Vinn nätagg från Seasonic

Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schnell:

Tack Komplett för att ni skickade GTA V till Xbox 360 istället för Playstation 3!

Känns värdelöst!

Du skulle ha beställt PS3 versionen. Kolla på ditt kvitto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lindahlj:

Du skulle ha beställt PS3 versionen. Kolla på ditt kvitto.

Varor:

1 ST 782834 Grand Theft Auto 5 Collectors Edition
Playstation 3

Permalänk
Medlem

Kommer det möjligtvis vara en superweekend nu i helgen ? eftersom ni får in Panasonic TX-P50ST60Y nu i veckan hoppas jag som tidigare nämnt att den skall komma upp med extrapris till oss studenter!

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Komplett.se

Hej,

Först och främst vill vi be om ursäkt för de sena svaren på era frågor, men here we go!

Skrivet av pelof:

Finns nog ingen som kan slå eran leveranstid!
Beställde på lördagen och 10:22 idag får jag ett sms om att det finns på pickupen i stockholm.

Jag har två frågor jag hoppas kunna få ett svar på.

Visst är det så att paketet ligger kvar på pickupen i 14 dagar? Det är vad jag har läst mig till.
Vad kostar det att använda sig av ångerrätten? Kunde bara läsa mig till att jag står för returfrakten men inte vad den kostar.
Köpet gäller en processor.

Tack på förhand!

Kul att du uppskattar vår leveranstid! En order ligger kvar på Pick-up-Point i 14 dagar precis som du skriver. När du utnyttjar ångerrätten så betalar du frakten tillbaka till oss som varierar beroende på vad det är du skickar tillbaka, hur stort och tungt det är.

Skrivet av ALBiiJONzz:

Jag beställde ett splinters cell blacklist hos er på 6H rean och betalade cirka 60kr frakt. Det var helt okej för mig men sen så fick jag ett mail där det sa "normal leveranstid 14 dagar". 14 dagar? Varför så mycket? T.ex. sist jag beställde hos elgiganten så var frakten gratis och jag fick mitt spel på 3 dagar.

Det låter märkligt. Det är inte så att du läst 14 dagar i informationen om ångerrätt? Normal leveranstid för postpaket är 1-3 dagar.

Skrivet av Dumsnuten:

Har två stycken 7970 i crossfire och nu har en av dem dött (fläkt snurrar men ingen bild / hittas inte längre m.m) och har då tänkt lämna in på garanti. Problemet är den att korten jag köpte var XFX Radeon HD 7970 referens (iom crossfire), hur går jag/ni till väga då? För om jag får ett nytt kort tillbaka så kan det inte vara annan typ av kylare / tillverkare etc och dessa säljs inte längre.

Hur blir det då?

Hör av dig till oss så undersöker vi ditt fall och hittar en lösning. 031-710 20 00

Skrivet av Alfonsaberg:

Hej,

Jag tänkte beställa en ASUS G750JX.

Men jag vill verkligen inte ha win 8 på den, kan man få med win 7 eller utan OS ?

p.s. Jag har hört att det är svårt att gå från win 8 -> win 7

Tyvärr går det inte att byta operativsystem på laptops eftersom dom kommer med från tillverkaren.

Skrivet av pjakesson:

Hej Komplett.se

Jag lämnade in min Samsung laptop i somras till Komplett.se på Kruthusgatan i Gbg.
(för att snabba upp mitt ärende haha)
Laptopen var stendöd. Efter 3 veckor fick jag tillbaka den, enda åtgärd
noterad var att de hade skickat med en extra A/C-adapter. Datorn fortfarande stendöd.

Ringer Komplett.se som skyller på sina underleverantörer.

Skickade åter in laptopen, och efter ytterligare 3 veckor fick jag tillbaka den,
dock utan A/C-adapter och (original)kartong.

Ringer Komplett.se som återigen skyller på sina underleverantörer.

Väntar fortfarande på min A/C-adapter och Komplett.se kan inte lämna
besked om när jag får den.

Jag har bett att en kvalitetsansvarig på Komplett.se skall kontakta mig
men ingen hör av sig.

Uselt Komplett.se

Vi beklagar att ditt ärende dragit ut på tiden och behandlats fel. Skicka gärna ditt kund- eller ordernummer i ett PM så undersöker vi detta närmare.

Skrivet av pompa_kumla:

Hej har ni någon aning om hur mycket raminnen kommer gå upp i pris efter den stora branden?

Estimatet är en stigning på cirka 30% men det återstår att se hur det påverkar hela kedjan från fabrik till tillverkare och återförsäljare.

Skrivet av Ravengaard:

Hej Komplett!

Jag har ett pågående reklamationsärende hos er. Det gäller en 50" TV som gett upp efter 2 år och lite till.
I kontakt med er support uppmanades jag att skicka in TV'n och fick en fraktsedel sänt till mig.

Här kommer delen där jag känner mig lite vilsen.

På frakthandlingen står det att den är ej betald, förväntas jag betala den?
Går det att lämna in ett såpass stort paket på postens serviceställen?

Tacksam för svar

Givetvis står vi för frakten vid garantiärenden. Du kan antingen lämna in TV:n på ett serviceställe eller ringa Posten och boka hämtning så slipper du släpa på TV:n. Tveka inte att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar - 031-710 20 00

Skrivet av Miljon3:

ni hart på gamer a20 september skrivit far cry 5 istället för far cry 3

Hoppsan, där gick vi visst handlingarna lite i förväg. Tack för att du uppmärksammade oss på detta - nu är det fixat!

Skrivet av Schnell:

Tack Komplett för att ni skickade GTA V till Xbox 360 istället för Playstation 3!

Känns värdelöst!

Vi ber ödmjukast om ursäkt för detta! Vi har under dagen kontakt en kund som råkat ut för detta och löst problemet. Om du inte har fått hjälp, kontakta oss snarast på 031-710 20 00

Skrivet av Kardizz:

Kommer det möjligtvis vara en superweekend nu i helgen ? eftersom ni får in Panasonic TX-P50ST60Y nu i veckan hoppas jag som tidigare nämnt att den skall komma upp med extrapris till oss studenter!

Ditt önskemål är noterat

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Kan ni ta in dessa till Sverige också? Eller kan man få korten skickade från Danmark till Sverige?
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=797651

Permalänk
Medlem

Hej komplett.se. Min pappa beställde Assassins creed Download och Assassins creed 2 Digital Deluxe Ed. Download igårkväll. Vi fick dem, och jag började ladda ner AC1 först. Nedladdningen funkade helt felfritt, men när jag sedan skulle starta upp spelet var jag tvungen att skriva in ett serienummer. Detta serienummer finns inte någonstans. Varken på min pappas komplett konto, eller i något av de mail ni skickade till oss efter beställningen. Så min fråga till er är ju helt enkel, var är serienumren? (Assassins creed 2 har jag ej laddat ner än, men kommer ju vara samma sak där så behöver serienummer även för den)

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=769396#info
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=769393

^länkarna till spelen vi köpte.

Permalänk
Medlem

Hej komplett jag ska eventuellt skicka in min komplett pc till er. Men det är så att jag inte har kvar original lådan man fick med när jag köpte datorn. Så hur är det bästa sättet att returnera varan på egen hand? Jag har läst att posten kan slänga paket från max 1 meters höjd. Så hur skulle ni eller vem som helst på här på Sweclockers packa in eran dator för säkrast möjliga transport?

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av DDemis:

Kan ni ta in dessa till Sverige också? Eller kan man få korten skickade från Danmark till Sverige?
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=797651

Hej, Det finns att beställa från oss i Sverige också. http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=797651

Skrivet av Lostguy:

Hej komplett.se. Min pappa beställde Assassins creed Download och Assassins creed 2 Digital Deluxe Ed. Download igårkväll. Vi fick dem, och jag började ladda ner AC1 först. Nedladdningen funkade helt felfritt, men när jag sedan skulle starta upp spelet var jag tvungen att skriva in ett serienummer. Detta serienummer finns inte någonstans. Varken på min pappas komplett konto, eller i något av de mail ni skickade till oss efter beställningen. Så min fråga till er är ju helt enkel, var är serienumren? (Assassins creed 2 har jag ej laddat ner än, men kommer ju vara samma sak där så behöver serienummer även för den)

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=769396#info
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=769393

^länkarna till spelen vi köpte.

Hej, Nycklarna ska finnas på din kontosida där du laddar ner spelet. Om du är inloggad på Komplett.se: https://www.komplett.se/k/account.aspx?mode=digitalproducts

Skrivet av The raT:

Hej komplett jag ska eventuellt skicka in min komplett pc till er. Men det är så att jag inte har kvar original lådan man fick med när jag köpte datorn. Så hur är det bästa sättet att returnera varan på egen hand? Jag har läst att posten kan slänga paket från max 1 meters höjd. Så hur skulle ni eller vem som helst på här på Sweclockers packa in eran dator för säkrast möjliga transport?

Hej, Om du har inte möjlighet att packa datorn säkert - hör av dig till oss så skickar vi emballage. 031-710 20 00

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej, Det finns att beställa från oss i Sverige också. http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=797651

/Mikael

Varför så dyr? 780 kort kostar runt 4500kr på netonnet.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av DDemis:

Varför så dyr? 780 kort kostar runt 4500kr på netonnet.

Det beror på att det är en specialversion av EVGA:s suuperklockade GTX770 med Titan-kylare. Lite exklusivare med andra ord. Våra övriga GTX770 kostar från 3290 kronor. Kolla in detta till exempel: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=781952

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej,

Hör av dig till oss så undersöker vi ditt fall och hittar en lösning. 031-710 20 00

Vänligen

/Mikael

Pratade med supporten igår. Personen(erna) jag pratade med hade inte en lösning. Personen pratade med en kollega som hade samma problem som då hade "nekat" personen.

Han fick också mitt nummer då han skulle prata med sin chef om detta och skulle ringa med lösning. Han har inte ringt idag men sa också att "chansen för att vi kan fixa detta för dig är liten så förvänta dig inget." (ungefär). Så nu sitter jag alltså med ett trasigt grafikkort som om jag lämnar in får tillbaka ett helt annat kort som kommer vara i princip värdelöst för mig då jag inte kommer kunna använda detta. Jag frågade också om det är möjligt att jag kan köpa ett helt annat grafikkort och få det kort jag betalade för reducerat för samma pris och jag lägger samtidigt på en mellanskillnad. Svaret jag fick på detta var; "ångerrätten upphör efter 45 dagar."

Var det här er lösning?

För jag har inga problem med att lägga extra för att kunna köpa något helt annat, problemet är att ni avsäger er alla möjligheter att kunna lösa detta genom diverse virrvarr.

För jag sitter alltså med ett fungerande grafikkort som inte kommer orka driva hela min "setup" när BF4 betan kommer ut och jag kan inte få tag i ett likvärdigt grafikkort och närmaste prestandan jag kan nå (köpa) är ca 5000KR och uppåt.

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Det beror på att det är en specialversion av EVGA:s suuperklockade GTX770 med Titan-kylare. Lite exklusivare med andra ord. Våra övriga GTX770 kostar från 3290 kronor. Kolla in detta till exempel: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=781952

Vänligen

/Mikael

Skulle ni kunna få en den billigare versionen?
Tycker Titan kylaren är riktigt snygg och skulle passa in i bygget.

Permalänk

Jag har suttit i 1timme15min i telefonkö nu, jag svär på att om jag får höra "Don't stop believing" en gång till så kastar jag telefonen i väggen.

(se detta som feedback på eran "telefonsvarare")

Edit: är uppe i 1timme 37min nu, är det här vanligt? "Generell svarstid på telefon är under 2minuter", ringt 3 gånger vid olika tidpunkter idag och väntat 1timme eller mer vid 2 tillfällen...

Edit2: Jag är dummast på planeten, missade en nolla i nummret så jag har ingen aning om vad det är för skit jag suttit å ringt till...hörde ett välkommen sen var det underlig musik i timmar haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av yesnohello:

Jag har suttit i 1timme15min i telefonkö nu, jag svär på att om jag får höra "Don't stop believing" en gång till så kastar jag telefonen i väggen.

Edit: är uppe i 1timme 37min nu, är det här vanligt? "Generell svarstid på telefon är under 2minuter", ringt 3 gånger vid olika tidpunkter idag och väntat 1timme eller mer vid 2 tillfällen...

Edit2: Jag är dummast på planeten, missade en nolla i nummret så jag har ingen aning om vad det är för skit jag suttit å ringt till...hörde ett välkommen sen var det underlig musik i timmar haha

Ändå dåligt av komplett att de inte ringde upp dig och förklarade att du hade ringt fel nummer.

Permalänk
Skrivet av lindahlj:

Ändå dåligt av komplett att de inte ringde upp dig och förklarade att du hade ringt fel nummer.

Det verkar som att jag satt i 3timmar å ringde till ett rådhus i Kroatien, blir en spännande teleräkning den här månaden

Permalänk
Medlem
Skrivet av yesnohello:

Det verkar som att jag satt i 3timmar å ringde till ett rådhus i Kroatien, blir en spännande teleräkning den här månaden

Haha, ska bli spännande att följa dig då du tar nästa strid mot ditt telefonbolag.

Permalänk
Medlem

Hur lång leveranstid har ni från centrallager till pick up point Stockholm? Min order står som skickad 20.00 i torsdags den 19e, framme först på måndag 23e?

Permalänk
Snusfri
Skrivet av yesnohello:

http://www.ringutomlands.se/Kroatien

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Thinkpad E14 G5 - 16GB RAM - 512GB SSD
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem
Skrivet av yesnohello:

Om du ringt till kroatien så måste du missat mer än en nolla i numret.

031-710 20 00 till komplett.

Kroatiens landsnummer är 385 vilket slås 00385 alt. +385

Närmast är Nederländerna med 0031 (+31)

Permalänk
Skrivet av SUMITOMO:

Om du ringt till kroatien så måste du missat mer än en nolla i numret.

031-710 20 00 till komplett.

Kroatiens landsnummer är 385 vilket slås 00385 alt. +385

Närmast är Nederländerna med 0031 (+31)

jaså? hmm det var det jag fick upp när jag googlade på numret men kan ju ha varit fel...spännande, nu vet jag inte vart jag har ringt igen haha

031710200 ringde jag, fick ett "Welcome" sen vare gammal musik i timmar ;c

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Dumsnuten:

Pratade med supporten igår. Personen(erna) jag pratade med hade inte en lösning. Personen pratade med en kollega som hade samma problem som då hade "nekat" personen.

Han fick också mitt nummer då han skulle prata med sin chef om detta och skulle ringa med lösning. Han har inte ringt idag men sa också att "chansen för att vi kan fixa detta för dig är liten så förvänta dig inget." (ungefär). Så nu sitter jag alltså med ett trasigt grafikkort som om jag lämnar in får tillbaka ett helt annat kort som kommer vara i princip värdelöst för mig då jag inte kommer kunna använda detta. Jag frågade också om det är möjligt att jag kan köpa ett helt annat grafikkort och få det kort jag betalade för reducerat för samma pris och jag lägger samtidigt på en mellanskillnad. Svaret jag fick på detta var; "ångerrätten upphör efter 45 dagar."

Var det här er lösning?

För jag har inga problem med att lägga extra för att kunna köpa något helt annat, problemet är att ni avsäger er alla möjligheter att kunna lösa detta genom diverse virrvarr.

För jag sitter alltså med ett fungerande grafikkort som inte kommer orka driva hela min "setup" när BF4 betan kommer ut och jag kan inte få tag i ett likvärdigt grafikkort och närmaste prestandan jag kan nå (köpa) är ca 5000KR och uppåt.

Skicka gärna ditt order- eller kundnummer i ett PM så tittar vi på ärendet igen.

Skrivet av DDemis:

Skulle ni kunna få en den billigare versionen?
Tycker Titan kylaren är riktigt snygg och skulle passa in i bygget.

Vi har inga planer på det just nu tyvärr.

Skrivet av yesnohello:

Visserligen är Don't stop believing en bra dänga men vi hoppas att du inte får en allt för saftig faktura. För tydlighetens skull så är rätt telefonnummer 031-710 20 00

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har tyvärr ett lite knöligt ärende med komplett just nu.

Den 26/8 beställde jag en TX-P50GT60Y på kampanj för 9990kr vilket var ett toppenpris.
Dagarna gick och jag väntade på att få varan leveread. Tyvärr så strulade posten till det och jag fick inte varan förrän den 10/9.
När jag monterat TV:n och startar igång den så är det är otroligt tjutande på den, ett högt skrikande ljud. Det kommer ingen bild på TV:n.
Jag kontaktar då panasonic som säger att jag ska kontakta komplett.se för att få den utbytt då den verkar vara DOA.

Den 17/9 mottager komplett min retur och jag håller tummarna för att allt ska gå snabbt och smidigt.
Jag ringde igår den 23/9 för att höra hur ärendet går, då får jag veta att den är skickad till servicepartner den 18/9!?
Idag kontaktar jag komplett och frågar varför den är skickad på service, och varför jag inte får en ersättningsvara direkt istället.

I svaret jag får är att det uppkommit en liten repa på FOTEN, fotfästet som TV:n står på. Vid monteringen så var det lite knöligt att få dit foten, och en repa kan mycket väl ha uppstått. Men TV:n var inte ens i närheten av foten då. Felet på TV:n kan inte härledas till fabrikationsfel då det uppstått en repa på foten säger komplett. Seriöst?

Finns det någon representant från komplett som kan hjälpa till i detta ärende för det börjar dra ut på tiden. Var snart en månad sedan jag beställde
min vara, och har ännu inte kunnat utnyttja den något.

Kan tillägga att det bara tog 45min att få svar på mitt mail, vilket är ett plus i kanten. Tyvärr hjälper inte detta ärendet så mycket...

EDIT: Vid ett samtal under dagen med Panasonic så tyckte personen som svarade att det var mycket märkligt att komplett skickar den på service pga den repade foten. Den repade foten har inget att göra med själva funktionen på TV:n sa hon. Jag ska ligga på komplett nu och försöka få en ny TV skickad till mig så fort som möjligt, då detta är ett fel som borde gå under DOA.

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Hej Komplett,

Kommer ni att börja skicka ut nexus 7 2nd gen i förtid, så att man får produkten på releasedagen? Eller kommer ni att börja skicka ut dem den 4e oktober så att de anländer den 7-8 oktober(pga det är helg där)?

MvH,

Lokans

Permalänk
Avstängd

Halloj komplett.

Skall snart lägga en order på ett hopplock av komponenter, totalsumman excl. frakt blir 4500kr. Ni var billigast av webhallen (som ni nu äger?), Dustin, Inet, CDon.

Bra jobbat!

Visa signatur

En varm och go Haswell @ 4.3 GHz

Permalänk
Medlem

Vet att komplett.ie finns men skulle vilja ha svenskt tangentbord pa nasta laptop jag koper.

Om jag koper en laptop pa komplett.se gar det da att fa den skickad till Belfast?

Visa signatur

UNIX + SFF = <3

Permalänk
Medlem

Är det fri frakt nu? Behövde en billig pryl, men när jag kommer till kassan kan jag inte välja det som verkar vara billigast fraktsättet(brev) utan bara paket eller pick-up. Dock listas dessa som 0:- för mig.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av iKenn1i:

Har tyvärr ett lite knöligt ärende med komplett just nu.

Den 26/8 beställde jag en TX-P50GT60Y på kampanj för 9990kr vilket var ett toppenpris.
Dagarna gick och jag väntade på att få varan leveread. Tyvärr så strulade posten till det och jag fick inte varan förrän den 10/9.
När jag monterat TV:n och startar igång den så är det är otroligt tjutande på den, ett högt skrikande ljud. Det kommer ingen bild på TV:n.
Jag kontaktar då panasonic som säger att jag ska kontakta komplett.se för att få den utbytt då den verkar vara DOA.

Den 17/9 mottager komplett min retur och jag håller tummarna för att allt ska gå snabbt och smidigt.
Jag ringde igår den 23/9 för att höra hur ärendet går, då får jag veta att den är skickad till servicepartner den 18/9!?
Idag kontaktar jag komplett och frågar varför den är skickad på service, och varför jag inte får en ersättningsvara direkt istället.

I svaret jag får är att det uppkommit en liten repa på FOTEN, fotfästet som TV:n står på. Vid monteringen så var det lite knöligt att få dit foten, och en repa kan mycket väl ha uppstått. Men TV:n var inte ens i närheten av foten då. Felet på TV:n kan inte härledas till fabrikationsfel då det uppstått en repa på foten säger komplett. Seriöst?

Finns det någon representant från komplett som kan hjälpa till i detta ärende för det börjar dra ut på tiden. Var snart en månad sedan jag beställde
min vara, och har ännu inte kunnat utnyttja den något.

Kan tillägga att det bara tog 45min att få svar på mitt mail, vilket är ett plus i kanten. Tyvärr hjälper inte detta ärendet så mycket...

EDIT: Vid ett samtal under dagen med Panasonic så tyckte personen som svarade att det var mycket märkligt att komplett skickar den på service pga den repade foten. Den repade foten har inget att göra med själva funktionen på TV:n sa hon. Jag ska ligga på komplett nu och försöka få en ny TV skickad till mig så fort som möjligt, då detta är ett fel som borde gå under DOA.

Ursäkta sent svar. Vi har kontaktat Panasonic och inväntar svar i ärendet. Vi återkommer till dig så snart som möjligt via mejl.

Skrivet av lokans:

Hej Komplett,

Kommer ni att börja skicka ut nexus 7 2nd gen i förtid, så att man får produkten på releasedagen? Eller kommer ni att börja skicka ut dem den 4e oktober så att de anländer den 7-8 oktober(pga det är helg där)?

MvH,

Lokans

Hej,
Vi skickar ut dem så att de kommer fram på releasedagen.

Skrivet av Chiftin:

Vet att komplett.ie finns men skulle vilja ha svenskt tangentbord pa nasta laptop jag koper.

Om jag koper en laptop pa komplett.se gar det da att fa den skickad till Belfast?

Tyvärr har vi inte möjlighet att skicka order utanför landets gränser. En lösning är kanske att be någon du känner i Sverige att beställa från oss och skicka datorn vidare till dig.

Skrivet av samus.fl:

Halloj komplett.

Skall snart lägga en order på ett hopplock av komponenter, totalsumman excl. frakt blir 4500kr. Ni var billigast av webhallen (som ni nu äger?), Dustin, Inet, CDon.

Bra jobbat!

Tack för din order! Hoppas att du blir nöjd med komponenterna.

Skrivet av Aene:

Är det fri frakt nu? Behövde en billig pryl, men när jag kommer till kassan kan jag inte välja det som verkar vara billigast fraktsättet(brev) utan bara paket eller pick-up. Dock listas dessa som 0:- för mig.

Japp!

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tycker det är dåligt att göra reklam och säga att ni har generell svarstid på 2 minuter när det tar längre tid för er att svara på ett mail än att skicka en vara! Dock bra jobb i logistiken!

Btw, Samma sak igen uppdatera gärna statusen på produkter som tx-ps50st60y som det står "40 st på väg in 1.okt.2013. Datumet är preliminärt."

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem

Hejsan, jag har ett 7970 som ena fläkten lagt av på samt att flimmersträck uppstår emellanåt. Kortet är lite över ett år gammal tyvärr, men xfx lämnar ju ett par år extra, samt att kortet är köpt av en medlem här på sweclockers. Är detta nått som ni kan lösa, eller måste jag ta detta direkt med XFX? Mvh

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Ursäkta sent svar. Vi har kontaktat Panasonic och inväntar svar i ärendet. Vi återkommer till dig så snart som möjligt via mejl.

Vänligen

/Mikael

Det låter fullständigt lysande! Hoppas panasonic säger samma sak till er som till mig Återkom om du vill ha ärendenummer eller referensnummer hos panasonic.

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q