Samlingstråd, 13:37-erbjudanden från Komplett

Permalänk
Medlem

Roligt med såna här erbjudanden, men blir lite arg på att jag beställde nästan först (13:38) och nu står det att dom måste beställa...

Visa signatur

Corsair 600T | i7 6700K | MSI Z170A GAMING M5 | ASUS GTX 1080 8GB ROG STRIX |

Permalänk

Min är bara Bekräftad ej skickad. och min polares är skickad och på väg
ohh well antar att dom sålde mer än dom hade denna gång med

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Medlem

Fick ett sms igår om att det var skickat så det är väl bara att se hur lång tid det tar för det att komma till pick up sthlm. Min första ssd så ska bli lite kul att se en skillnad på min skoldator där starttiden som jag mätt x antal gånger och genomsnitt tar det 4minuter och 6sekunder. Skall bli kul att se om det blir någon skillnad, haha

Permalänk
Medlem

Var i Göteborg klockan 3 imorse för mig och jag bor i Borås vilket är 45 minuter med bil så borde få den idag! Mumma!

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Troberg:

...och genomsnitt tar det 4minuter och 6sekunder...

Kanske lika mycket läge för en omformatering likväl som en ssd?

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem
Skrivet av MoNkeY-05:

Kanske lika mycket läge för en omformatering likväl som en ssd?

Problemet är att det är som sagt min skoldator och då är det skolan som installerat win7 enterprise och det finns otaligt många tillägg på datorn som skolan installerat bara för att de är lite sär. Så det hjälper tyvärr inte med en omformatering utan det är så det är. Men den tiden jag räknat så har jag startat den hemma och i skolan tar det längre tid då den skall starta ett tillägg som gör att man kopplas upp på vårt intranät innan man kommer in till skrivbordet också.

Hade hand om min dator själv förut med eget win7 osv men nu har de ändrat på nätverket i skolan så man måste ha deras installation. Ganska dåligt tycker jag och resten av skolan, haha.

Så därför längtar jag verkligen till att ssdn kommer till sthlm

EDIT: Nu fick man ett sms om att den kommit fram till pick up sthlm!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tommaren:

Roligt med såna här erbjudanden, men blir lite arg på att jag beställde nästan först (13:38) och nu står det att dom måste beställa...

Nästan är dock inte tillräckligt i denna situation, jag beställde mitt exakt 13:37 och det gjorde nog väldigt många.

Jag har inte missat en 13:37 deal heller, handlat 3 gånger och en gång stod jag över(Kompletta datorn).

Permalänk
Medlem

Snabbt

Min är i Ånge redan. Aldrig varit med om att posten varit så snabb. Då har man den imorgon

Visa signatur

Man kan inte uppfinna hjulet och sedan säga att alla ska gå

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimpenP:

Min är i Ånge redan. Aldrig varit med om att posten varit så snabb. Då har man den imorgon

Men se på f*n! Samma här, men underskatta aldrig svarta hålet ånge.. där kan den sorteras i en vecka.

Tänk om vi som bor norrut hade möjligheten att klicka i vid beställning:

[x] Skippa ånge (+100 kr)

Ett lätt val för mig iallafall.

Permalänk
Medlem

Får min idag Ska snart hämta den ^^

Permalänk
Medlem

Fick min idag också hämtar på vägen hem ifrån jobbet

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mögel:

Men se på f*n! Samma här, men underskatta aldrig svarta hålet ånge.. där kan den sorteras i en vecka.

Tänk om vi som bor norrut hade möjligheten att klicka i vid beställning:

[x] Skippa ånge (+100 kr)

Ett lätt val för mig iallafall.

Jag skulle lätt betala det för att få paketet några dagar tidigare

Visa signatur

Man kan inte uppfinna hjulet och sedan säga att alla ska gå

Permalänk

Då har man hämtat sin, dags att installera

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Min är framme

Visa signatur

< iPad Pro > < Razer Blade >

Permalänk

2xSSD samt ett par G35 lurar Väntar på pickup @ sthlm.
Ska man ta tuben nu direkt lr vänta tills på fredag då jag är ledig...hmmm..

Permalänk
Hedersmedlem

Hämtade min tidigare idag, rolig förpackning.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Fick sms vid 11, finns att hämta vid mitt utlämningsställe.

Permalänk

Bara min kartong som satt ihop av ofantliga mängder superklister?

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Fritjof92:

Bara min kartong som satt ihop av ofantliga mängder superklister?

Om det var en likadan förpackning som jag fick så öppnade du den kanske fel, finns en "tråd" på att dra upp den med under flikarna på ovan/undersidan.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

kmr nog imorgon för mig

Permalänk
Medlem

Hämtade min på lunchen på pick-up Göteborg. Det var rätt roligt, var en rätt stor hylla med stora mängder identiska paket! nu ska jag bara jobbs till kl. 19 innan jag får gå hem och leka.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk

Var o hämtade min precis, kartongen är så lätt att den verkar tom, hoppas det finns något i

Detta ska bli kul, är min första SSD, ska bara bencha min gamla disk så jag kan jämföra om min nya är snabbare, sen blir det installation av Windows.

Visa signatur

*** Signaturen raderad på grund av för många rader. Läs forumreglerna. /xphaze

Permalänk
Medlem

Min står tyvärr fortfarande som Bekräftad. Antar att den inte är skickad?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Komplett.se

Hej alla!

De flesta diskarna är nu skickade. Det återstår c:a 60 stycken som inte blivit skickade ännu och vi arbetar på att få iväg dem så fort som möjligt!

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Dåligt, har inte fått någon avi öht.. Bor också i Stockholm men icke sa nicke! Här får man minsann inte sin efterlängtade ssd

Skrivet av Komplett:

Hej alla!

De flesta diskarna är nu skickade. Det återstår c:a 60 stycken som inte blivit skickade ännu och vi arbetar på att få iväg dem så fort som möjligt!

/Mikael

Ah bra information :3 Synd bara att min är skickad :<

Permalänk
Medlem

Installerad och klar. 7,3 i Windows index med SATA 3Gbps, som väntat. Knugligt!

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Aorus X570 Elite | AMD 5900x | MSI Radeon RX 6800

Permalänk
Skrivet av DrDuke:

Installerad och klar. 7,3 i Windows index med SATA 3Gbps, som väntat. Knugligt!

Kanonis Var det Windows 7, hade du problem med partitionering eller flöt allt utan problem?

Har packat upp min och allt ser bra ut, har även bechat min gammla disk, ska bara ut ett ärende sen så ska det installeras

Visa signatur

*** Signaturen raderad på grund av för många rader. Läs forumreglerna. /xphaze

Permalänk

En snabb liten fråga, är det säkert att bara lägga den i vaggan i mitt R3? Följde inte med några skruvar eller sånt :S

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fritjof92:

En snabb liten fråga, är det säkert att bara lägga den i vaggan i mitt R3? Följde inte med några skruvar eller sånt :S

Du fick ju med skruvar till chassit? Å andra sidan är inte en SSD lika ömtålig som en mekanisk, så du kan lägga den vart du vill.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Skrivet av SeF.Typh00n:

Du fick ju med skruvar till chassit? Å andra sidan är inte en SSD lika ömtålig som en mekanisk, så du kan lägga den vart du vill.

Nä det fick jag inte, letat igenom varje liten låda jag sparat extradelar i sin monteringen, inget resultat. Blir till att ta 2 skruvar per disk då, har 4st jag fick med min Nova

Visa signatur