Uppdatera Xbox360 med gammal dashboard via usb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Jul 2009

Uppdatera Xbox360 med gammal dashboard via usb

Hej
Jag har ett gammalt xbox 360 som jag köpte billigt och det hade varken minneskort eller hdd, nu e problemet att jag inte vill lägga en massa pengar på att köpa en hdd och för att kunna använda vanliga usb minnen så måste jag uppdatera dashboarden vilket kräver hdd :/

Så nu undrar jag om man kan använde "SANDISK USB Gaming 8GB for Xbox 360" istället för en hdd eftersom det redan är för konfigurerat för xbox till att uppdatera till den senaste dashboarden.

CPU: Intel i5 2500k|RAM: Corsair 8gb Vengeance | PSU: Corsair HX650 | MB: P8P67 WS REVOLUTION | GPU: XFX 5870 |Chassi: CM ATCS 840

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2010

Du ska kunna lägga in updaten på en vanlig CD skiva vad jag vet, läs på xbox.com

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Aug 2010

Du kan uppdatera med ett vanligt USB-minne: Get Updates for Your Xbox 360 Console - Xbox.com

Du får gärna citera eller nämna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.