Black Friday 2015 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem

Dålig planering och otur.
Har shoppat massa och så gick ABS'en på bilen sönder lagom till besiktningsdags

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Cdon började hypa Black Friday redan förra veckan.
Är rädd för att det just blir en hypad "vilken REA som helst".
Säkert några fynd totalt.

Skall man kopiera något skall man göra det fullt ut.
Som det varit hittills har de snott konceptet, men inte sänkt priserna i den mån
BF är känt för.

Permalänk
Medlem

Jag hoppas finna en Hegel H160 för under 20 då kan det bli affär.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2831299

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av SUMITOMO:

Cdon började hypa Black Friday redan förra veckan.
Är rädd för att det just blir en hypad "vilken REA som helst".
Säkert några fynd totalt.

Skall man kopiera något skall man göra det fullt ut.
Som det varit hittills har de snott konceptet, men inte sänkt priserna i den mån
BF är känt för.

Jag håller med! Det var många Svenska butiker som hade alldeles för dåliga Black Friday erbjudanden. Det var ett hån mot oss svenska kunder i jämförelse mot vad de Amerikanska butikerna körde med. Inet.se hade dock riktigt bra Blackfriday erbjudanden så en eloge till dem!

Ska man svensk butik anamma black Friday konceptet så ska man gå whole in och inte köra någon halvhjärtad variant. Hellre få produkter i stora lager till fantastiska priser än hela 10% på hela sortimentet.

Permalänk
Medlem

Lägg till Prisjakt i listan, gjorde några grymma fynd med hjälp av dom förra året!
Uppenbarligen har de ingen "kampanj" eftersom de inte säljer några varor själva men de listar i princip alla butiker och erbjudanden på deras sida för black friday.

@anon114264: Klart att du inte kan jämföra Sverige, landet lagom, med USA. Men jag tror att Black Friday kommer explodera ordentligt i år här hemma så vem vet..

Permalänk
Inet

Kan även meddela att vi kommer att köra! Bara gå in på www.inet.se på fredagen så ska det inte gå att missa.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Ni som jämför Sverige med USA tänker nog inte på hur mycket mer kunder USA har, vilket ger mer omsättning. Ni har nog inte räknat in skatterna dom betalar för varorna..

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Inet:

Kan även meddela att vi kommer att köra! Bara gå in på www.inet.se på fredagen så ska det inte gå att missa.

Nu på Fredag?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon114264:

Nu på Fredag?

Fredagen den 27:e... aka Black Friday

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyzlite:

Ni som jämför Sverige med USA tänker nog inte på hur mycket mer kunder USA har, vilket ger mer omsättning. Ni har nog inte räknat in skatterna dom betalar för varorna..

och vi har inte världens högsta skatter redan menar du ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

och vi har inte världens högsta skatter redan menar du ?

De betalar mer än det priset vi ser efteråt.

Permalänk
Medlem

Hur var det förra året? Lyckades nån verkligen fynda nåt, eller är det bara överdriven marknadsföring.

Visa signatur

Gaming: i7 13700k | 3080 Tuf oc | 32gb | 2TB nvme | Evga 1000 P2

HTPC: 3400g | 16gb | 250gb nvme

NAS: 12600k | 32gb | 512gb ssd | 2x1TB nvme | 3x16TB exos

Permalänk
Medlem

@kettu92: Jag sparade några hundra på ett headset.
Har man tur & planerat att köpa något som råkar reas kan man säkert göra fynd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kettu92:

Hur var det förra året? Lyckades nån verkligen fynda nåt, eller är det bara överdriven marknadsföring.

En galen dag för mig. fynd eller inte vet jag inte...

Black friday erbjudande som va bra pris:
1795:- Samsung Galaxy TAB Pro 8,4" till mor. Grym platta, snabb och fin skärm. avund att jag inte köpte till mig.
1095:- Asus AC66U till syrran 1095:-
199:- SteelSeries Rival Gaming Mouse

Sony 50" tv (denna va nedsatt på netonnet, för att mediamarkt hade black friday
Audi A4 TDI -12

Längtar till den 27:de...

Visa signatur

Custom SweC - Optimerar utseendet på Sweclockers. 14 Mars: Nu i version 0.5.2 med nya funktioner!
Installera Custom SweC UserCSS
Glöm inte att Geeks har en egen Discord-server: discord.geeks.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av kettu92:

Elgiganten hade Lumia 920 för 1500 SEK. Dock köpte jag ingen vilket jag ångrar. Får vänta till någon Win10 telefon istället denna gången.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagers:

En galen dag för mig. fynd eller inte vet jag inte...

Black friday erbjudande som va bra pris:
1795:- Samsung Galaxy TAB Pro 8,4" till mor. Grym platta, snabb och fin skärm. avund att jag inte köpte till mig.
1095:- Asus AC66U till syrran 1095:-
199:- SteelSeries Rival Gaming Mouse

Sony 50" tv (denna va nedsatt på netonnet, för att mediamarkt hade black friday
Audi A4 TDI -12

Längtar till den 27:de...

Hoppsan, spendera över ett års lön på en dag

Visa signatur

Gaming: i7 13700k | 3080 Tuf oc | 32gb | 2TB nvme | Evga 1000 P2

HTPC: 3400g | 16gb | 250gb nvme

NAS: 12600k | 32gb | 512gb ssd | 2x1TB nvme | 3x16TB exos

Permalänk
Medlem

hört lite lösa rykten om att oneplus.net ska ha en rea någon som har någon info ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kettu92:

Hoppsan, spendera över ett års lön på en dag

Ja, vet, helt sjukt. Detta år så skippar jag nog bilen iaf. haha.. Är lite så att man går och är lite småsugen på saker och passade på liksom när det va billigt. Bilen hade vi sparat i flera år till :-). Den bara dök upp just den dagen.

I år är det lite tråkigt, för har inget jag verkligen vill ha. men det kommer säkert dyka upp saker att handla.

Visa signatur

Custom SweC - Optimerar utseendet på Sweclockers. 14 Mars: Nu i version 0.5.2 med nya funktioner!
Installera Custom SweC UserCSS
Glöm inte att Geeks har en egen Discord-server: discord.geeks.se

Permalänk
Medlem

Amazon har en länk till Black Friday deals på deras frontpage (www.amazon.com). Var kanske inte helt otippat

Permalänk
Avstängd

Tips till @inet och @komplett jag behöver ett z97 eller z87 Matx mobo och ett litet matx chassi som har plats för H100, atx agg och en normalstor gpu

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Lego Master

Inte varit så brydd för Black Friday tidigare år, men nu rycker det fanimej rejält i klåfingertarmen och nördnerven!

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av kettu92:

Jag tyckte ändå att jag lyckades fynda en produkt förra året.
Hade tittat på soundbars ett tag, så dök det upp en från Pioneer på Elgiganten.
Ordpris:3000kr -> Blackfridaypris: 1099kr

Supernöjd fortfarande, och funkar klockrent till sovrumstvn!

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Medlem

Ni som var med förra året hur såg det ut med deals på 250gb SSD, <2TB hårdiskar och ram-minnen (16gb)? Hoppas på runt 25-35% så man kan spara in minst en tusenlapp

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vimm:

Ni som var med förra året hur såg det ut med deals på 250gb SSD, <2TB hårdiskar och ram-minnen (16gb)? Hoppas på runt 25-35% så man kan spara in minst en tusenlapp

Jag kommer inte exakt ihåg hur det var förra året, men rent spontant känns just SSD, HDD och RAM som något som generellt reas ut en hel del! 30% känns inte alls otroligt på vissa modeller (lär nog gå åt fort dock).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Hoppas ni ser över er serverpark innan ni drar igång rean. Får inte gärna sluta som förra året.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Jaha, började rean 00:01? på fredagen eller senare på dagen? Så jäkla b att vara på jobbet och missa något

Då väntar jag på mina SSD köp tills den 27e då!

Permalänk
Medlem

dustin har haft varje år black friday rea.

Visa signatur

amd xp 2000+ | abit kx7-333R with USB 2.0 | 256 ddr pc-266 | WD 80 GB 7200 rpm + Maxtor 740-6L 60 GB 7200 rpm ata-133 + 4 120 GB i raid 1+0 | Inno3d Geforce 4 ti-4200 128 ddr | Memorexx dvd 16x48 | Artec 32x12x48 | PSU 350 watt (tyst) | Windows XP Proffesionell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Hoppas ni ser över er serverpark innan ni drar igång rean. Får inte gärna sluta som förra året.

Om jag inte minns fel så kunde man inte komma in på erbjudanden förra året eller minns ja fel?.

Permalänk
Permalänk

Har missat detta i några år men jag hoppas på en 25% sänkning eller mer, då kommer jag handla (Datorkomponenter eller "HETT" konsol spel)

Visa signatur

[B] http://steamcommunity.com/profiles/76561197993451303
[I7 7700k, PALIT GTX 1070,NOCTUA 15,16gB DDR4]
PSN PS4: swe_david_90
ORIGIN : Squeezz90