Permalänk
Medlem

Såg på någon sida med en växellådsmod, med upp till 21 växlar, har letat å letat men hittar inte den. Någon som vet var den finns?

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-4670 @ 3.4GHz |Mobo: MSI B85M-G43 |RAM: Kingston DDR3 HyperX blu 1600MHz 16GB |Grafik: ASUS GeForce GTX 660Ti 2GB |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: CM Storm Scout II Gaming Ghost White |Hårddisk: Kingston SSDNow V300 120GB |Nätagg: Corsair CX 500M, 500W |Monitor: Acer 24" LED G246HLBbid

Permalänk
Medlem

Här finns nog det mesta , jag har haft det modet men tyvärr kastat spelet för det balla ur med alla modsen så det blev tråkigt till slut.
och 21 växlar helt meningslöst enligt mitt tycke, det enda den gör e och växlar.
men sök här. http://ets2-mods.com/

Visa signatur

Det är inget fel med att göra misstag när man är "nybörjare", det kan bara bli väldigt dyrt..

Permalänk
Medlem

Tänkte att vi kan dela med oss lite info om våra företag.

Mitt företag:

Namn: Bring
Antal anställda: 20
Antal garage: 4 st
Alla kör Scania R730
Genomsnittlig dagsinkomst: +81.536€
Vinst senaste 7 dagarna: +570.760€

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-4670 @ 3.4GHz |Mobo: MSI B85M-G43 |RAM: Kingston DDR3 HyperX blu 1600MHz 16GB |Grafik: ASUS GeForce GTX 660Ti 2GB |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: CM Storm Scout II Gaming Ghost White |Hårddisk: Kingston SSDNow V300 120GB |Nätagg: Corsair CX 500M, 500W |Monitor: Acer 24" LED G246HLBbid

Permalänk
Medlem

Någon som vet en karta där man kan köra i Sverige eller är det någon som skulle kunna göra en karta åt mig?
Vore så himla snällt i så fall.
Vore så häftigt och kunna köra här uppe!

Permalänk
Skrivet av spang420:

Någon som vet en karta där man kan köra i Sverige eller är det någon som skulle kunna göra en karta åt mig?
Vore så himla snällt i så fall.
Vore så häftigt och kunna köra här uppe!

Titta tillbaka lite i tråden så hittar du svar.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem

Jag lyckas inte hitta några "korta" jobb längre utan bara skitlånga. Någon som vet om man kan ändra det någonstans?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Muxfire:

Jag lyckas inte hitta några "korta" jobb längre utan bara skitlånga. Någon som vet om man kan ändra det någonstans?

Det är bara för att du har valt Långdistans på den sakern man får efter varje ny level, har så oxå
Du vänjer du snabbt vid dom långa turerna

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-4670 @ 3.4GHz |Mobo: MSI B85M-G43 |RAM: Kingston DDR3 HyperX blu 1600MHz 16GB |Grafik: ASUS GeForce GTX 660Ti 2GB |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: CM Storm Scout II Gaming Ghost White |Hårddisk: Kingston SSDNow V300 120GB |Nätagg: Corsair CX 500M, 500W |Monitor: Acer 24" LED G246HLBbid

Permalänk
Medlem
Skrivet av V70drive:

Det är bara för att du har valt Långdistans på den sakern man får efter varje ny level, har så oxå
Du vänjer du snabbt vid dom långa turerna

Gissade nästan på det men tänkte om det går att ändra i någon fil?

Permalänk
Medlem

Går set få andra axelkonfigurarioner än dom som resan finns? Tänkte tridem osv?

Permalänk
Medlem

tänkte bara fråga, hur får man modsen att börja fungera. har lagt över alla som jag vill ha i "mod mappen" och tabbar mig sedan in i spelet igen men grejerna finns ju inte.... hur gör man? mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boax:

Går set få andra axelkonfigurarioner än dom som resan finns? Tänkte tridem osv?

ajjemen såg något mod som hade det men vet inte vad det hette. men det finns ialf

Permalänk
Medlem
Skrivet av fuxxen:

tänkte bara fråga, hur får man modsen att börja fungera. har lagt över alla som jag vill ha i "mod mappen" och tabbar mig sedan in i spelet igen men grejerna finns ju inte.... hur gör man? mvh

Tryck på profiler sen redigera din gubbe kryssa i modsen sen tillämpa!

Visa signatur

AMD 6100FX 3.8Ghz | Asus Sabertooth 990FX | Corsair Vengeance 8gb 1600MHz | A-data SP900 128GB | Seagate Barracuda 2TB | Samsung spinPoint 500GB | Samsung spinPoint 320GB | Nvidia XFX Geforce GTS 450 1GB | Corsair 550W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Muxfire:

Gissade nästan på det men tänkte om det går att ändra i någon fil?

Jo de hoppas jag att man kan är lite trött på de långa körningarna, men inte dåligt att få ihop ca 73.000€ från Praha till Cambridge

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-4670 @ 3.4GHz |Mobo: MSI B85M-G43 |RAM: Kingston DDR3 HyperX blu 1600MHz 16GB |Grafik: ASUS GeForce GTX 660Ti 2GB |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: CM Storm Scout II Gaming Ghost White |Hårddisk: Kingston SSDNow V300 120GB |Nätagg: Corsair CX 500M, 500W |Monitor: Acer 24" LED G246HLBbid

Permalänk
Medlem
Skrivet av fuxxen:

ajjemen såg något mod som hade det men vet inte vad det hette. men det finns ialf

Har hittat bilar som e 8x4 men vill ha en volco med den konfugieationen. .

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd rensad.*

Citat:

§ 1.1 Var trevlig och respektera andra.
§ 1.2 Uttalanden som kan uppfattas som stötande eller kränkande är inte tillåtna. Argumentera gärna, men låt det inte spåra ur till pajkastning.
§ 1.6 Meningslösa inlägg som inte för diskussionen framåt är förbjudna.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av Boax:

Har hittat bilar som e 8x4 men vill ha en volco med den konfugieationen. .

Hej!
Här är den http://www.modbox.us/euro-truck-simulator-2-mods/1764-volvo-8...
Du lägger in modet i Dokument>Euro Truck Simulator 2>mod
Sedan går du in i spelet och klickar på redigera och markerar mod'et sedan "Tillämpa" ( OM du har senaste patchen 1.3.1 )

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Skrivet av lillen99:

Hej!
Här är den http://www.modbox.us/euro-truck-simulator-2-mods/1764-volvo-8...
Du lägger in modet i Dokument>Euro Truck Simulator 2>mod
Sedan går du in i spelet och klickar på redigera och markerar mod'et sedan "Tillämpa" ( OM du har senaste patchen 1.3.1 )

Mvh: Eric

Observera att den bara funkar med VOLVO!

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem

Något nytt på fronten?

Visa signatur

AMD 6100FX 3.8Ghz | Asus Sabertooth 990FX | Corsair Vengeance 8gb 1600MHz | A-data SP900 128GB | Seagate Barracuda 2TB | Samsung spinPoint 500GB | Samsung spinPoint 320GB | Nvidia XFX Geforce GTS 450 1GB | Corsair 550W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Totteasp:

Något nytt på fronten?

Vad tänkte du på?

Visa signatur

[img]http://i6.photobucket.com/albums/y227/Deagle-66/Sort-2.jpg[/img]

I worshipped him, that's why my own helmet is blue and yellow.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindahl:

Vad tänkte du på?

Inget speciellt. Tänkte mest om några nyheter fanns där ute.

Visa signatur

AMD 6100FX 3.8Ghz | Asus Sabertooth 990FX | Corsair Vengeance 8gb 1600MHz | A-data SP900 128GB | Seagate Barracuda 2TB | Samsung spinPoint 500GB | Samsung spinPoint 320GB | Nvidia XFX Geforce GTS 450 1GB | Corsair 550W |

Permalänk
Medlem

inte från utvecklarna, annat än en expansion som utvidgar öst. Annars kommer det sjukt mycket nya mods varje dag. bland annat denna som släpps den 22 feb http://ets2.lt/en/trucksim-map-v-2-0-presentation/

Permalänk
Medlem

Hej, jag har ett problem med det här spelet. Jo jag kan inte koppla med kopplingen eftersom den inte hittar den pedalen även fast jag precis köpt min g27 ratt.

Tacksam för svar.

Permalänk
Skrivet av Tuxic:

Hej, jag har ett problem med det här spelet. Jo jag kan inte koppla med kopplingen eftersom den inte hittar den pedalen även fast jag precis köpt min g27 ratt.

Tacksam för svar.

Har du valt rätt inställningar för det i menyn?

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tuxic:

Hej, jag har ett problem med det här spelet. Jo jag kan inte koppla med kopplingen eftersom den inte hittar den pedalen även fast jag precis köpt min g27 ratt.

Tacksam för svar.

Installerat Drivrutiner?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

hej när jag ska spela ets 2 så när jag klickar på alternativ så kommer radio upp det blir så på allt jag klickar på.

skulle vara tacksam för ett svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av ogge8:

hej när jag ska spela ets 2 så när jag klickar på alternativ så kommer radio upp det blir så på allt jag klickar på.

skulle vara tacksam för ett svar

Testa installera om?

Visa signatur

AMD 6100FX 3.8Ghz | Asus Sabertooth 990FX | Corsair Vengeance 8gb 1600MHz | A-data SP900 128GB | Seagate Barracuda 2TB | Samsung spinPoint 500GB | Samsung spinPoint 320GB | Nvidia XFX Geforce GTS 450 1GB | Corsair 550W |

Permalänk
Medlem

kontrakt?

Någon som vet hur man får kontrakt? Och hur i vilket land det kommer snö?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jojje81:

Någon som vet hur man får kontrakt? Och hur i vilket land det kommer snö?

Vad menar du med kontrakt? Snö existerar inte utan moddar.

Visa signatur

Phantek P400S | Asus ROG Strix Z370-F | i7 8700K | Corsair H115i | Corsair Vengeance 16GB 3000MHz | GeForce 2080 Super | Corsair AX 850W | Samsung 850 Pro 512GB | Samsung 840 EVO 256GB | 3TB WD Green |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xedious:

Vad menar du med kontrakt? Snö existerar inte utan moddar.

Hade dock varit häftigt med årstider i spelet

Permalänk
Medlem

ja jag vart erbjuden ett kontrakt av ett åkeri men när jag åkte dit så fanns inget kontrakt