Permalänk
Medlem

Får ej windows 7 att fungera

Hej. Jag har precis köpt en ny dator. När jag skulle installera windows 7 home premium( det är köpt) så laddar det först men när det ska expandera filerna kommer det till ungefär 50 % sedan får jag upp medelandet "cannot install all required files" och sedan kommer jag tillbaka till windows installers start. vad kan de bero på. skivan har inga repor ellr liknande.
Min dator: amd phenum II x2 550
gigabyte GA-ma785gmt-ud2h
4 gb corsair 1333 mhz (2x2gb)
HDD:samsung spinpoint f3 500gb
och lite annat men tror de var det viktiga

tack på förhand /jesper

Permalänk
Medlem

du kan dra ner en ny version från någon torrent site och använda den orginal serial som du fick med din utgåva.

de kan ju vara något fel på din.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | ASUS RTX 4070 Super
LAPTOP Lenovo P1 | i7 13700H | RTX A1000

Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Medlem

fast jag hade ett nedladdat innan och det blev samma fel. vad kan de va me min dator som gör de?

förstod inte riktigt vad jag skulle göra.är lite halvdan på datorer. min dvd läsare är en Samsung 22X DL SH-S223C

nu fungerade de. jag tryckte på formatera där man väljer hårdisk och då gick det. vet inte varför:D

hej detta har inget med rubriken att göra men är 60 grader en normal temperatur när man kör ORTHUS? cpu 100%

Permalänk
Vila i frid

Jag har märkt att man kan få ställa ned DVD-driven i BIOS från automatiskt DMA till DMA-läge högst 3 för att få det att funka. När det väl är installerat kan man ställa tillbaks till Auto.