PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Tar gärna den om den är över

Tyvärr gick den precis

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maddoxswe:

Tyvärr gick den precis

Inga problem! Finns inte nog för alla! Jag väntar tålmodigt på nästa chans.

Edit: En fin person gav mig en kod, tack för den!

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Vann också!! Är inte säker på om jag vill han min men ska bestämma mig senast imorn!

Permalänk

Vann också och har beställt. Hoppas på snabb leverans😁

Permalänk

Vill bara tacka för tipset om mediamarkt!! Missat 3 drop för att jag har varit sen... men nu fick både jag och syrran varsitt!!!:)

Permalänk
Medlem

Kan/få man ge bort en kod om man vunnit?

Permalänk
Skrivet av Danskbb:

Kan/få man ge bort en kod om man vunnit?

Har du en som du inte vill ha så tar jag gärna den

Permalänk
Medlem

Fick tag i ett från Telia när det var aktuellt (tack du som skickade länken i PM!), och nu vann jag även i MediaMarkts utlottning. Ibland har man flyt. Tack för tipsen i tråden.

Permalänk
Medlem

Jag vann tydligen i MM utlottningen

Hade hjärnsläpp och skickade mejlet till papperskorgen tillsammans med några reklam-utskick, jävla tur jag kollade tråden och såg att mejlen skickats ut.

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem

Jag vann och även min bror, vi har nu ändrat oss så vi behöver inga PS5:or, ifall någon har nytta av dom så lägger jag ut dom här. Först till kvarn detta ifall det funkar att ge bort dom, obs! Ni måste vara medlemmar i Mediamarkts kundklubb!
PS5CY48GFJR279Z6PCUMM

PS5CAJX62MEPJTGNJXRMM

Hoppas någon får glädje av koderna!

Permalänk
Medlem

Äntligen fick man tag i en, tack till den som delade att media markt skulle ha en utlottning. 👍😀

Permalänk
Medlem

Vann utlottning på mediamarkt, lyckades strula till paypal så koden blev "ogiltig" ....

Permalänk
Medlem

Verkar som att jag hittade den här tråden för sent! Har säkert frågats förut men hur ofta sker såna här utlottningar? Börjar som många bli väldigt trött på väntan!

Edit: Och yeee, lägger till en obligatorisk "Tar gärna en överbliven kod om det erbjuds" bara ifallatt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zephyrion:

Jag har coil whine dock är det inte något jag stör mig på man hör det bara om det är knäpptyst i rummet vilket det sällan är.

har även upptäckt att på ps4 spel som rdr2 och last of us 2 så hör man inget coil whine, när jag kör Demon's souls och Spider-man miles morales i performance mode (60 fps) då kommer coil whine fram. stänger jag av performance mode och kör 4k med 30fps så försvinner coil whinet.

och är säker på att det inte är fläkten utan att det är coil whine då ljudet finns när jag spelar men samma millisekund jag hoppar över till start menyn så försvinner ljudet.

Edit: vissa konsoller har även en fläkt som ska låta en hel del, tydligen använder sony sig utav två olika fläktar en med fler blad på och en med färre. och den med färre blad ska låta mer. Jag har som tur är fått den tysta fläkten

så har man dubbel otur får man både coil whine och den sämre fläkten det hela är lite som rysk roulette

Fläkten låter aldrig någonting på min men däremot kan diskenheten göra så att hela chassit vibrerar om den ligger lite konstigt. Trycker man lite på den försvinner det. Coil whine är det men det tjuter inte utan klickar lite typ. Värst i 120 Hz men absolut ingenting som stör.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

Jag säger samma sak

Permalänk
Medlem

Min kod har blivit "tekniskt fel" problem, har ringt de och väntar att de ska fixa (om det går) annars tar jag gärna en kod.

Permalänk
Medlem

Grattis till alla som fick tag i en nu! Har haft min nån månad och gillar den bara mer och mer.

En sak jag undrar över, är varför många ställer upp i en utlottning och sen ger bort koden, när dom vinner? Jag dömer ingen eller så, men tycker det är konstigt. Vill ni inte ha nån PS5, utan bara få vara med i en utlottning?

Visa signatur

I5 9600K - Hyper 212 EVO - Corsair 3200MHz 4x8GB - ASUS Z390-F GAMING - 850 PRO 512GB - 860 EVO 500GB - Asus GTX1070 OC - EVGA Supernova G2 650w - Corsair Carbide 275R + Samsung Q60R 75" + Logitech Z906 + PS5

Permalänk
Medlem

"Tekniskt fel" även på min vinstkod...😔

Permalänk
Medlem

Wow, verkar som nästan alla här inne fått tag på en konsol. Stort grattis.

Reggade mig på MM häromdagen men förstod aldrig hur man deltar i tävlingen.

tiggeri /mod
Permalänk
Medlem
Skrivet av e96jka:

Wow, verkar som nästan alla här inne fått tag på en konsol. Stort grattis.

Reggade mig på MM häromdagen men förstod aldrig hur man deltar i tävlingen. Om någon har kod över som ni inte vill ha får ni gärna skicka den. Tack på förhand och trevlig helg

Känns som att MMs utlottning inte var så "känd".

Permalänk
Medlem

Jag har beställt Ps5 på iphonehome och det verkar legit

Permalänk
Medlem

Vann ett ps5 på mediamarkt idag! Beställt och fick orderbekräftelse kl 15.34. Vet någon hur lång tid det brukar ta med leverans därifrån? Kliar i fingrarna nu..

Permalänk
Medlem

Fick också en via MM utlottning! Verkar som dom hade många ps5 på gång in

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | AIO: Alpenföhn Gletscherwasser 360mm HS | MB: ASUS ROG CROSSHAIR VIII DARK HERO (Wi-Fi) X570 | GPU: MSI GeForce RTX 3090 SUPRIM X | RAM: Team T-Force Xtreem ARGB 4x8GB (32GB) DDR4 3600 MHz CL14 | PSU: ASUS ROG Thor 850W | SSD: WD Black SN850 Gen 4 SSD 2TB | CASE: Phanteks Eclipse P500A

Permalänk
Medlem

Ursäkta min tröghet men MMs utlottning är bara diskversionen lr? Inte DE..

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

Ingen tiggeri efter koder för PS5!

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av tapaza80:

Ursäkta min tröghet men MMs utlottning är bara diskversionen lr? Inte DE..

Japp, endast DE disk-versionen med en extra handkontroll.

edit: Mesa dumdumb

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddyK:

Japp, endast DE med en extra handkontroll.

DE är väl digital editon? Ser ut som diskversionen. Ja, jag är förvirrad

Permalänk
Medlem
Skrivet av tapaza80:

DE är väl digital editon? Ser ut som diskversionen. Ja, jag är förvirrad

Tror han menade SE 😘

Permalänk
Medlem
Skrivet av tapaza80:

DE är väl digital editon? Ser ut som diskversionen. Ja, jag är förvirrad

Ber om ursäkt, menade självklart disk-versionen. Tänkte skriva SE men fick lite hjärnsläpp verkar det som.

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Skrivet av Fredrik Lidén:

lyckades inte vinna! har någon en kod över tar jag den mer än gärna😅🙄

Man får ej tigga.