Permalänk
Medlem

Huawei Ideos X5

X5 värkar inte vara så uppmärksammad här.

Någon här som har köpt den, och kan lämna lite kritik på den? Funderar på en telefon i den prisklassen, och prestandan bla är ju inte allt för dålig med tanke på priset. Prestandamässigt så hänger den ju på telefoner som kostar runt 2000kr mer, och skärmen värkar ju inte vara allt för dålig.

Men jag skulle vilja vet mer om hur ljudet i den är, genom 3,5mm uttaget speciellt.

http://www.swedroid.se/test-av-huawei-ideos-x5/

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av saigon:

X5 värkar inte vara så uppmärksammad här.

Någon här som har köpt den, och kan lämna lite kritik på den? Funderar på en telefon i den prisklassen, och prestandan bla är ju inte allt för dålig med tanke på priset. Prestandamässigt så hänger den ju på telefoner som kostar runt 2000kr mer, och skärmen värkar ju inte vara allt för dålig.

Men jag skulle vilja vet mer om hur ljudet i den är, genom 3,5mm uttaget speciellt.

Är intresserad jag också.
Verkar riktigt bra som du säger. Angående ljudet är det jag läst (prisjakt-omdöme) att den ska ha någon artificiell stereovidgning. Om det går att stänga av eller inte vet jag inte.
På swedroid kan du läsa lite.
Konstigt att intresset är så lågt ändå.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Förmodligen för att nederdelen är så otroligt ful, fast det är kanske bara jag? Jag hade aldrig i livet köpt en telefon som är så fet där nere.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

Beställt en X5 idag, nån annan aktiv här inne som nyttjar en?
Möjligt att slänga in 2.3?

Visa signatur

Asus X370 Rog Crosshair VI Hero | Ryzen 7 3700X | Noctua NH-D15 | G.skill TridentZ RGB 2x8GB CL16 3600 | Sapphire RX Vega 56 | Samsung EVO 500GB | Fractal Design C | Supernova G3 850W | AOC Q3279VWFD8 |

Permalänk
Medlem

Den är faktiskt väldigt populär. Jag har den inte själv men min flickvän har den. För bättre information så skulle jag faktiskt besöka Swedroid.

Men iallafall. Det är nog den bästa luren man kan få för de pengarna idag.

Permalänk
Medlem

Vet att Lungre har en, enligt han så är den bra (:

har länge vart intresserad att byta upp från min wildfire

Visa signatur

Bärbar MacBook Pro 15" Mid '14 l
Mobil Iphone 8 l

Permalänk
Medlem

Funderar också på en Huawei x5 eller ska man kanske vänta på en ZTE skate som verkar komma snart. Vilken kan vara bäst?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ixa:

Funderar också på en Huawei x5 eller ska man kanske vänta på en ZTE skate som verkar komma snart. Vilken kan vara bäst?

Som det ser ut nu så verkar Skate komma med gammal hårdvara så jag avråder att ta med den i leken.

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750. 4TB nvme SSD|| Surface Pro 2017 || Google Pixel 8 Pro|| BMW R1300GS 2025

Permalänk
Medlem

Köpte en Huawei ideos X5 igår. Min första android lur, men verkar kanon! Betalade 189€ i Finland. Är nog mer prisvärd än ZTE Blade. Ligger i topp i prestanda tester!

MYCKET snyggare i verkligheten än i bilder!!

Visa signatur

CM Storm Sniper Black Edition - Corsair HX 750W - RESERATOR 1 - ASUS P8P67 PRO - Intel® Core™ i7-2600K@4,5GHz - G.Skill Rippjaws PC12800 8Gb - INTEL X-25m 80Gb - Corsair SSD Force Series™ GT 120GB - ASUS GeForce GTX 560Ti@980MHz

Permalänk
Avstängd

Skates hårdvara är extremt undermålig, välj x5:an istället !

Permalänk
Medlem

Fått Min X5 också och än så länge har jag inget negativt att säga om den. Dock är jag helt ny på android så återkommer när jag jag väl blivit mer inkörd.

Visa signatur

Asus X370 Rog Crosshair VI Hero | Ryzen 7 3700X | Noctua NH-D15 | G.skill TridentZ RGB 2x8GB CL16 3600 | Sapphire RX Vega 56 | Samsung EVO 500GB | Fractal Design C | Supernova G3 850W | AOC Q3279VWFD8 |

Permalänk
Medlem

Många som gnäller att batteriet måste laddas varje dag. Vid "normal" användning är jag inne på 3:e dagen efter laddning och batteriet visar fortfarande 50%. Lite surf, e-mail och spelande...

Visa signatur

CM Storm Sniper Black Edition - Corsair HX 750W - RESERATOR 1 - ASUS P8P67 PRO - Intel® Core™ i7-2600K@4,5GHz - G.Skill Rippjaws PC12800 8Gb - INTEL X-25m 80Gb - Corsair SSD Force Series™ GT 120GB - ASUS GeForce GTX 560Ti@980MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av z@mbie:

Köpte en Huawei ideos X5 igår. Min första android lur, men verkar kanon! Betalade 189€ i Finland. Är nog mer prisvärd än ZTE Blade. Ligger i topp i prestanda tester!

MYCKET snyggare i verkligheten än i bilder!!

Var finns den för 189€?

Permalänk
Medlem
Skrivet av janne:

Var finns den för 189€?

189€ med abonnemang, och 199€ utan.

http://saunalahti.fi/puhelimet/puhelin.php?id=485&type=handse...

Visa signatur