Samlingstråd, 13:37-erbjudanden från Komplett

Permalänk

För alla som inte hann köpa så kanske ni får denna billigt^^
http://www.tradera.com/Crucial-RealSSD-C300-2-5-64GB-SSD-HARD...

Permalänk
Medlem

Fan, fick tag i en med. Ett missöde dock att jag precis fått förnyat VISA, så de 3 sista siffrorna och datum var ju annorlunda.
Blev att springa och leta plånbok. Blev lite av en bench av min egen mänskliga söktid och random read.

Blir iaf trevligt med en extra disk för Steam och Savegames(blir att symlinka lite antar jag), slipper de dela med OS:et.

Eller stoppa in i laptopen..

Permalänk
Skrivet av OnlyCasanova:

Haha, fult gjort.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av alindvall:

Erbjudandet var begränsat till 400 st så ja de sålde inte hela sitt lager.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Rickard11:

Haha, fult gjort.

Hahah inte lite.

"köpt på komplett.se (Inköpt: 2011-02-17)

Denna var tänkt till ett bygge som aldrig blev av."

Så jävla korkat haha

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av alindvall:

Det stod väl att den var mindre och mindre kvar så folk skulle bli stressade och köpa, för när jag kollade gick siffran ner hela tider och nu har dom mer än 100

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Skrivet av OnlyCasanova:

Citat:

Denna var tänkt till ett bygge som aldrig blev av.

I lol'd

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Hahah inte lite.

"köpt på komplett.se (Inköpt: 2011-02-17)

Denna var tänkt till ett bygge som aldrig blev av."

Så jävla korkat haha

Korkat? Tycker jag inte. Killen kanske är i behov av pengar o såg denna möjlighet? Smart enligt mig.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Lindgren92:

Korkat? Tycker jag inte. Killen kanske är i behov av pengar o såg denna möjlighet? Smart enligt mig.

Du förstod uppenbarligen inte, det var inte försäljningen i sig det handlade om.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

haha, snart trillar det in 267 liknande annonser med 267 lika korkade ursäkter ;D

"Köpte två, så en blev över"
"Min katt dog, så jag måste tyvärr göra mig av med SSD:n"
"Köpte en SSD som inte passade min dator, så nu är den till salu!"

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är det någon som har koll på vad det är för slags garanti osv man har på den här disken? Hittar bara "limited three year warranty"

Permalänk

Ett smart knep av komplett hade ju varit att lägga upp ett annat erbjudande på länken till 1337 direkt efter att den vart slutsåld. Något som kanske vart prisänkt 30% till de som inte hann

Permalänk
Medlem
Skrivet av surtl:

Är det någon som har koll på vad för slags garanti osv man har på den här disken?

Läs det står 3 år!

Permalänk
Skrivet av surtl:

Är det någon som har koll på vad det är för slags garanti osv man har på den här disken? Hittar bara "limited three year warranty"

Limited three-year warranty

Permalänk

Fan, impulsköp... mitt mobo hade tydligen bara sata-2 3GB/s ... Vad är enklast att göra nu? köpa kontrollkort eller ny mobo?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av overheated:

Fan, impulsköp... mitt mobo hade tydligen bara sata-2 3GB/s ... Vad är enklast att göra nu? köpa kontrollkort eller ny mobo?

Enklast är att koppla in den i din nuvarande SATA-port.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

Enklast är att koppla in den i din nuvarande SATA-port.

Blir inte det en flaskhals då :o?

Permalänk
Skrivet av Imbapontus91:

Precis!:) Blivit 4 par jeans och 3 par hoods nu under 70% rean xD

fan, borde nog ta mig ett kik på vad som finns nu! ;p

Visa signatur

:- )

Permalänk

Tror ni komplett hinner skicka idag eller? Känns ju surt att få vänta över helgen :S

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av overheated:

Blir inte det en flaskhals då :o?

Jo, och flaskhalsar är ju kända för att vara dödliga - eller? Du går miste om lite läshastighet bara. Räcker inte 300MB/s?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Rickard11:

Tror ni komplett hinner skicka idag eller? Känns ju surt att få vänta över helgen :S

Jag har alltid fått mina grejor från komplett dagen efter, även senaste 1337-dealen jag var med på.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Rickard11:

Några borde ju hinna skickas idag, men knappast 400st.

Permalänk
Medlem
Skrivet av massmordarulla:

Aja, pengarna har ju dragits och ordern är bekräftad. Får se vad som händer

Skulle tro att du får båda. Minst en. Om komplett var helseriösa på en per hushåll så kunde dom väl ha sett till att spärra ordrar på mer än så.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Aorus X570 Elite | AMD 5900x | MSI Radeon RX 6800

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Tveksamt, men man tycker dom borde hinna...Dock bor jag i Sundsvall så det är skitsamma för min del. Brukar alltid ta 3-4 dagar tycker jag.

Visa signatur

Nytt hela tiden

Permalänk

Hade egentligen tänkt köpa phantom kortet gtx570 för 3250 :- Men blev istället Gainward kortet för 2695:- och en SSD på köpet^^

Någon som vet om det är mycket skillnad mellan dessa kort?

Permalänk
Medlem

så slitet trodde erbjudandet var imorgon.
Hade varit nice med en SSD till htpc's men aja får köpa en på vanliga vägar

Visa signatur

9800x3d | Noctua NH-D15S Chromax Black | Gigabyte B650 | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN850 | Asus Prime 9070 XT | Silverstone FT02 | Seasonic 850W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Skrivet av N0tepad:

Tveksamt, men man tycker dom borde hinna...Dock bor jag i Sundsvall så det är skitsamma för min del. Brukar alltid ta 3-4 dagar tycker jag.

Inet hade hunnit, och det jobbar fler på komplett. Så det borde ju gå, fast det är ändå komplett vi talar om

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av PierreB:

så slitet trodde erbjudandet var imorgon.
Hade varit nice med en SSD till htpc's men aja får köpa en på vanliga vägar

Snackas om att Intels G3 kommer hamna på ungefär halva priset/kapacitet som nuvarande SSDs, min plan var egentligen att vänta på dem.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av OnlyCasanova:

Hade egentligen tänkt köpa phantom kortet gtx570 för 3250 :- Men blev istället Gainward kortet för 2695:- och en SSD på köpet^^

Någon som vet om det är mycket skillnad mellan dessa kort?

Beställde exakt samma som dig.

Skillnaden är att den andra är lite överklockad, lite tystare, och lite kallare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Inet hade hunnit, och det jobbar fler på komplett. Så det borde ju gå, fast det är ändå komplett vi talar om

Norrmän ifs

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Aorus X570 Elite | AMD 5900x | MSI Radeon RX 6800