Permalänk
Medlem

någon som sätt något liknande?

När jag surfar runt på diverse populära sidor så får ja upp sånna här tecken, nån som sätt något liknande? När jag går in på sidan igen så försvinner tecknerna och sidan fungerar som det ska. Men måste man refresha sidan varje gång?

��b��N�2"�9�Yz�{YZ�2��"�M�������&U7X|�%�ӋC[��*w���2]���6E �`�/����A��R.CW����!���������ޏ�L>s�?�p�e�Z�? �0A�}E�Ƿ͈���]�z���l�yw1�� �R�u��>j�B���A�D����t�4�$jk04�'@I-�E.&�"M�J��Z������ ��g ��7*$'ʎ1i}�ޝpnڟ]_����8��)`���"��BQWA1����Q� ��3����h੦�X�i�O<��&��®��4k�*�� ������/2��}c�����cm�Đ"9���j�n�� 9W(:��ɦ�p��W=�q�o�N8sp�fú�����Y*�^t���� HLN�z�߈�����?v0����5��S��V�, ��}U�5� zɃ 8��j�[FtV��hN �{g�"������G=&]t���F7�u���cWɦ��/�X��G�O��7cJ�N�(����d�` -�� ��8{���H�r0⩢?

Permalänk

0_0 wut!?

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Medlem

Ja, refresh så är det borta.

Permalänk
Medlem

Vad använder du för webbläsare och vilka sidor händer detta på?

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

Som Zoidberg sade + vilket operativsystem? Några tillägg installerade i webbläsaren?

Visa signatur

Raijintek Metis · 6600K @4.3GHz + Be Quiet! Dark Rock Pro 3 · EVGA GTX 1070 SC · Gigabyte GA-Z270N-WIFI · Corsair Vengeance LPX 2x8GB DDR4 2666MHz · Samsung 850 EVO 1TB + 250GB · Corsair SF600 · Asus Xonar Essence STU + Audioengine A2+ + AKG K712 + Samson Meteor · Asus MG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoidberg:

Vad använder du för webbläsare och vilka sidor händer detta på?

Skrivet av Wicktarr:

Som Zoidberg sade + vilket operativsystem? Några tillägg installerade i webbläsaren?

google chrome. windows 7

Permalänk
Skrivet av Kanarya:

google chrome. windows 7

Jag har fått lite sånt jag med, med det brukar bara hända ibland. stör mig inte så mycket på det. bara f5 alt starta om chrome.

Permalänk
Medlem

Nån Chrome extension som du har installerad som orsakar detta kanske? Vissa extensions får spel ibland. Jag hade en förut som helt plötsligt vägrade låta mig komma in på Facebook, blev istället slussad till en reklamsida hela tiden!

Visa signatur

Cooler Master MasterCase 5 || Asrock X99M Extreme4 || i7-6800K || Antec KÜHLER H1200 PRO || 16GB Corsair Vengence DDR4 3000MHz || Samsung 840 EVO 1TB || Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 || Antec 620w High Current Gamer

3 st HP LP2475w || Logitech G710+ || Razer Diamondback

Permalänk