AMD avslöjar tio skärmar för Freesync – motsvarigheten till Nvidia G-Sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av dumbaZ:

Om Benq skärmen är IPS då blir det ett givet köp!

TN som tidigare modeller

https://pcmonitors.info/benq/benq-xl2730z-with-wqhd-resolutio...

Visa signatur

//Linus

Permalänk
Inaktiv

Egentligen är jag rätt nöjd med min Dell U2713hm men nog lockar det med en freesync skärm allt. Blir väl att köpa en när jag väl hittar någon skärmmodell som tilltalar mig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Orici:

Ja men då är det inte Mantle utan något som inte kontrolleras av AMD.

Är inte många som trodde heller att mantel skulle hamna i Nvidias kort. Snarare när AMD skulle låta vem som helst använda det, så valde dom GL just det är enklare än släppa koden till Nvidia direkt. Dessutom är ju inte häller Nvidia kända för öppna och billiga lösningar.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Är inte många som trodde häller att mantel skulle hamna i Nvidias kort. Snarare när AMD skulle låta vem som helst använda det, så valde dom GL just det är enklare än släppa koden till Nvidia direkt. Dessutom är ju inte häller Nvidia kända för öppna och billiga lösningar.

Vad är det för något du häller? Sen är det ju upp till var och en, att överväga om kvalitets lösningar är värt en extra peng.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Skrivet av Orici:

Vad är det för något du häller? Sen är det ju upp till var och en, att överväga om kvalitets lösningar är värt en extra peng.

Felstavning

Vad har sagt att en dyrare lösning är bättre? Dessutom i 95% av fallen så gör det produkten dyrare och det vinner endast företaget på inte kunden.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem


Hur länge till ska man behöva egentligen vänta?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av elajt_1:

Jag skrev att jag inte visste exakt hur det fungerade med V-synk påslaget, och jag var lat nog att inte snabbt läsa på om det. Hur som helst så förklarades det ganska bra i tråden av någon annan. Det andra jag skrev med fördröjningen som finns med G-synk/Free-synk vs. osynkat är ett faktum. Och om du nu vet så jävla mycket, så rätta gärna oss som inte har hela bilden istället för att komma med spydiga/dumma kommentarer som inte ger oss något alls.

Att påpeka hur fel du har räcker väl för mig att göra en god gärning? Det finns folk som är bättre på att förklara saker än mig. Men du skrev en massa dynga och då måste jag få påpeka det. Jag har absolut ingenting emot dig, men det hjälper ju knappast någon att skriva felaktigheter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stupo:

Att påpeka hur fel du har räcker väl för mig att göra en god gärning? Det finns folk som är bättre på att förklara saker än mig. Men du skrev en massa dynga och då måste jag få påpeka det. Jag har absolut ingenting emot dig, men det hjälper ju knappast någon att skriva felaktigheter.

Det är helt uppenbart att du inte förstår vad dynga är för något.

Istället för att skriva att någon sprider dynga, så hade du eller någon annan istället kunnat påpeka vad jag hade fel i eller varför. Kan du inte göra det så är det bättre att knipa igen? Men det är så lätt att bara kasta skit på andra. När jag skriver något så är det oftast för att hjälpa till, diskutera eller spekulera om något. Inte för att spela messersmitter. Har jag fel i något som nån kan bättre så har jag inga som helst problem att ta till mig det.

Hur som helst, du menar alltså på allvar att du tyckte ditt sätt att kommentera på var en god gärning?

Ok, I rest my case.

Btw, jag har inget emot dig heller! Men det hjälper knappast att skriva det som ett avslut på den här texten?

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.