Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Björta
Synd på den sjukt fula EVGA-Skylten på cdracket, annars riktigt grymt.

Men pga av EVGA- skylten blir de bara en 4a.

den är utbytbar, är mest gjord för att påvisa idéen
med den platsen. Som galleriets topic påvisar så är det agget jag främst skapat den för.

Vad tycker du ska vara där istället? Bara svart? Något annat skrivet? Ingenting alls? Bryrmig inte om poängen men vill ha lite mer konstruktivt sagt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av rosaluxenburg
hää? det är väl 100 ggr snyggare än vilken plåt-bur som helst som sitter där bakom.
att ge en 4a för nåt som skiljer sig mot alla fönster chassin som inte kan annat än att dölja 5 tums buren känns bara löjligt.
en klar 10poängare

Det är lite originellt.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

trevligt

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hurrai ?
trevligt

Trevligt att du tycker att det är trevligt

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sack
Trevligt att du tycker att det är trevligt

Trevligt att du tycker det är trevligt att det är trevligt

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krippe91
Trevligt att du tycker det är trevligt att det är trevligt

Vad trevligt det är i den här tråden. TREVLIGT!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Björta
Synd på den sjukt fula EVGA-Skylten på cdracket, annars riktigt grymt.

Men pga av EVGA- skylten blir de bara en 4a.

Låter som om någon är lite avis

Förövrigt, riktigt riktigt RIGTIGT snyggt!
En Nia. Med tanke på den vita slangen som går över graffet.

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tipsy89
Låter som om någon är lite avis

Förövrigt, riktigt riktigt RIGTIGT snyggt!
En Nia. Med tanke på den vita slangen som går över graffet.

Tack tack. Arbetar med att komma på en annan slangdragning. Har också beställt lite nya delar varav 2m svart slang och 2m röd slang, får se vad som passar bäst. Även köpt röd färg till vattnet och en ny reservoar, lite fler 45 graders nipplar osv.

Även fått mig en sponsor. Coolingstuff.se, Artur där är riktigt schysst.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Riktigt najs

Dock kommer jag aldrig förstå varför folk envisas med att köpa 5.1 system som de sedan inte placerar ut. Ljudbilden blir ju totalt fel. Bättre att lägga pengarna på ett bra 2.1 istället.

Bara mina tankar

MVH //Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gorian
Riktigt najs

Dock kommer jag aldrig förstå varför folk envisas med att köpa 5.1 system som de sedan inte placerar ut. Ljudbilden blir ju totalt fel. Bättre att lägga pengarna på ett bra 2.1 istället.

Bara mina tankar

MVH //Gorian

Beror ju på inställningar. Men jag köpte det billigt av en polare så var ju antingen den eller vita 2.0 högtalare.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Vart får man tag i "slevnings sats"?

Härlig burk du har där

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cAWPer
Vart får man tag i "slevnings sats"?

Härlig burk du har där

MDPC-X.com

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Vart finns skrivbordet?

Visa signatur

Mvh Emil Kihlström
|| Intel Core i5 750 @ 3,7 ghz || Corsair H50 || Asus P7P55D PRO || A-data 8GB || AMD 6970 || Corsair HX 750W || Lian Li K62 || Windows 8 || Samsung P2350 || Logitech MX518 || Razer Lycosa || Klipsch F3 5.1 || Infocus IN80 || Sherwood R972 || iPhone 5S 16GB ||

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ME4FASHION
Vart finns skrivbordet?

Ikea. Någon mer som vill veta var sakerna är köpta ifrån?

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Corsair har verkligen de sämsta aggen att sleeva också. Är i princip omöjligt, eller nja.. Ytterst problematiskt att få ur kablarna ur kontakten. Sitter som berget. Inte ens riktiga verktyg hjälpte.

Tyckte inte det var svårt alls att sleeva... Enbart PCIe kablarna som var något knepiga att få ut. 24-pins mm. var skitlätta att få ur(inte samma pins som PCIe).

För övrigt ett väääldigt snyggt bygge, nya slangar och det hade fått en 10:a så du får en 9:a av mig:)

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av flipstah:

Tyckte inte det var svårt alls att sleeva... Enbart PCIe kablarna som var något knepiga att få ut. 24-pins mm. var skitlätta att få ur(inte samma pins som PCIe).

För övrigt ett väääldigt snyggt bygge, nya slangar och det hade fått en 10:a så du får en 9:a av mig:)


http://www.sweclockers.com/galleri/5188-clmean-machine

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Hehe ja se där ja, där har vi ju 10 poängaren:D Riktigt najs... fast kanske ska skriva det i det galleriet istället:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Ikea. Någon mer som vill veta var sakerna är köpta ifrån?

aa, jag undrar lite vart du har köpt chassit? Det ser roligt ut att modda

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av onYYx:

aa, jag undrar lite vart du har köpt chassit? Det ser roligt ut att modda

Det minns jag tyvärr inte. Minns dock att de inte har kvar det längre.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av flipstah:

Hehe ja se där ja, där har vi ju 10 poängaren:D Riktigt najs... fast kanske ska skriva det i det galleriet istället:)

Det här galleriet är ju äldre och det är sleevingen det är fokus på.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS