Rekommenderad hostingsajt för Java

Permalänk
Medlem

Rekommenderad hostingsajt för Java

Tja. Har googlat en del men inte hittat något vettigt. Någon som har någon hostingsajt att rekommendera som stöder java-servlets och jsp. Har flyttat och kan ej längre hosta den själv. För kasst nät.
Då det inte är jättemycket trafik utan jag vill mest att den ska vara tillgänglig vill jag att den ska vara billig. Jag har en domän redan.

Tack

Skickades från m.sweclockers.com

Förtydligade rubriken
Visa signatur

"Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it." - Brian W. Kernighan

Permalänk
Medlem
Skrivet av ePoint:

Tja. Har googlat en del men inte hittat något vettigt. Någon som har någon hostingsajt att rekommendera som stöder java-servlets och jsp. Har flyttat och kan ej längre hosta den själv. För kasst nät.
Då det inte är jättemycket trafik utan jag vill mest att den ska vara tillgänglig vill jag att den ska vara billig. Jag har en domän redan.

Tack

Skickades från m.sweclockers.com

Testa Heroku. De är baserade i staterna så laddningstiderna kan bli lite lidande härifrån, men de verkar erbjuda en juste service.

Visa signatur

Kom-pa-TI-bilitet