INTERNATIONELLA CAPS LOCK-DAGEN ÄNTLIGEN HÄR IGEN

Permalänk
Melding Plague

INTERNATIONELLA CAPS LOCK-DAGEN ÄNTLIGEN HÄR IGEN

IDAG HÖGTIDLIGHÅLLS SKRIKANDE PÅ INTERNET. OM DU HAR FÖR VANA ATT SKRIVA I CAPS LOCK ÄR DU FETT JOBBIG MOT ALLA.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

ÄNTLIGEN

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

HÄRLIGT, MEN HAR JAG TALAT OM ATT JAG KÖR LINUX?!

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk
Medlem

HATAR CAPS LOCK NORMALT MEN DENNA DAG ÄR BARA BRA PÅ ALLA SÄTT OCH VIS!

Visa signatur

AMD 5800X ▪ MSI B550M Mortar ▪ G.Skill 32GB 3600MHz CL16 ▪ Palit 4070 Ti ▪ 1TB SSD 970 Evo+ ▪ Dark Power 13 1000W ▪ FD Define Mini C ▪ Aorus AD27QD + LG 27GL850

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Kattus:

HÄRLIGT, MEN HAR JAG TALAT OM ATT JAG KÖR LINUX?!

DET VAR INGEN SOM FRÅGADE!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

är mer rebell och tar mig en "tvärtomdag" idag.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kattus:

HÄRLIGT, MEN HAR JAG TALAT OM ATT JAG KÖR LINUX?!

JAG ÄR FÖRVÅNAD ATT DU GLÖMDE NÄMNA CROSSFIT!

Permalänk
Lego Master

jAG VILL KÖRA OMVÄND cAMELcASE IDAG.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Samsung Sverige

JAG VÄLKOMNAR DENNA DAG MED GUSTO, NU SKA JAG MINSANN SPRIDA BUDSKAPET OM ANANAS PÅ PIZZA MED BRAGD!

//PONTUS

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Samsung:

JAG VÄLKOMNAR DENNA DAG MED GUSTO, NU SKA JAG MINSANN SPRIDA BUDSKAPET OM ANANAS PÅ PIZZA MED BRAGD!

WE DO NOT JOKE ABOUT THE PINEAPPLE PIZZA. BASK IN ITS GLORY.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

VAFAN KÄNNS JU SOM ATT DET VAR NYSS FÖRRA GÅNGEN. VAD TIDEN GÅR!

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Hedersmedlem

VA?? JAG HÖR INTE VAD NI SKRIVER!!!!

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

VA?!
JAG SOM ALLTID TROTT ATT DET VAR ÅRET OM SOM GÄLLDE.

Visa signatur

Corsair 5000D | PRIME X670E-PRO | 7800X3D |
Kingston Fury Beast DDR5 2x16GB @6000MT/s CL30-40-40-28 | TUF RTX 4090 | 2 * 2TB WD Black SN850X PCI-E 4 |

Permalänk
Medlem

VARNING FÖR HUNDEN

Permalänk
Medlem

Synd att det inte var internationella Shift daggen så jag kan vara med.

Tja själv programmerar jag om capslock till annat, oftast F13 eller någon annan mer udda knapp och använder den t.ex. som push to talk istället

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Jag är för frihet, kör Linux, är inte vegan och tycker alla får göra som de vill. CAps lock är bra om man ska skriva flera STORA bokstäver i rad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gruarn:

JAG ÄR FÖRVÅNAD ATT DU GLÖMDE NÄMNA CROSSFIT!

JAG VILL BARA NÄMNA ATT JAG ÄR VEGAN OCH GLUTENINTOLERANT!

Visa signatur

Burk 10700K@5.1GHz 7900 XTX
Ljud KRK RP8 G3 samt Audio Technica ATH-M50
Bild Samsung C27HG70

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calisthenics:

VARNING FÖR HUNDEN

STRUNTA I HUNDEN, SE UPP FÖR ÄGAREN!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Samsung:

JAG VÄLKOMNAR DENNA DAG MED GUSTO, NU SKA JAG MINSANN SPRIDA BUDSKAPET OM ANANAS PÅ PIZZA MED BRAGD!

ANANAS PÅ PIZZA = KÄRLEK. HAWAII MED VITSÅS, JA TACK!

Skrivet av Kent:

VA?? JAG HÖR INTE VAD NI SKRIVER!!!!

THIS ISN'T EVEN MY FINAL FORM!!!!

Skrivet av ronnylov:

Jag är för frihet, kör Linux, är inte vegan och tycker alla får göra som de vill. CAps lock är bra om man ska skriva flera STORA bokstäver i rad.

OK, KUL!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Hedersmedlem

JÄVLAR VAD FOLK SKULLE SKRIKA DÅ!

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

HURRA! DET ÄR VÄLDIGT SÄLLAN MAN FÅR SKRIVA SÅ HÄR I FORUMTRÅDARNA. DETTA PÅMINNER ÄVEN MIG OM ATT JAG MÅSTE INAKTIVERA CAPS LOCK IGEN I MJUKVARAN TILL MITT TANGENTBORD. TYDLIGEN HAR CAPS LOCK KNAPPEN PÅ NYTT AKTIVERATS.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klorixx:

JÄVLAR VAD FOLK SKULLE SKRIKA DÅ!

SKRIK INTE!

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem

MEN HÅLL TRUTEN, FOLK FÖRSÖKER SOVA HÄR!!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X (Arctic Liquid Freezer II 280) | MSI RTX 4090 Gaming Trio | 32 GB G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6400 C32 | ASRock B650E PG-ITX WiFi | Asus Loki 850 W | Cooler Master NR200P (Galleri)

Permalänk
Medlem

hUR STÄNGER MAN AV STORA BOKSTÄVER

Permalänk
Medlem

DU FÅR TALA HÖGRE, JAG SER DÅLIGT.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

jAG VILL KÖRA OMVÄND cAMELcASE IDAG.

GÖR DU DET I KODEN OCKSÅ? KÖR DU MED CODE REVIEWS? 😂

Permalänk
Medlem

JAG HÖR DÅLIGT, SKRIV HÖGRE!

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem

ENDA DAGEN PÅ ÅRET SOM DET ÄR STÖRANDE ATT MAN REMAPPAT CAPS LOCK TANGENTEN TILL NÅGOT SOM FAKTISKT ÄR ANVÄNDBART SÅ NU FICK JAG SKRIVA ALL DENNA ONÖDIGA TEXTEN MED SHIIIIIIFTTTTT

(men seriöst, alla borde remappa mer, tips från coachen: remappa shift,ctrl,cmd,alt också (dom sitter där som paratiser utan någon enskild funktion) osv till tap & hold = fungerar som vanliga modifier keys & tap & release = remappat till något annat, personligen har jag L_shift, L_ctrl, L_alt & L_cmd remappat till ( [ { !, så slipper man all finger gympa om man måste hålla in shift+alt+cmd+ctrl+57 för att skriva: œ)

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Tenerezza:

Synd att det inte var internationella Shift daggen så jag kan vara med.

Tja själv programmerar jag om capslock till annat, oftast F13 eller någon annan mer udda knapp och använder den t.ex. som push to talk istället

Skrivet av ronnylov:

Jag är för frihet, kör Linux, är inte vegan och tycker alla får göra som de vill. CAps lock är bra om man ska skriva flera STORA bokstäver i rad.

VÄNLIGEN RESPEKTERA INTERNATIONELLA CAPS LOCK-DAGEN!!!

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...