Permalänk

Fan att man inte kommer ihåg passwordet till 2142 accet

Permalänk
Medlem

Går säkert att få tillbaka det på något sätt

Fick köra en "Forgotten password" i BF2 då jag tydligen hade ett gamespy konto som jag inte ens kom ihåg själv

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk

Fick tillbaks mit pass, vad är ips till swec servrarna?

Permalänk

Så ena server nkör northern strike expansionen och andra en gammal version av spelet, vad är detta?

Permalänk
Medlem

Synd att det blev så lite folk under 2142

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Moderator
Moderator

Då kör vi BC2 ikväll, vi får se om det kommer ikväll.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Har jag mött en bugg här?
http://i.imgur.com/qyWS2.jpg
http://i.imgur.com/CkaRM.jpg

Varför försvinner containern? Jag hade roligt, men nu orkar jag ej lira mer.

Visa signatur

5900X | Gigabyte X570 | NH-U14S | 32 GB @3200 DDR4
RTX 4060 | RMx 650W | Dell U2415 UltraSharp

Permalänk
Moderator
Moderator

Då har vi avslutat dagens BFBC2, vi lyckades fylla två servers med 32 spelare och en tredje med tjugotalet från 19:00 fram till 22:00! Så BC2 har uppenbarligen en hel del anhängare. Vi verkar också ha gjort rätt med inställningarna eftersom många verkade gilla serverna. Stort tack till Rocketblast för detta delmoment av BF Week! Det hade inte varit möjligt utan gratis serverna.

Då kör vi BF3 imorgon, en normal 64 CQ utan expansioner och en 64 Aftermath Hardcore!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.

Permalänk
Medlem

Bad Company 2 är nog favoriten hittills! Grymt roligt att få återuppleva.

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: rtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Då har vi avslutat dagens BFBC2, vi lyckades fylla två servers med 32 spelare och en tredje med tjugotalet från 19:00 fram till 22:00! Så BC2 har uppenbarligen en hel del anhängare. Vi verkar också ha gjort rätt med inställningarna eftersom många verkade gilla serverna. Stort tack till Rocketblast för detta delmoment av BF Week! Det hade inte varit möjligt utan gratis serverna.

Då kör vi BF3 imorgon, en normal 64 CQ utan expansioner och en 64 Aftermath Hardcore!

Kul event! Hade sett fram emot att få lira lite mer BF3 med er!
Dock upplever jag stora problem med BF3 för tillfället och kan inte spela mer än ett par minuter åt gången.

Bra jobbat med detta event och hoppas vi får se fler liknande arrangeras framöver!

Visa signatur

Raijintek Metis · 6600K @4.3GHz + Be Quiet! Dark Rock Pro 3 · EVGA GTX 1070 SC · Gigabyte GA-Z270N-WIFI · Corsair Vengeance LPX 2x8GB DDR4 2666MHz · Samsung 850 EVO 1TB + 250GB · Corsair SF600 · Asus Xonar Essence STU + Audioengine A2+ + AKG K712 + Samson Meteor · Asus MG279Q

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Wicktarr:

Kul event! Hade sett fram emot att få lira lite mer BF3 med er!
Dock upplever jag stora problem med BF3 för tillfället och kan inte spela mer än ett par minuter åt gången.

Bra jobbat med detta event och hoppas vi får se fler liknande arrangeras framöver!

Tackar.

Vi finns här och kommer att lira alla möjliga spel, det är bara att hänga på mumble så hittar du ett gäng. Inte omöjligt att vi kan hjälpa dig med felanalysen när vi inte lirar, det är inte för inte som vi har många nerdar här!

Det kommer mer events men efter detta dröjer det ett tag till. Nu kommer ju snart jul och då finns det lite annat som kommer före.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Tackar.

Vi finns här och kommer att lira alla möjliga spel, det är bara att hänga på mumble så hittar du ett gäng. Inte omöjligt att vi kan hjälpa dig med felanalysen när vi inte lirar, det är inte för inte som vi har många nerdar här!

Det kommer mer events men efter detta dröjer det ett tag till. Nu kommer ju snart jul och då finns det lite annat som kommer före.

Jag får försöka vara mer aktiv på både Mumble och Sweclockers helt enkelt!
Vore schysst att få lite expert/nerdhjälp. Vi får försöka tajma in det någon dag!

Vi har alla fullt upp inför kommande högtider så det har man full förståelse för! Jag är en renodlad FPS-spelare så är just därför jag uppskattar events som detta.

Visa signatur

Raijintek Metis · 6600K @4.3GHz + Be Quiet! Dark Rock Pro 3 · EVGA GTX 1070 SC · Gigabyte GA-Z270N-WIFI · Corsair Vengeance LPX 2x8GB DDR4 2666MHz · Samsung 850 EVO 1TB + 250GB · Corsair SF600 · Asus Xonar Essence STU + Audioengine A2+ + AKG K712 + Samson Meteor · Asus MG279Q

Permalänk
Medlem

Slänger upp mina C4 kills, tydligen så fick jag inte med ljudet och jag orkar inte göra om allt just nu kanske fixar det någon annan dag så istället blev det en låt från volbeat. Gillar ni inte låten är det bara muta då den va helt utan ljud annars ändå

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Skrivet av Wicktarr:

Vääääldigt OT, men sitter du möjligen på Win 8 och har problem med RAM-användningen?

Visa signatur

7900 xt -:- 5800x3D -:- 32gb 3800 cl 14 -:- 2x480+360

Permalänk
Medlem
Skrivet av Höstregn:

Vääääldigt OT, men sitter du möjligen på Win 8 och har problem med RAM-användningen?

Offtopic it is. Nix, sitter på Win7 Ultimate x64. Mer info om problemet här:

Ska göra mitt yttersta för att kunna delta i dagens skoj!

Visa signatur

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Wicktarr:

Offtopic it is. Nix, sitter på Win7 Ultimate x64. Mer info om problemet här:

Ska göra mitt yttersta för att kunna delta i dagens skoj!

Det är lugnt, bra att du länkade vidare till tråden där diskussionen bör ta plats. Gillar bra forumetikett!

Hoppas det löser dig inför kvällens BF3 matcher! En nyckel till Batman: Arkham är på spel i tävlingen!

Visa signatur

Permalänk

Installerade precis om windows och laddar ner bf3 för fullt, skittaggad för ikväll!

Fråga dock, nog är väl ena bf3 servern hardcore? Måste va HC annars är det ju lame

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av F@|)€r/\/:

Installerade precis om windows och laddar ner bf3 för fullt, skittaggad för ikväll!

Fråga dock, nog är väl ena bf3 servern hardcore? Måste va HC annars är det ju lame

Vi kör en 64 Hardcore med Aftermath (premium early access only tror jag dock) och en normal utan expansioner som alla kan lira på.

Vad det gäller "lame" eller inte så får din åsikt stå för dig, vi försöker ge alla möjligheter med de begränsade medel vi har. Rocketblast är ändå snälla och sponsrar oss med en gratis BF3 server, förutom de fyra BC2 vi spelade på igår! Och fyllde två och en halv!

Snart är det dags för lite BF teamplay!

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Lan:

Vi kör en 64 Hardcore med Aftermath (premium early access only tror jag dock) och en normal utan expansioner som alla kan lira på.

Vad det gäller "lame" eller inte så får din åsikt stå för dig, vi försöker ge alla möjligheter med de begränsade medel vi har. Rocketblast är ändå snälla och sponsrar oss med en gratis BF3 server, förutom de fyra BC2 vi spelade på igår! Och fyllde två och en halv!

Snart är det dags för lite BF teamplay!

Okej, har den med hc alla expansioner eller bara aftermath?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av F@|)€r/\/:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/c14cfc07-ae...

bara am, men vanilj är ju rolig det med

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av F@|)€r/\/:

Den som kör HC kör endast aftermath. Normal servern kör endast vanilj BF3.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

lite folk på BF3 servern.. 16/64 kom igen nu!

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk
Medlem

Jag får inte mumble att fungera... :/ Finns ingen swec i region sverige.. :/

Visa signatur

CPU: Intel i5 3570k @ 4.2 GHz MB: ASRock Fatal1ty
GPU: Radeon HD 7970 PSU: XFX PRO 750W
RAM: Corsair Vengeance 2x4GB

Permalänk
Hedersmedlem

IP-adress: mumble.sweclockers.com
Port: 64738

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Medlem

va säker på att jag hade en till jag knivade men kan ej hitta bilder på det så hmm en blev det allafall!

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
SpelClockers

Alltså vi tillåter inte photoshop bilder , du vet det va?

Permalänk
SpelClockers

Ja vi hade 136 knivningar på normal servern och 124 på HC servern under kvällen fram till nu. Är det ingen fler som vågar erkänna att dom knivat en admin ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nästan lite synd att HC servern var full varje gång jag tittade, scavanger i HC låter klart intressant! Imorrn kanske

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir Hitman:

Ja vi hade 136 knivningar på normal servern och 124 på HC servern under kvällen fram till nu. Är det ingen fler som vågar erkänna att dom knivat en admin ?

Har ju en "fin" bild till på mr_rulle men det var ju ingen "takedown" eller vad man ska kalla det utan enbart vanligt kniv sving, har för mig att jag hörde en liten fågel säga att det inte gällde då?
Jag gick ju fullt ös medvetslös på att kniva igår och fick dig nästan ett par gånger

Visa signatur

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Elghinnarisa:

Har ju en "fin" bild till på mr_rulle men det var ju ingen "takedown" eller vad man ska kalla det utan enbart vanligt kniv sving, har för mig att jag hörde en liten fågel säga att det inte gällde då?
Jag gick ju fullt ös medvetslös på att kniva igår och fick dig nästan ett par gånger

Vi hade nog inte helt spikat takedown eller vanlig slash, får återkomma där ikväll när jag pratat igenom det hela så spar den bilden tills vidare. Jag vet att när vi blev tillfrågade igår så svarade vi att det bara var takedowns men det var inte grundat med alla arrangörerna.

Såg allt att du var ute efter mig också! Min trogna livvakt dog i drivor på Caspian Border dock så jag överlevde hela tiden på E.

Visa signatur