köpt en z1 men vad fick jag med?

Permalänk

köpt en z1 men vad fick jag med?

Har köpt en Xperia z1. Och jag fick med den här. Vad är det för något?

Permalänk

Blev inge bra det här. Försöker få in en bild men går inte bra för mig. Men i alla fall så grejen jag undrar över ser ut som typ ett litet ställ men det är inte det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pendarlon:

Blev inge bra det här. Försöker få in en bild men går inte bra för mig. Men i alla fall så grejen jag undrar över ser ut som typ ett litet ställ men det är inte det.

Det är ett laddningsställ. Istället för att öppna luckorna och ladda med kabel kan du ladda i stället i stället (vitsigt uttryckt va?). Det finns en liten magnetisk kontakt som funkar ihop med kontakten på telefonens vänstra sida. Funkar riktigt bra.

Permalänk

Kanske det är den trådlösa (induktions) laddaren? nu vet jag i och för sig inte om z1 stöder det, men kan vara värt att tänka på

Visa signatur

Dator:: P9X79 Deluxe || Intel Core i7-3930K CPU @ 3.20GHz, Corsair H100 || Corsair Vengance 4x8 GB @ 1600MHz || Samsung 830 128GB || AMD Radeon HD 7870 ~Stock ||
Laptop:: ASUS Zenbook i7, 4gb ram, nVidia 620m

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pendarlon:

Hör till dockan som följde med. Du kan byta till den för att kunna ladda telefonen om du har ett skal på.

Bilden han försökte få med:

https://www.dropbox.com/s/yf0ihfj2zfswlee/DSC_0002.JPG

Permalänk
Avstängd

kolla manualen ?

Permalänk

Ja men precis den Bilden!!!:-D Tack så mycket. Då vet jag. Hur fick du fram bilden?
Hade ingen manual att läsa där det stod något om den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pendarlon:

Ja men precis den Bilden!!!:-D Tack så mycket. Då vet jag. Hur fick du fram bilden?
Hade ingen manual att läsa där det stod något om den.

Citerade ditt första inlägg, då kunde jag se länken.

Permalänk
Visa signatur

Ryzen m-atx:
|| Windows 10 || MSI B350M || Ryzen 1700X OC@ 3.8GHz || Nvidia 1060 6GB || 32GB RAM || EVGA P2 750W ||
HTPC:
|| Windows 10 || Asrock Z77m-itx || I7 3770k || 8GB RAM || Corsair 620W ||
________________________________________________________________________________________________

Permalänk
Skrivet av janne:

Citerade ditt första inlägg, då kunde jag se länken.

Jaha ja tur de trodde jag skulle bli galen. Hade faktisk. inte en tanke på att den kunde tillhöra dockan. Men nu nä. Man vet är det ju självklart.
Men förreste, är du z1 ägare själv? Vart köper man typ plånboksfodral till den? Hittat en sort, men.den är det bara ett kortfack i.

Permalänk
Skrivet av Pendarlon:

Jaha ja tur de trodde jag skulle bli galen. Hade faktisk. inte en tanke på att den kunde tillhöra dockan. Men nu nä. Man vet är det ju självklart.
Men förreste, är du z1 ägare själv? Vart köper man typ plånboksfodral till den? Hittat en sort, men.den är det bara ett kortfack i.

Köp på ebay, kostar 10-20kr och tar 1-4 veckor att få hem

Permalänk
Skrivet av Mitchymojboj:

Köp på ebay, kostar 10-20kr och tar 1-4 veckor att få hem

Kanon! Tack.