Grisigare admin har jag aldrig någonsin stött på som på webhallens servrar!
Har varit bannad nu i 2månader från deras BF3 servrar för jag sa till en idiot som baserejpade konstant!
Men jag fick min hämnd
Kommer aldrig handla nått mer av de svinen.
Hehe, det är precis så här man lämnar feedback, vackert
Du är välkommen att länka ditt battlelog-nickname så kan jag skicka chattloggen. Här i tråden också om du vill. Vi bannar inte mer än en vecka om det inte är grov rasism eller fusk, eller om personen har fått avstängningar upprepande gånger (> 3) utan förbättring. Och är det nu ett misstag så ska den givetvis lyftas.
9 av 10 rundor är det stackade lag på Webhallen, jag förstår inte hur folk står ut. Jag förordar som många andra i denna tråd Tyska servrar, som har bra ping (runt 30) och oftast bra autobalance. Att folk flyttas fram och tillbaka flera gånger under en match i autobalance är rent skitsnack, då måste det vara nåt väldigt dåligt script. Den nyaste spelaren på servern autobalanseras om det blir ojämnt antal spelare, svårare än så är det inte. Och försöker folk byta över och stacka lag så flyttas de tillbaka. Jag förstår inte varför Webhallen förordar stackning av lagen.
Tyvärr spelar många man känner på Webhallen, därför blir det också att man själv måste spela där ibland.
Det är ungefär vad DICE/EAs inbyggda autobalance gör. Den ser till att lagen är jämna när folk hoppar in på servern. Det går även inte att byta lag om det är för många i det andra laget. Detta är påslaget på våra servrar. Autobalanseringsscriptet du beskriver nu är helt klart mildare än sådana som byter hej vilt mitt i en runda, eller som scramblar en server. Dessa saknar dock sällan någon logik för nuvarande resultatet i rundan. Man kan således bli tillbakakastad eller "ej tillåten att byta lag" trots att man försöker växla till ett lag som är i baserape. Men återigen, vi kikar på möjligheterna.