3st KnCMiner Jupiter (Bitcoin ASIC miners) - Fina aluminum-chassin + fläktar + kylare

Permalänk
Medlem

3st KnCMiner Jupiter (Bitcoin ASIC miners) - Fina aluminum-chassin + fläktar + kylare

Har ett gäng äldre miners över, själva ASIC:en är nog rätt värdelös, men det sitter gigantiska fina kylare i dem, samt ett gäng fina fläktar.

Själva chassina är rätt fina, om än lätt repiga/kantstötta - men perfekt stora för ett projekt kanske?
Helt i alumnium, så lätt att modda!

Skänkes mot avhämtning i Skogås, Stockholm - snarast (helst idag/imorgon).

Det *ska* sitta en BeagleBone Black i varje, men dom medföljer inte - säljer dem ev. separat senare.

Läs hela annonsen här

Tillägg fläktar och mått
Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Moderator
Moderator

*Annons redigerad enl marknadens § 3.1*

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Kan komma och hämta imorgon efter kl 3 Dvs om det går att jag tar dem i en ica kasse då man bara är student :/

edit
Visa signatur

Silverstone Fortress FT03 ,Intel Core i7 4770K @4.5ghz 1.24v , ASUS Gryphon mATX Z87 + Armor Kit , Corsair Vengeance Pro 4x4GB @ 2133mhz , Silverstone Strider ST85F-P 850W PSU & Custom waterloop + EVGA GeForce GTX 1070 FTW ACX 3.0

Permalänk
Medlem

Hallå där

Jag och en polare kan komma direkt och hämta om du vill bli av med dom skicka gärna pm

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noaheng:

Kan komma och hämta imorgon efter kl 3 Dvs om det går att jag tar dem i en ica kasse då man bara är student :/

ICA-kasse är nog lite liten, 2st IKEA-påsar bör nog fungera, Dom väger inte så mycket - men dom är rätt stora ( Måtten är 500 x 400 x 200 mm )

Kom och hämta!

Missade svaren i tråden fram tills nu.
Men jag lär vara vaken bra tag till så - välkomna förbi.

I annat fall så kan imorgon kl 13 (men innan kl 16) fungera också, men ring/smsa innan.

Härbrevägen 37, Skogås.

Mobilnr: 0707252747

/ Jim

Innan kl 16:00
Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

Vill understryka att det är först till kvarn som gäller, det sitter:

"Two 140mm intake fans, and each module (4 per unit) has its own Arctic Freezer Freezer i30 heatsink"

Dvs 2x140mm fläktar + 4xArctic Freezer Freezer i30 inkl. 120mm fläktar.

Samt givetvis fina chassin!

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

Dom är bortlovade för hämtning idag innan 15.

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn