraderar".

Permalänk
Medlem

jag tvingades på det nya utseendet på den hotmail jag använder till allt, min skräpmail fick däremot behålla det gamla trevliga utseendet... Denna nya är seg och man måste klicka på en knapp flera gånger innan den reagerar, annars börjar den ladda lite men inget händer. Värdelöst, och det går inte att ändra tillbaka heller. Snyggt men värdelöst, som vista.

Permalänk
Medlem

Tvångsmigrerad jag också, i det mest använda av mina konton! Skiten funkar inte i Opera heller så nu har hotmailen blivit värdelöst. Och man verkar inte kunna byta tillbaka heller. Vilka idioter dom e.

Permalänk
Avstängd

Fungerar problemfritt här. Men jag använder ju visserligen IE.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

Strular i både Opera och Firefox... Byt tillbaka MS!

Visa signatur

Something is wrong with science – fundamentally wrong. Theories just keep getting stranger and stranger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moonglum
Strular i både Opera och Firefox... Byt tillbaka MS!

De tvingar er till att byta tillbaka till IE

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 32 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

Ganska uselt interface om jag ska vara ärlig, tycker det var bra som det var innan.

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem

fungerar bra för mig i fx, texten i fetstil ser ju för tokig ut bara!

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk

Väldigt ful design. Men man får väl leva med det.

Permalänk
Medlem

Ser otroligt jobbigt ut, mycket enklare och effektivare med det klassiska utseendet. Fattar inte vad Microsoft sysslar med :S

Permalänk
Medlem

Ser likadant ut i IE7 som i FF3.

Permalänk

Nya MSN-Mail'skalet'

Tja. Som de flesta vet så använder större befolkningen msn mailtjänst av ungdommarna. dock någon som stör sig nått så in i bomben på den fula designen?

* Den hänger inte med om man maximerar till helskärm utanförblir liten.
* Listan med skärppost mail / borttaget osv lägger sig ibland på varandra
* Mail visas som (1) nytt mail även fast det inte finns några nya i inkorgen
* inga klarar linjer på vad som tillhör vad.

Fan vill ha tillbaka den gamla!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Använder iochförsig bara hotmail till skräppost, men idag skicka jag faktisk lite feedback till dom att det nya utsendet ser F*rD*****T ut

Ser faktiskt ut som ett barn som lär sig rita för första gången, har gjort den nya designen.

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk

Håller med er det ser grymt fult ut. En annan sak som inte har med detta men jag stör mig på är att jag aldrig har hittat något sätt och byta lösenord, kan man det ens?

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gamefreak
Håller med er det ser grymt fult ut. En annan sak som inte har med detta men jag stör mig på är att jag aldrig har hittat något sätt och byta lösenord, kan man det ens?

Klart man kan det. Kolla "inställningar" så hittar du det.

Själv tycker jag inte att de kan göra designen mer "enkel" än vad den är nu... så jag hoppas de behåller det här. Den är funktionell och användarvänlig.

Ni vet väl att det fanns en övergångsperiod då man kunde välja att gå tillbaka till den gamla? Så med tanke på att det alternativet inte finns längre är det nog detta som majoriteten ville ha.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

Nu undrar jag verkligen, verkligen vad Microsoft håller på med?!

Och håller med föregående kommentarer om att de ser för j*vligt ut!

Dessutom så tycker jag verkligen inte att det går snabbare på något sätt, och 70 % snabbare påstår dom dessutom att det går...HA my ass!

Visa signatur

Corsair Obsidian 650d | Asus P9X79 LE | Intel Core i7 3820 @ 4.7 GHz | Corsair XMS3 1650 MHz 16 GB vengenance | MSI GeForce GTX680 2GB Twin Frozr III x2 SLI | Samsung SA24A350H | Windows 7 Professional x64|

Permalänk
Medlem

fattar inte vad som sysslar med. denna ser ur usel ut och går ju inte ändra tillbaka. mycket segare och jobbigare att hantera i. Den tidigare var mycket smidigare och enklare att hitta. Mongon som byter från något bra till något uselt.
Och nej ie nej tack vilken skit

Permalänk
Entusiast

Den nya designen tycker jag är ok, men msn hotmail fungerar ej i Opera längre. Stort minus!

Permalänk
Medlem

funkar bra för mig i mozilla

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Inaktiv

Ser för jävligt ut? Tycker det är enkelt och stilrent, snabbt och effektivt. Precis som det ska vara.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mazk0
Ser likadant ut i IE7 som i FF3.

Japp

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Förresten så var det ju onödigt o skapa den här tråden när det redan fanns en.. http://sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=81228...

Visa signatur

Permalänk

Det nya är verkligen skit. Buggigt och svårt "att se". Jag kan inte ha det svart som jag hade det innan.

Permalänk

Kan nån slänga in en screenshot så vi får se hur det ser ut?

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meganeoman
Kan nån slänga in en screenshot så vi får se hur det ser ut?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaMeR2K5
Förresten så var det ju onödigt o skapa den här tråden när det redan fanns en.. http://sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=81228...

Finns i den tråden

Visa signatur