Tänkte bara varna för för... [Sony Ericsson W302]

Permalänk
Medlem

Nån som vet hur man uppdaterar telefonen? Programmet finns ju inte till den. Sist jag gjorde detta laddade jag ner uppdateringstjänsten till en liknande telefon för att sedan välja w302. Men nu är programmet uppdaterat och min telefon finns inte med i listan. Tips?

Permalänk
Medlem

värst va denna tråden spårat ur då, jag hittade inte många inlägg som handlade om w302 på sida3 asså !!!

kan hålla med om allt negativt med denan telefonen, jag har just varit och lämnat in den til lelgiganten,, pga att den stängde av sig hela tiden och att det var så jävla dåligt ljud och svagt ljud...

det pissiga är ju att jag kommer få tillbaks santinegn samma eller en likadan telefon =(

är det nån som har ett tips på vad jag ska göra för att få pengarna tillbaks ?

har planerat att skicka tillbaks den typ 4-5 gånger så kanske de fattar att det är bättre att ge mig tillgoda de 1400 jag gav för denn så får jag köpa en annan bättre phone..

Visa signatur

||> FD North TG White <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Rog Strix B550 F-Gaming <> AMD Ryzen-7 5800x3d + Corsair H150i RGB PRO XT <> Kingston Fury renegade 2TB m.2 + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB DDR4 3600MHz CL 16 rgb <> Msi RTX 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk
Medlem

Har just nu en W380 inne på reparation för att den just stänger av sig hela tiden, verkar vara en feature på nyare SonyEricsson. Och den är inte ens tillverkad av Sagem...

Permalänk

Har själv en W302, är ganska nöjd med den ändå, visst musikspelaren är ganska dålig man kan inte ha så hög volym, även hörlurarna. Men den jag har tål väldigt mycket stryk och har inte blivit segare för det:P, tycker själv det är en rätt bra mobil för pengarna, man får ändå vad man betalar för. Bara man byter ut hörlurarna så kan man stå ut med den imo.

Visa signatur

Antec 300 | AMD Phenom II 955BE @3.4 GHz | XFX Radeon 4890 XXX 1GB | 4GB DDR3 1333MHz |Corsair 650 Watt | Asus M4A78T-E AM3 | WD 640GB | Win 7, 64-bit