Permalänk
Medlem

Varför tar det så lång tid att få svar från supporten 2 dagar och sen skriver dom som om dom sitter med google översättare för att skriva svaren kallas det "excellenta support med svenskspråkiga tekniker"

Skrivet av Panda Nicklas:

@edgren: Hej Edgren

Om man tittar på statistiken de senaste 6 månaderna så ser det lite annorlunda ut. Vi tar mer så kallade "good files" det är riktigt. Tittar man på skyddet mot "sabotageprogram" så har Panda de senaste 6månaderna stoppat 99,9% och 4 av de månaderna klarat 100% av hoten (för de uppmärksamma så skrev jag en av de senaste 6 månaderna i mitt förra inlägg, det beror på att jag tog uppgifterna från en fil som inte uppdaterats så uppgifterna var en aning gamla). Kaspersky har under motsvarande period klarat 99,7 och 2 av de senaste 6månaderna stoppat 100%.

Man ska även komma ihåg att mjukvaran som testas är vår gratis version medans Kasperkys är deras ordinarie eftersom de inte har någon som erbjuds gratis. Jag vill även passa på att nämna vår excellenta support med svenskspråkiga tekniker som finns till din hjälp om något oförutsett inträffar.

Hoppas det besvarar din fråga!

Ha en bra dag!

Med vänlig hälsning Nicklas