Samlingstråd, 13:37-erbjudanden från Komplett

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

top10 på ett spel som har... 100 aktiva spelare?

Haha ja det var lite min tanke med, inget jag hade skrytit om på ett forum iaf.

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800

Permalänk
Inaktiv

Någon som har fått sin skickad? På min står det "Bekräftad"...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anon124265:

Det är fortfarande helg så nej.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Det står "Bekräftad" på min också...

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon124265:

Komplett skulle ju gå igenom alla ordrar manuellt så att ingen fuskat och beställt dubbelt, så de skulle börja skickas ut på måndag förmodligen.

Visa signatur

| Fractal Design Define R2 | i5 2500K @ 4,5 Ghz| Asus P8P67 Deluxe | Cooler Master Hyper 212+| 4x2 Gb DDR3 @ 1600 MHz | Samsund 850 EVO 250 Gb | Intel x25 g2 80 Gb (Win7 + mjukvara) | 2 x Sapphire Radeon HD 7970 Crossfire | Seasonic X-750 | LG W3000h 30" IPS |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av paesha:

Komplett skulle ju gå igenom alla ordrar manuellt så att ingen fuskat och beställt dubbelt, så de skulle börja skickas ut på måndag förmodligen.

Okej, hoppas de skickas imorgon då

Permalänk
Medlem

Har du fått bekräftat så har dom behandlat din order.
Dock så har dom inte dessa i lager (starkt minus) utan beställer från tillverkaren...
Beräknad leveranstid 5dagar + frakt så se fram imot att vänta en sisådär 1½-2v tidigast.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

Har du fått bekräftat så har dom behandlat din order.
Dock så har dom inte dessa i lager (starkt minus) utan beställer från tillverkaren...
Beräknad leveranstid 5dagar + frakt så se fram imot att vänta en sisådär 1½-2v tidigast.

Nej bekräftat betyder inte behandlat, det betyder bara att ordern är inkommen och registrerat av deras system
De ska som jag skrev tidigare gå igenom alla beställningar manuellt innan de packar diskarna

Visa signatur

| Fractal Design Define R2 | i5 2500K @ 4,5 Ghz| Asus P8P67 Deluxe | Cooler Master Hyper 212+| 4x2 Gb DDR3 @ 1600 MHz | Samsund 850 EVO 250 Gb | Intel x25 g2 80 Gb (Win7 + mjukvara) | 2 x Sapphire Radeon HD 7970 Crossfire | Seasonic X-750 | LG W3000h 30" IPS |

Permalänk
Medlem

Dåligt att dom inte kan ha erbjudadet tidigare i veckan så man hade fått grejerna innan helgen, trodde jag skulle få den senast idag men står ju fortfarande bara bekräftad, så man får väl hoppas den hinner komman innan onsdag annars avbeställer jag. och köper en annan större isf.

Visa signatur

Dator1:13900ks, H115i+NF-A14, Msi 790 P pro ,32Gb 6400mhz ,Asus 4080 16gb Tuf gaming, Asus 1000w atx3.0 , LG 27" UltraGear 27GX790A OLED QHD 480 Hz, Acer 27" Predator XB273UNX, Fractal XL R2,Steelseries Pro Tkl +Logitech G Pro x Superlight 2, Sennheiser HD599 + iFi zen dac, Rode nt-usb, Stol Rh logic 400 xl elite Dator2:10900k, H110, Asus Z490 p, 32Gb 3800mhz, Zotac 5060Ti 16gb, HX850I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M, Epos H3+GSX300, Xtrfy K4+M4. Dator3 8700@4.6Ghz, H100I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M, Asus VG278, logitech g933, Evga 1080.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*
Byte, försäljning och liknande tar man i marknaden http://www.sweclockers.com/annonser

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

Nu är min order släppt för plock

Edit: Skickad nu...

skickad
Permalänk
Medlem
Skrivet av Nevercooler:

Nu är min order släppt för plock

samma här

Permalänk
Medlem

Tjohoo!

Min står som skickad! =D

/zonar

Visa signatur

C2D E6300 @ 3.2HGz 1.2V | Thermalright 120 Extr. | Gainward 8800 GT Golden Sample |Samsung 2x500Gb | Corsair VX 550V | Antec P182 [img]http://valid.x86-secret.com/cache/banner/421648.png[/img]

Permalänk

min är släppt för plock beställde rätt sent då man velade lite.. men skulle de inte räcka så blir den bärbara datorn glad eller så kör man bara windows eller spel på den=) det är ju läs hastighten jag är ute efter, synd bara att det inte var en 120gb de sålde..

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Medlem

Min är skickad

Permalänk
Medlem

Min är skickad! Finns det nån chans att man får den idag

Permalänk
Medlem

Släppt för plock, Men plocka då!

Visa signatur

< iPad Pro > < Razer Blade >

Permalänk

Plockad nu

Visa signatur

Lenovo Ideapad 700 15ISK
PS4 Pro

Permalänk
Inaktiv

"Orderstatus: Släppts för plock"

Har fixat min kabeldragning och förberett för SSDn nu! Dags att leta upp Windows skivan snart

EDIT: Schyssta erbjudanden! http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=588873

Permalänk
Skrivet av anon124265:

Naajs! en sån direkt!

svinbillig nu ju ^^

Visa signatur

Lenovo Ideapad 700 15ISK
PS4 Pro

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av jemtegrannen:

Naajs! en sån direkt!

svinbillig nu ju ^^

Hela 1% rea! Undrar hur de tänkte....

EDIT: Orderstatus: Plockad

Permalänk
Medlem

Skickad! Dock ej spårbar ännu! det är väl för att den skickas från Danmark.

Hur lång är den genomsnittliga leveranstiden från Komplett till Mellansverige? (Karlstad i mitt fall)

Kan man få den imorgon tror ni?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

"Skickad" som status för mig med.

Registrerade här på SC bara för att tacka för påminnelsen om detta erbjudande. Jag hade lätt missat detta annars.

Jag skulle gissa att denna blir en operativsystemdisk och att min gamla intel x25-160GB G2 blir speldisk fr o m nu.

Kul med sådana kampanjer! Gör iaf mig mer sugen på att beställa i framtiden av samma företag.

Visa signatur

There are two kinds of people. People you drink with and people who make you want to drink.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alindvall:

Skickad! Dock ej spårbar ännu! det är väl för att den skickas från Danmark.

Hur lång är den genomsnittliga leveranstiden från Komplett till Mellansverige? (Karlstad i mitt fall)

Kan man få den imorgon tror ni?

Trodde komplett hade sitt lager i Norge? Kan ha helt fel dock

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av erdraug:

Så är det kanske, längesen jag beställde från komplett

Visa signatur

Permalänk

Min skickades 11.30, ska bli intressant att se när den finns att plocka ut. (Valde pickup-point Stockholm) Är inte alls lika ivrig som när jag väntade på mitt 5850 BE, men ändå. Förra gången hade jag en polare som valde pickup-point och jag körde posten, och han fick sitt kort en dag före mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av erdraug:

Norge: http://www.komplett.se/k/k.aspx?action=custserv&topic=warehou...

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem

Inte är min skickad .. Jäkla otur Tar ju 1 dag längre leveranstid för mig också, Ånge!

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Inte är min skickad .. Jäkla otur Tar ju 1 dag längre leveranstid för mig också, Ånge!

Finns det något bättre ställe än Ånge? Underbara postterminalen i Ånge... NOT!
Mitt skickades idag

Visa signatur

Man kan inte uppfinna hjulet och sedan säga att alla ska gå

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimpenP:

Finns det något bättre ställe än Ånge? Underbara postterminalen i Ånge... NOT!
Mitt skickades idag

Ja men det går mycket fortare för oss i norr nu efter julen, när dom fixade om i ånge. Tar 2 dagar för paket till mig, mot förut 3-4 dagar. Så det är ganska bra

Min disk är också skickad, tror jag lägger in den i min macbook. Har någon gammal 40 gb INTEL ssd där...