Gratis annonsering i SweClockers Marknad – hösten till ära

Permalänk
Melding Plague

Gratis annonsering i SweClockers Marknad – hösten till ära

Fira och sörj sommarens slutskede med att rensa gömmorna på prylar i SweClockers Marknad, där annonsering är gratis veckan ut.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Master of Overkill

Kul gjorde 3 annonser på 3 dagar rip 45 kr

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

@tvelander: Been there, done that. Det är verkligen inte roligt.

Ja tror ja ska ta o tömma min SweC-låda med dattagrejer ja samlat på mig sen förra rensningen

Permalänk
Medlem

Satt ni och väntade på rätt tidpunkt innan ni publicerade artikeln?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

@tvelander: Nu har jag ingen koll på just detta men isåfall är det ju väl investerade pengar i Geeks.
Så vi andra borde tacka dig.

Tack.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Medlem

strangerthings riktigt bra serie!!!!

Visa signatur

The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist..
Usual Suspects

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tvelander:

Kul gjorde 3 annonser på 3 dagar rip 45 kr

Skämtar du?! Tvelander med speldator som kostar minst 6 normala knegarlöner. Jag satte nyligen i en annons för 15kr, men känna mig blåst på konfekten, inte en chans.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Satt ni och väntade på rätt tidpunkt innan ni publicerade artikeln?

NDA'n gick ut då

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 |► Raspberry Pi 3B | Osmc |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem

Sämsta tillfället att sälja, bästa att köpa Skitbra med ruljansen på annonserna vid gratisannonseringen.

Permalänk
Medlem

@davvarn: Jadå dom går åt fortfarande. Specielt olåsta.

400kr kan du nog räkna med!

Permalänk

Lysande. Dags att bli av med det gamla 7970-kortet

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nu kommer priserna dala

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Србо:

Skämtar du?! Tvelander med speldator som kostar minst 6 normala knegarlöner. Jag satte nyligen i en annons för 15kr, men känna mig blåst på konfekten, inte en chans.

Skickades från m.sweclockers.com

Mest att det va precis nu

Va ju inte precis seriös ^^

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

Jag som satt för några dagar sedan och funderade på om ni tänkte köra någon höstrensningskampanj med gratis annonsering

Nu ska det hållas utkik efter bra priser på 2600k.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Mest att det va precis nu

Va ju inte precis seriös ^^

Alla vet att man är 100% seriös på internet om man inte använder /s.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Alla vet att man är 100% seriös på internet om man inte använder /s.

Vet inte om du är seriös nu eller inte?

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

La jue ut en annons bara några dar sen.. RIP 15 kr.

Visa signatur

CPU: i7 2600k RAM: Corsair Vengeance 16GB CL9 1600MHz Grafik: GTX 570 CPU Kylare: CM Hyper 212 Plus Moderkort: ASUS P8P67 Pro B3.1 Chassi: CM HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem
Skrivet av hinkik:

La jue ut en annons bara några dar sen.. RIP 15 kr.

Ojdå...Hela bnp var det ja.

Tänk på att det finns en del äldre kvinnor här, du kan ju lägga upp en GRATIS annons om Toyboy finnes, sökes generös kvinna.

Fast..du får nog kolla om det okey med SweClockers först, vilket nog är tveksamt.

Nog med skämt nu, snällt utav SweClockers att låta folk sälja/köpa/byta/ge bort helt gratis.

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem

Där bilden är tagen hade jag min första lägenhet södra skeppsbron!

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X - GIGABYTE B550 AORUS PRO V2 - Corsair Vengeance LPX 32GB 3200MHz DDR4 - Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB EAGLE - 1 st Samsung 870 QVO 1TB - 1 st Samsung 850 EVO 500GB - 2 st Samsung 850 EVO 256GB - Arctic Liquid Freezer II 360 - Corsair RM850 Watt - Phanteks Enthoo PRO M Window - Skärm 1 : Asus MG278Q - Skärm 2 : Benq Zowie XL2546

Permalänk
Medlem
Skrivet av samuelll:

Där bilden är tagen hade jag min första lägenhet södra skeppsbron!

Jacob (skribenten) är ju från Sandviken, inte så långt från Gävle, så kanske han som tagit bilden.
Jag jobbade i byggnaden i fokus för ett halvår sedan

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av PeanutPowerz:

Jacob (skribenten) är ju från Sandviken, inte så långt från Gävle, så kanske han som tagit bilden.
Jag jobbade i byggnaden i fokus för ett halvår sedan

Korrekt, det är jag som tagit bilden! Bor numera i Gävle, brukar knata runt kanalen eller ta omvägar längs den.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

blir det hålla ögonen på en eller 2st 3tb+ spara diskar att videofilma i 4k och systemkamera raw filer gör så terrabyten går upp fort på mina gamla 1tb diskar ^^ samt byta ut min urkassa kingston 300 ssd disk med usla chippet i den funkar i hastighet men fasen windows klagar på för lite diskutrymme varje dag börjar bli tjatigt ^^ Känns som en 200+ gb ssd disk vore wonderfull oxå men helst en prisvärd 400+ disk ssd vore jag sjukt intresserad av. Litar på sweclockers helt klart dock har jag en bra hitachi bioprojektor dock bara 720p bara med fjärrkontroll och en lampa som min frus mamma ej vet om den fungerar hon höll på byta lampa i den medans hennes make kom in med en ny 3dbio projektor. Men grym bild sd film trodde jag var iaf 720p på den dom vintrarna jag varit och hälsat på. Kvitto kontroll och själva projektorn om lampan är fungerande så helt klart värd projektor skulle lätt kunna byta den till o med mot 2 4tb diskar typ eller 2-3st 2tb diskar och en 200+ ssd disk ^^ Just flyttat så kartong för förflyttning finns iaf Om nån känns sig mån om ha en projektor till barnhemma bio eller bara vill ha en grym gammal projektor lampor är inte dyra i asien vad jag förstår Vet att en kille här på sweclockers bad få 2.5k för samma projektor 1 månad sedan här på sweclockers men han sa alla tror nytt är så mycket bättre och vet itne vilka fynd dom kan göra och sa säljer jag min för under 2500kr kan jag lika gärna ge bort den. Sen 2 veckor senare fick han 3800kr på blocket för den med 80% använd lampa samma sak med en annan på blocket jag snackade med som sålde sin för 3200kr utan lampa. Så nå hårdiskar borde den vara värd Fick den av fruns mamma medans jag bodde i en större lägenhet men i nya boendet får man planera allt för plats och en drag bioduk har jag inte råd med exakt samt har jag på youtube dokumentärer jämt så lampan skulle anvädnas i onödan mest medans sömn haha Men bra iniativ Synd man får pengar den 19th "sjukpension vid 31 woho kul med att jobbat kommunalt till 25 sen varit sjukskriven till 30 då dom sjukpensionerade mig dagen efter min födelsedag så känner jag har verkligen karriär i livet... därför begagnat är riktigt bra och att hyran är billig och allting utom internet o hemförsäkring ingår gillar gratis el i norra sverige/västerbotten Men bara man har mat i magen en hobby att göra när man orkar en fru som älskar en och en säng att sova i o tak över huvudet så ska man inte tänka att livet är åt helvette man ska vara glad man har, dock tack vare elchocksbehandling samtidigt som anafranildrop och exprimentiel medecin så man fick demensliknande symptom alltid lika kul behöva färdtjänst vissa dagar med en lapp och frun får vara följeslagare då jag har råkat ut för att inte hittat hem alltid men minnet hinner ikapp långt efter är mest närtidsminnet som lider samt att jag har svarta spotts 60% av mitt liv och minns aldrig gårdagen eller 7 dagar bakåt mer än nått suddigt minne. Minns inte ens vad jag skrivit men vet jag behöver hårdiskar för jag filmar mycket i 4k och sparar alla kort även dem dåliga och dem 1 tb jag har på google plus är typ 50gb kvar. Grymt sugande att ha tack vare väldigt mycket autism spektrum kunnat datorer bättre än jag kunde gå med min första intel286 7mhz. Så ETC behandling de säger dom med epelepsi inte mår dåligt men fyfan vad jag önskar jag skippat de dom sa det kan inte bli värre och försöker man göra en amälan mot landstinget där det står att jag ej är kapabel att ta ett sådant beslut i skicket jag var samt att jag ej fått se om jag skrivit på nått papper för expriment behandling så efter ett tag ger man bara upp. Men anyways tänk på det står tydligt och du kan fråga att det är en ytterst låg prtocent som kan få förtidig demens har jag för mig och det kan bli du så onödigt göra det i onödan. just my saying. Need drives för naturliga hårdisken är korrupt Nää ush nu dags o sova tror jag jag skriver vad jag tänker annars blir det bara massa hoppande mellan ämnen o jag ej minns nått sorry"och då är säkert det mesta uppköpt

Visa signatur

Main:Gammalt x58 system = Mobo: Asus Rampage 3 Ex. CPU: Xeon 5660 2.6@4.4ghz GPU: Asus 290x Matrix Platinum, 1 ssd 120gb 2st wd blue 1tb 1st wd green 1tb 1st backup+ usb3 1tb. Corsair HX 650w. Fractal design R4, 24gb DDr3 1600mhz. Creative sb Z, Marshall major v,2. Phillips brilliance 29". Steambox + controller + 3 xbox 360kontroller. Netgear wndr4200 router. Noname mekaniskt tb + R.A.T 5 mus
Laptop Asus i3 2350 4gb ram o msi i5 450m 8gb 5870m, macbook 13,3 c2d 2,4ghz 4gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sea_man:

Ontopic: Trevligt med gratis annonser. Man kanske ska göra en liten rensning.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Sea_man: Herrejävlar vilken wall of text! Lite styckeindelning på det så hade du haft en novell haha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

@Sea_man: Herrejävlar vilken wall of text! Lite styckeindelning på det så hade du haft en novell haha.

Nytt världsrekord på antalet ord per spalt och stycke?

@ Sea Man : det var lite oklart till varför du skulle ha diskar, kan du förklara lite noggrannare?

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem

Nämen vad nu! En bild från Gävle i Artikeln, Vart lite smått förvånad!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem