Permalänk
Medlem

ACE H80 Nått o ha?

Hallå gott folk

Har haft flera headset och alla har jag haft otur med, många har gått sönder pga bristande kvalitet, en del köpte jag utan att läsa om dem före, listan kan göras lång..

Har pratat en hel del med några polare och dom rekomenderar ett trådlöst headset till mig.

Kollade runt lite på inet efter ett bra sådant och hittade detta: http://www.inet.se/produkt/6606250/ace-h80-wireless-headset#

Verkar vara ganska bra, ser bra ut och även räcker de 10m vilket är relativt bra, priset är väldigt bra, men problemet är att inga omdömen finns att hitta någonstans, finns det någon på detta forum som äger/har erfarenhet av detta headset? Vill gärna veta hur bra ljudet är, hur den trådlösa funktionen funkar osv.

Tacksam för snabbt svar då jag funderar på att köpa dem ganska snart.

EDIT: Om ni vet om något liknande bra W-Headset så rekomendera gärna det

Visa signatur

CPU: Intel Core 2500k @ 4.2ghz - Mobo: MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 - GPU: Sparkle Nvidia GTX 460 OC 1GB - Minne: Corsair XMS3 8GB 1600Mhz - HDD: Spinpoint F3 1TB - PSU: 650W - Chassi: Antec Nine Hundred

Permalänk
Medlem

Ingen som vet?

Visa signatur

CPU: Intel Core 2500k @ 4.2ghz - Mobo: MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 - GPU: Sparkle Nvidia GTX 460 OC 1GB - Minne: Corsair XMS3 8GB 1600Mhz - HDD: Spinpoint F3 1TB - PSU: 650W - Chassi: Antec Nine Hundred

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av MacRyhage:

Jag är Soz307 ja

Förvånande över att det bara är ett enda omdöme hittils, men det verkar vara ett bra headset.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sozz:

Jag är Soz307 ja

Förvånande över att det bara är ett enda omdöme hittils, men det verkar vara ett bra headset.

Okej, du får gärna sluta göra alla massutskick från Youtube där du ber om att folk ska prenumerera på din kanal. Du kanske har fått mycket subscribers på den vägen men 50% av prenumeranterna är helt ointresserade av ditt material och du borde inte vara så angelägen att utöka den siffran.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacRyhage:

Okej, du får gärna sluta göra alla massutskick från Youtube där du ber om att folk ska prenumerera på din kanal. Du kanske har fått mycket subscribers på den vägen men 50% av prenumeranterna är helt ointresserade av ditt material och du borde inte vara så angelägen att utöka den siffran.

Källa på det?

Man kan ju tydligt se att visningar är fler än premunationer, frågar ingen om att premunera på min kanal, du pratar nog om fel person.

Visa signatur