Permalänk

WoW = facebookgame?

Ja vad säger ni, är era minions kittade till ilvl 675? Rullar garnisonen på med sin dagliga produktion? osv, osv....

eller....

blev det för lite "vanligt" content? Tog "facebookspelet" för stort utrymme? osv, osv......

Onödig länk raderad
Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem

WoD var inget för mig. Fanns inget innehåll. Lite tråkigt måste jag säga. Kan ju vara ett tecken på att jag numera förväntar mig mer än några dungeons och en raid. Fick upp min garrison högt, men sedan så orkade jag aldrig med att mina/herba osv. Varför liksom. Har ju massa guld redan, och det lär räcka ett bra tag frammöver.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

Inte spelat så mycket, väntar på att kunna flyga.. patch 6.2 ?

Japp alla minions 675. Bara hittat 1 lvl100 epic item som vart värt mycket på salvage yard.

Permalänk
Medlem

Är era minions kittade till ilvl 675?
Nej

Rullar garnisonen på med sin dagliga produktion?
Nej

Blev det för lite "vanligt" content?
Nej

Tog "facebookspelet" för stort utrymme?
Nej

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Storage Jar:

Är era minions kittade till ilvl 675?
Nej

Rullar garnisonen på med sin dagliga produktion?
Nej

Blev det för lite "vanligt" content?
Nej

Tog "facebookspelet" för stort utrymme?
Nej

...x 2.

Köpte en till månad för två veckor sedan och har loggat in tre gånger. Orkar helt enkelt inte spela det, finns så många andra spel som är roligare än WoW.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

WoW är ett fantastiskt spel för någon som aldrig har spelat det förut och som även inte är så insatt i Warcraft lore.
Men när man känner till varje hörn i detta enorma spel och kan navigera landskapen bättre än sin hemstad så börjar det bli lite tråkigt.

Kommer personligen inte fylla på mer tid då allt jag gör är att logga in -> skicka iväg followers på missions -> gå till BMAH -> logga ut.

Spelat sen late-08 förövrigt.

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Medlem

Jag slutade för 2 månader sen, men tänker hoppa på tåget igen när jag kan köpa speltid för guldet

Visa signatur

Intel i7-7700K - Z270 - 16GB - 250GB SSD - Nvidia GTX1070

Permalänk
Medlem

Började spela WoW i slutet av 2006, spelade aktivt ända upp tills Icecrown Citadel släpptes. Sedan dess har jag prövat lite under varje expansion. Ser väldigt lite värde i spelet nu, enda som får mig att pröva det varje expansion är nog nostalgi känslan.

Finns bara bättre spel att spendera tid på, åtminstone för mig.

Visa signatur

Alltid lättare om du citera.

Permalänk
Medlem

WoD verkade ordentligt kul innan det släpptes. Hade kul när jag levlade den första gubben och även i highmaul. Därefter rasade det ihop. Garrisons gör att man inte orkar levla mer än en alt. Senaste månaden så loggade jag bara in för att göra missions. När 6.1 släpptes så maxade man alla followers direkt pga Salvage Yard. Nu har jag dock unsubscribat.

Alla som försvarar WoW säger att det finns massor av content, om man gör gamla saker. Nej tack, orkar inte göra Ulduar och Naxx igen.

Så ja, det är ett facebookspel

Permalänk
Medlem

Det finns iaf folk som gillar spelet än så länge! 10 miljoner aktiva subscriber atm säger väl en del I guess!

Själv har jag faktiskt inte ens testat på WoD men mest pga tidsbrist samt att inga kompisar har tagit upp denna expansion.

Permalänk
Medlem

Är era minions kittade till ilvl 675?
Några av dem iaf, på var och en av mina 5 level 100-karaktärer, det tar ju lite tid för de som inte har War Mill och bara förlitar sig på Salvage Yard/Mission Rewards.

Rullar garnisonen på med sin dagliga produktion?
Inte varje dag, det är ett val om jag vill köra igång lite missions och produktioner, absolut inget måste

Blev det för lite "vanligt" content?
Nej, det tycker jag inte, vi har två raider och massa bra dungeons, särskilt om man kör ett Inn och får extra quests till dem dagligen. Sen är det kul att leta reda på minions, mounts, toys, musikrullar osv här och var i spelvärlden eller i raider m.m.

Tog "facebookspelet" för stort utrymme?
Första veckorna kanske det var lite mycket fokus på det, men sen insåg man att det inte var så bråttom och då är det bara ännu ett alternativ till hur man vill spela spelet. Man kan inte jämföra garrison med gamla expansioners jakt på reputation via dailies som var bra mycket mer stressande att hänga med i.

Så över lag, tycker jag väl att det är många bra nyheter i denna expansionen. Finns snarare alldeles för mycket att göra, så jag har bara fått upp 5 av mina alts till max med full garrison, vilket är lågt antal för mig.
Jag hade 12 level 90s, varav iaf 3 med bra raid gear, i förra expansionen eftersom den drog ut på tiden så mycket och min main hade för lite att göra.

Men jag sitter ju inte slaviskt och skickar minions på missions, eftersom jag redan har bra med guld, gear osv utan jag småpillar på de olika karaktärerna och sätter upp delmål. Köra lite LFR för att se content då jag inte har tid att raida på fasta tider nuförtiden, leta treasures på kartan, jaga mounts/pets, jaga nån enstaka achievement som ger en toy eller ett pet t.ex.

För personer som känner att de måste göra allt så är nog spelet rätt jobbigt nu, för min del så är det kanonbra upplagt eftersom man kan välja och vraka hur man vill spela, vilka byggnader man ska ha i sin Garrision, om man vill köra gamla raider för pets/mounts/achievements, om man vill pumpa LFR eller gå all-in på Mythic raiding.

Instanserna har lite svårare mechanics i än Pandaria, där jag knappt körde Heroic dungeons alls efter att ha fått gear till LFR, och raiderna har också lite mer kluriga mechanics utan att vara för svåra med lite ansträngning på normal och högre svårighet.

Dock har jag spelat sen första utgåvan nån gång 2006, så man är ju lite trött på spelet i allmänhet och vill gärna hinna med alla häftiga spel som man missat genom åren, jag spelade t.ex. igenom Mass Effect-serien senaste året innan WoD kom och har just börjat med nr. 3 nu när jag inte raidar i WoW längre.

Men det känns att man är äldre nu. Det är svårare att få motivation att spela nya saker. Det är så bekvämt att köra på med det man känner till och man kan kolla film eller TV samt surfa samtidigt på sina andra skärmar medan man spelar. Ska man köra Mass Effect t.ex. så krävs ju lite mer fokus på själva spelet och dialogen i det, vilket blir lite lurigare när man är två som sitter bredvid varandra och spelar samtidigt (sambon och jag har 5-6 datorer i datorrummet ihop)

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX

Permalänk
Medlem

Sista speldagen idag, finns ju INGET att göra längre, synd.

Visa signatur

B450 Aorus Elite - AMD Ryzen 5 3600X - GeForce RTX 2060

Permalänk
Medlem

Jag har haft riktigt roligt hittills!

Har en hunter på 680 ilvl. Raidat Highmaul otaliga gånger, och nu några gånger i Blackrock Foundry.
Pug:at båda, gillar inte att vara bunden till en viss tid. Dock är jag raid leader ibland på helgerna i mitt gille.
Bland de roligaste raiderna jag kört. Lagom utmanande på heroic, speciellt Blackrock Foundry som kan vara riktigt tuff.

Vidare så finns det mycket andra saker att göra, te.x fixa jukeboxen som är ett genialiskt tillägg!
Treasure hunting, raida legacy raids, sedvanliga archaeology och fishing, hitta fler followers m.m.

Känns som att det är betydligt mer content i denna exp än i t.ex. MoP som jag inte gillade särskilt mycket.

WoD funkar kanon för oss som inte har överdrivet mycket fritid

Permalänk
Avstängd

Quittade i december. Totalt värdelöst. Ingen content, tråkig kontinent, blev bara farmsimulator med lite arenaspam.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Skrivet av Forsgren:

Det finns iaf folk som gillar spelet än så länge! 10 miljoner aktiva subscriber atm säger väl en del I guess!

Jag förmodar att du är medveten om att alla som spelar i Asien (kina, Korea etc) räknas in i den siffran trots att de betalar per timme där och inte per månad som i EU/NA? Har du köpt 1 timme speltid är du m.a.o med i statistiken.

Det vore betydligt intressantare att veta hur många som betalar för sub i EU/NA, men det var många år sedan Blizzard slutade lämna ut den informationen.

Permalänk
Medlem

Båda raid-instanserna är bra.

Liite klagomål på att 10-manna raidsen är lite för oförlåtande när det kommer till svårighetsgrad. Bättre om man kan vara fler men vårt guild är rätt litet.

Garrisonen är mindre kul då den fick för mycket fokus. Håller uppe work orders för att skynda på legendary-questet så mycket som möjligt.

Visa signatur

i9-10980XE ~4.6GHz | 128GB DDR4-3600 | ASUS WS X299 PRO | RTX 4070 Super, Founders Edition
i7-7820X 4.8GHz | 64GB DDR4-3200 | ASUS WS X299 PRO | RTX 3080, Founders Edition

Permalänk

Jag är typ 100% farmer. Jag gillar helt enkelt att farma och sitta på AH 50% av tiden jag spelar, anra 50% brukar jag flyga runt i zoner och rensa på mineraler.

Men nu har man ju en mine i sin garrison O.o Gjorde också en druid bara för att just kunna farma och nu behövs han inte längre.

Vid de sällsynta tillfällena jag inte ökar mitt kapital raidar jag och slutade innan blackrock foundry kom ut men blev jävligt trött på highmaul då jag dödat brackenspore ca 15 gånger och rerollat varge gång, men ingen båge. Så det blev typ ragequit för mig

Garrison missions blev lite tråkigt när jag gjort alla missions på en dag så kom det inte nya missions förutom någon enstaka men ibland hadde jag inga missions alls efter kl 2-4 på dagen. Värt att tillägga är att jag har 10 followers med epic mount. Sedan är det ricktigt synd att de nerfar scavanger traiten eftersom att jag cappade garrison supplies på en vecka och har ingen stanns att gör av dem förutom warforged seals.

Ända anledningen till om man skulle börja är om man levlar upp typ 25 gold farming followers men det lär ju ta 25 veckor + 3 dagar :/

Lite OP är det ju att få Raiding gear från sin garrison, men man klagar ju inte när man får warforged heroic trinkets iof....... så vette fan, vet inte riktigt vart jag står där :S

Visa signatur

| MB: ASRock Extreme 9 | CPU: i7-4790K | CPU-Kylare: Coolermaser Nepton 240M | GPU: SLI Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 3,5GB | PSU: Corsair RM1000 80+ Gold Certified | RAM: Corsair Vengeance 16GB 2x8GB 1600MHz | Lagring: Samsung 850 EVO 500GB | Chassi: BitFenix Colossus Window Blue | Skärmar: 3st VG248QE (144Hz), Samsung 42 Tum LED | Mus: Corsair RGB M65 | Tanjentbord: Corsair RGB K70 |

Permalänk
Medlem

Bara intresserad av PvP, och PvPn i wod var sjukt kass. Speciellt om man spelar mage, vilket jag föredrar. Alldeles för lite knappar att trycka på och för svårt att se skillnad på bra och dåliga spelare.

För att inte tala som selfhealing så klart:
https://www.youtube.com/watch?v=VvBaY5jJX0k

Visa signatur

4690K | GTX 970 | z97-Pro Gamer | XL2411Z | SuperNOVA G2 | R5 | 850 EVO | Deathadder | QcK Heavy

Permalänk
Medlem

Raidingen är hur bra som helst. Raidar man inte blir det nog tråkigt, men då bör man enligt mig inte spela MMO oavsett. Missions, garrisons osv är inte speciellt kul, men o andra sidan är det bara lite sido-skit man gör mellan raid-tiderna så vem bryr sig liksom.

Så länge raidsen är väl-designade är det fine.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | MSI Z97-GD65 Gaming | MSI Geforce GTX 970 Gaming 4G | Intel i5 4690k | Cooler Master Hyper 212 EVO | EVGA Supernova G2 750W | 2x8GB Corsair Vengeance Low Profile DDR3 1600Mhz | Samsung 850 EVO | Seagate 1TB SATA3.5

Permalänk
Skrivet av BoxOfHax:

Bara intresserad av PvP, och PvPn i wod var sjukt kass. Speciellt om man spelar mage, vilket jag föredrar. Alldeles för lite knappar att trycka på och för svårt att se skillnad på bra och dåliga spelare.

För att inte tala som selfhealing så klart:
https://www.youtube.com/watch?v=VvBaY5jJX0k

Bra poäng, de har tagit bort typ 1/3 av alla spells och bakat in dem QQ. Märkas att WoW har blivit mer noob friendly. Vi vill ju inte ha p12:or

Visa signatur

| MB: ASRock Extreme 9 | CPU: i7-4790K | CPU-Kylare: Coolermaser Nepton 240M | GPU: SLI Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 3,5GB | PSU: Corsair RM1000 80+ Gold Certified | RAM: Corsair Vengeance 16GB 2x8GB 1600MHz | Lagring: Samsung 850 EVO 500GB | Chassi: BitFenix Colossus Window Blue | Skärmar: 3st VG248QE (144Hz), Samsung 42 Tum LED | Mus: Corsair RGB M65 | Tanjentbord: Corsair RGB K70 |

Permalänk
Medlem

Slutade med WoW för ~2 månader sedan, och tror inte jag kommer komma tillbaks under WoD. Tycker att garnisonerna fick för stort utrymme, och att där förutom dom, pvp och raids inte finns så mycket att göra i spelet.

Tycker man då att garnisonerna är tråkiga (dom förvandlades snabbt till en "chore" för mig) och att PvP är tråkigt (har inte uppskattat PvP sedan TBC), så har man inte så mycket att göra förutom att raida 2-3 gånger i veckan, och det var där jag befann mig för 2 månader sedan. Förutom när det var raids så var jag inte inloggad.

Att sedan professions är gatade bakom irl-tid, att det är meningslöst att göra 5manna dungeons, och att (mats)farming i stort sett är dött gjorde spelet ingen tjänst imo. WoW känns som ett f2p-spel som inte är f2p, och då vill jag inte längre ha med det att göra.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Avstängd

Inte konstigt om man tröttnar en aning efter tio år... behövs REJÄLA förändringar för att hålla spelet fräscht.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

Alla followers är 675 & epic, tom flera på bänken som är så.
100% på varje mission utan problem, altsen börjar närma sig samma läge.
http://i.imgur.com/V3de2yJ.jpg
http://i.imgur.com/kcrpqa2.jpg

Gör dock inga workorders som kostar mats eftersom man tappar guld på att göra det (på frostmane EU iaf).
Tömmer mine+herb på alts för att levla dem, högsta på 98 nu utan att lämna sitt garrison.

Gillar WoD, har nått goldcap utan att behöva direkt spela.

Drömmen att banken ser ut så här utan att man ens behöver anstränga sig. Gör det mycket enklare att raida

Fanns ju imo inget extra content i MoP, nu finns det iaf lite på sidan om raidsen.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BergEr:

Alla followers är 675 & epic, tom flera på bänken som är så.
100% på varje mission utan problem, altsen börjar närma sig samma läge.
http://i.imgur.com/V3de2yJ.jpg
http://i.imgur.com/kcrpqa2.jpg

Gör dock inga workorders som kostar mats eftersom man tappar guld på att göra det (på frostmane EU iaf).
Tömmer mine+herb på alts för att levla dem, högsta på 98 nu utan att lämna sitt garrison.

Gillar WoD, har nått goldcap utan att behöva direkt spela.

Drömmen att banken ser ut så här utan att man ens behöver anstränga sig. Gör det mycket enklare att raida

Fanns ju imo inget extra content i MoP, nu finns det iaf lite på sidan om raidsen.

Vet inte hur ni lyckas... har 10 st 100 på samma server nu som totalt har 20K guld. xD

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

Vet inte hur ni lyckas... har 10 st 100 på samma server nu som totalt har 20K guld. xD

Du borde kunna tjäna 10-20k per dag då bara genom missions.
Antar så klart att du har Inn och salvage yard lvl3 eftersom de är överlägset bäst.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BergEr:

Du borde kunna tjäna 10-20k per dag då bara genom missions.
Antar så klart att du har Inn och salvage yard lvl3 eftersom de är överlägset bäst.

Bara på min main just nu... har inte orkat göra mer än missions på de andra, och hämta "garrison cache".

För tillfället gör jag nästan inget annat på min main heller... då jag tröttnat lite.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

Bara på min main just nu... har inte orkat göra mer än missions på de andra, och hämta "garrison cache".

För tillfället gör jag nästan inget annat på min main heller... då jag tröttnat lite.

Inn och salvage yard är bara missions, du behöver inte göra något extra (utom questet för att låsa upp SY).

Inn ger dig massa missions med guld som reward, salvage yard ger lådor med loot för missions.

Det är bara en fråga om att ha rätt byggnader i sitt garrison.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BergEr:

Inn och salvage yard är bara missions, du behöver inte göra något extra (utom questet för att låsa upp SY).

Inn ger dig massa missions med guld som reward, salvage yard ger lådor med loot för missions.

Det är bara en fråga om att ha rätt byggnader i sitt garrison.

Salvage Yard vet jag man får "salvaged bag/crate" från... men visste inte att "Inn" påverkade missions mer än att man kan kunde rekrytera en ny "follower" per vecka. Vilket jag gjort ett par gånger.

Och sedan får man ju några quests därfirån som man får göra i "dungeons".

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

Salvage Yard vet jag man får "salvaged bag/crate" från... men visste inte att "Inn" påverkade missions mer än att man kan kunde rekrytera en ny "follower" per vecka. Vilket jag gjort ett par gånger.

Och sedan får man ju några quests därfirån som man får göra i "dungeons".

Står på infon om Inn lvl3
Level 3
Unlocks the particularly lucrative treasure hunter missions. = Guld!

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BergEr:

Står på infon om Inn lvl3
Level 3
Unlocks the particularly lucrative treasure hunter missions. = Guld!

Oh... det hade jag inte tänkt på.

Då skulle man haft Inn lvl 3 på övriga toons också... det lär jag nog aldrig orka med att levla upp. Väntetiderna för dungeons är bedrövliga emellanåt.

EDIT: De senaste veckorna har jag loggat in en gång på morgonen... och sedan en gång innan jag lägger mig.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro