När hämtar posten paket hos KOMPLETT?

Permalänk
Avstängd

När hämtar posten paket hos KOMPLETT?

Hej

När ungefär (tid) hämtar posten upp alla paket som skall ut till kunder runt om i Sverige?

Permalänk
Medlem

De har sista beställningstid kl 12.00 Så gissningsvis efter tolv

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Avstängd

Okej..såg inte det.
Beställde igår och fick mail vid 14 att den skickas.

Spårar jag står det: 2014-03-24 14:15 KOMPLETT.SE, Norge Elektronisk förhandsinformation har mottagits

Sen inget mer. Sen brukar den sorteras i Veddesta, som ligger i Stockholm, så det lär dröja några timmar innan det sorteras där antar jag..
Bara hoppas det kommer imorgon

Permalänk
Avstängd
Skrivet av makn:

Okej..såg inte det.
Beställde igår och fick mail vid 14 att den skickas.

Spårar jag står det: 2014-03-24 14:15 KOMPLETT.SE, Norge Elektronisk förhandsinformation har mottagits

Sen inget mer. Sen brukar den sorteras i Veddesta, som ligger i Stockholm, så det lär dröja några timmar innan det sorteras där antar jag..
Bara hoppas det kommer imorgon

Ja efter 12 men när ..om beställningsstopp är 12 för leverans samma dag ska det hinnas plockas osv..bör vara runt 16 kan man tro.
Vill ha mina grejer imorgon då jag är ledig och har tid..där är inet bäst. Alltid en dag leverans. Tyvärr hade dom ett betydligt bättre pris hos komplett..hatar 2 dagars leveranstid när man beställt i god tid.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Postnord
Skrivet av makn:

Ja efter 12 men när ..om beställningsstopp är 12 för leverans samma dag ska det hinnas plockas osv..bör vara runt 16 kan man tro.
Vill ha mina grejer imorgon då jag är ledig och har tid..där är inet bäst. Alltid en dag leverans. Tyvärr hade dom ett betydligt bättre pris hos komplett..hatar 2 dagars leveranstid när man beställt i god tid.

Skickades från m.sweclockers.com

Hej makn,

Om det står "Elektronisk förhandsinformation har mottagits" när du spårar din försändelse så betyder det att en frakthandling med kollinr har skapats och registrerats i systemet. Om avsändaren har upphämtning så kan det dröja till nästa dag som oobum nämnde eller längre tid beroende på när avsändaren väljer att skicka iväg försändelsen.

Med vänlig hälsning
Erik, Posten Kundservice