Webbhallen kundvård
Hej,
Sitter i kläm med Webhallen med en beställning av ett MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G som gjordes 2020-09-18.
Jag vet att det är många som lidit svårt i all snurr som varit med RTX 30XX serien men jag vill iaf berätta om hur Webhallen har behandlat mig och säkert många fler.
MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G kostade då 8699 kr och det priset gäller fortfarande!
Då MSI slutade tillverkade X TRIO blev ersättaren istället MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR
Då bytte Webhallen ut min lagda order till Z TRIO 10G LHR, jag blev då "lite trött" på dom för att de utan vidare gjorde så utan att fråga, men jag minar inte crypto så det fick vara. Alltså bättre med ett LHG kort än inget alls..
Tiden går och sista kontakten jag hade med deras usla kundtjänst var i december om LHR varianten.
Slösurfade lite igår och blev överraskad då jag på Webhallens hemsida hittade ett MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR i Uppsalabutiken som jag bokade direkt!
Under tiden har Webhallen åter ändrat i min ursprungsbeställning och bytt ut LHR kortet mot ett vanligt MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G! WTF.. Nytt samtal till Webhallens kundtjänst idag och där påstår att de inte kan se när och vem gjort denna ändring och de vägrar helt att ta på sig något som helst ansvar, så för mig är det bara att fortsätta vänta eller maila kundtjänst Är det någon här på forumet som hamnat i kläm med Webhallen på liknande sätt?