Nattugglor: (Man får bara skriva här mellan 00:00 och 06:00)

Permalänk

Klockan är 00.00 och min favorittråd har öppnat

Vad gör folk?

Permalänk
Hedersmedlem

Äntligen kan man skriva här Jag sitter och lyssnar på madonna och spelar Fire Emblem

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Skrivet av MulleEng:

Äntligen kan man skriva här Jag sitter och lyssnar på madonna och spelar Fire Emblem

Gött

Jag har firat morsan idag, så massa god mat!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och slösurfar

Permalänk
Medlem

Jag sitter och försöker recruita folk till en random klan i ett spel, det går sådär :/

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ljungan11:

Gött

Jag har firat morsan idag, så massa god mat!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och slösurfar

Gott vad blev det till middag?

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Skrivet av Coldfire2143:

Jag sitter och försöker recruita folk till en random klan i ett spel, det går sådär :/

Vad för spel?

Permalänk
Skrivet av MulleEng:

Gott vad blev det till middag?

Oj oj oj... Räksallad, potatissallad, gravrökt lax, skinka, rostbiff, lite ostar och massa olika kex. Sjukt gott!

Det godaste var räksallad och de hära tunna, ljusa, kexen. blir nog till frukost imorn, mhmmhm!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ljungan11:

Oj oj oj... Räksallad, potatissallad, gravrökt lax, skinka, rostbiff, lite ostar och massa olika kex. Sjukt gott!

Det godaste var räksallad och de hära tunna, ljusa, kexen. blir nog till frukost imorn, mhmmhm!

Num num num

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ljungan11:

Vad för spel?

Crossfire Jag nöter halloween patchen nu

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Skrivet av MulleEng:

Num num num

Oh ja

Skrivet av Coldfire2143:

Crossfire Jag nöter halloween patchen nu

Okej

Nähepp, vart har MacEnkronan tagit vägen!?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ljungan11:

Oh ja

Okej

Nähepp, vart har MacEnkronan tagit vägen!?

Och -=FULLMOON=- Brukar ju också vara här, MacEnkronan hade ju dessutom en ledig vecka, fast just det, det har ju börjat en ny idag

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Skrivet av Ljungan11:

Oj oj oj... Räksallad, potatissallad, gravrökt lax, skinka, rostbiff, lite ostar och massa olika kex. Sjukt gott!

Det godaste var räksallad och de hära tunna, ljusa, kexen. blir nog till frukost imorn, mhmmhm!

Jag går genast till kylen nu

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ljungan11:

Nähepp, vart har MacEnkronan tagit vägen!?

Han har gömt sig under sängen! :O;)

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Skrivet av MulleEng:

Och -=FULLMOON=- Brukar ju också vara här, MacEnkronan hade ju dessutom en ledig vecka, fast just det, det har ju börjat en ny idag

Jag menar det!

Skrivet av MIFFo_BEast:

Jag går genast till kylen nu

Okej!

Skrivet av Coldfire2143:

Han har gömt sig under sängen! :O;)

hahahaha ^^

Permalänk
Hedersmedlem

Önskar man kunde somna, har föreläsning kl 8 imorgon :/ Vad gör folk för något?

Permalänk
Skrivet av Shimonu:

Önskar man kunde somna, har föreläsning kl 8 imorgon :/ Vad gör folk för något?

Du ska nog sova!

Näe... Jag snackar med en kompis på msn, lyssnar på musik och slösurfar...

sj?

Permalänk
Hedersmedlem

Jag är så sugen på en kopp te, eller the som Kronan hade skrivit. Lyssnar på lite musik på Spotify och bara tråkar.

Permalänk
Skrivet av Shimonu:

Jag är så sugen på en kopp te, eller the som Kronan hade skrivit. Lyssnar på lite musik på Spotify och bara tråkar.

Jag har också skrivit the!

Och nu tycker faktiskt jag att du ska sova, haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ljungan11:

Jag har också skrivit the!

Och nu tycker faktiskt jag att du ska sova, haha

du är nog lite av swecs mamma ;D

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Skrivet av E_maN:

du är nog lite av swecs mamma ;D

Hahahaha +1 Nä men vafan, du kommer ju somna på föreläsningen

Permalänk
Hedersmedlem

Äh, jag lär vara vaken till minst kl 2 skulle jag tro. Tar min kopp the nu iaf

Men tack för omtanken swec-mamma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ljungan11:

Hahahaha +1 Nä men vafan, du kommer ju somna på föreläsningen

det gör man väl ändå?

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ljungan11:

Hahahaha +1 Nä men vafan, du kommer ju somna på föreläsningen

nu titta du nog inte vem som skrev du kanske borde lägga dig?

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ljungan11:

Klockan är 00.00 och min favorittråd har öppnat

Jag älskar denna tråden: skönt att vi är på samma blad!:D

Vad gör folk?

Lyssnar på "Bengtsson the pig" (jag citerade lite ur sången på föregående sida.:D

Skrivet av Coldfire2143:

Jag sitter och försöker recruita folk till en random klan i ett spel, det går sådär :/

Aj fan, men å andra sidan, då jag inte spelar så är det lugnt men jag känner stort medlidande med dig!;)

Skrivet av Ljungan11:

Oj oj oj... Räksallad, potatissallad, gravrökt lax, skinka, rostbiff, lite ostar och massa olika kex. Sjukt gott!

Det godaste var räksallad och de hära tunna, ljusa, kexen. blir nog till frukost imorn, mhmmhm!

La Puta Madre!xD Fy fan det låter gott!:D:) *Sticker till kylen*:)^^

Skrivet av MIFFo_BEast:

Jag går genast till kylen nu

Bra idé.^^

Skrivet av Coldfire2143:

Han har gömt sig under sängen! :O;)

Icke!:D Mynt har en ovana att hamna under sängar och i kavajfickor, men Med mig förhåller det sig så här:
"Hej!:) Jag MacPengen jag, jag gillar Sweclockers lag. Och då drar jag mig fram ur myntskålen glatt!:D
Grannen ville ta mig till sina böter, jag blev så jävla lack så jag gick iväg och grannen stämde jag snabbt: för "Olaga hantering av Krona, detta målet kunde jag bara inte förlora!:D Så grannen fick slutligen söka bidrag hos Vägverket i mora":D:D

Skrivet av Ljungan11:

Oh ja

Okej

Nähepp, vart har MacEnkronan tagit vägen!?

Hej hej! Här är jag!:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av Shimonu:

Äh, jag lär vara vaken till minst kl 2 skulle jag tro. Tar min kopp the nu iaf

Men tack för omtanken swec-mamma.

Hahaha, lungt min son!

Skrivet av Coldfire2143:

det gör man väl ändå?

Det har du rätt i

Skrivet av E_maN:

nu titta du nog inte vem som skrev du kanske borde lägga dig?

Jag vet, haha, jag har sovit på tok för lite de senaste dagarna... (~5-6h )

Permalänk
Medlem

Själv sitter man här med lite ångest faktiskt... Har precis råkat ut för att för första gången i mitt liv blivit beroende av något (förutom datorn då så klart) och gissa vad detta är? Jo, Coca Cola... Låter kanske lite skumt men får typ ont i huvudet om jag inte dricker Cola på ett tag, speciellt nu på kvällen, är väll koffeinet...

Är inne på min tredje burk nu faktiskt och mer lär det bli under kvällen, trots att det är söndag, inte okej det här!

Visa signatur

Workstation: | Gigabyte GA-P55-UD3 | Intel Core i5 4.0GHz | Nvidia 240GT Zone Edition | Chieftec Super Series 650W | Seagate Barracuda 7200.12 500GB | Fractal Design Define R2 | Ubuntu 10.10 |

Permalänk
Hedersmedlem

Pengen is back in da house

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Skrivet av OWD95:

Själv sitter man här med lite ångest faktiskt... Har precis råkat ut för att för första gången i mitt liv blivit beroende av något (förutom datorn då så klart) och gissa vad detta är? Jo, Coca Cola... Låter kanske lite skumt men får typ ont i huvudet om jag inte dricker Cola på ett tag, speciellt nu på kvällen, är väll koffeinet...

Är inne på min tredje burk nu faktiskt och mer lär det bli under kvällen, trots att det är söndag, inte okej det här!

Du är ta mig fan inte beroende av Coca cola! Om någon är det, så är det min morbror. Han dricker ~20 burkar om dagen.

Skrivet av MulleEng:

Pengen is back in da house

Jaaaag veet! Som vi alla har saknat honom!

Permalänk
Hedersmedlem

Full fart i tråden igen, skoj

Vafan ska man hitta på då?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MulleEng:

Och -=FULLMOON=- Brukar ju också vara här, MacEnkronan hade ju dessutom en ledig vecka, fast just det, det har ju börjat en ny idag

Min lediga vecka startar nu!:D:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!