Halflife 2 --> Officiell Tråd

Permalänk
Medlem

hmm någon som har en aning vad den nya uppdateringen på steam gjorde? ingen film iaf

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN
hmm någon som har en aning vad den nya uppdateringen på steam gjorde? ingen film iaf

Jag tror det var cs.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av n00bJONTE
Jag tror det var cs.

Mjo, osså dedicated server oxå (o kanske nån annan mod med).

Permalänk
Medlem

Snackas mycket om storlek på banor så jag lägger in lite info om Söldner så att man får perspektiv:
What is the size of the generated world map?
6500 x 3500 km (4062 x 2187 miles)
How long would it take to run from one side of the map to the other? And can we see a map of the area? (by BigDaz)
Running? Oh, we never tried, but about 200 hours minimum We post a map at sometime when the final map section has been decided upon.
http://soldner.jowood.com/?RubrikIdentifier=839&lang=en

Permalänk
Medlem

Men det pratas inte om det, eller det gjordes, och söldner räknas inte för det är inget normalt spel när det gäller moddning etc, annars kan man bara kasta in alla mmos i frågan med.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnAQ
[upprörd]
Microsoft e väl för fan inte onda? Dom skiljer sig inte det minsta från något annat företag, deras prioritering #1 är att TJÄNA SÅ MYCKET PENGAR SOM MÖJLIGT!
Det hade NI oxå velat göra om ni va i deras situation...
[/upprörd]

Det är enligt mig en definition på ondska. Vinstmaximering, vidrigt...

Visa signatur

-det finns ingen ödets och himmelens lag, det finns ingen slumpens cynism, människor lider vareviga dag, de lider av kapitalism
-Vilken otursmango, den låg som oskyldig, så tog hon fram flera

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Legendary21
Det är enligt mig en definition på ondska. Vinstmaximering, vidrigt...

Vad har det med HL2 att göra, dra inte in massa marxistiska ideer i denna tråden tack.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
VR-fantast

Vet inte om detta har postats (tror jag ej!) men här förklarar Gabe Newell lite om situationen med Anti Aliasing och HL2, och potentiella lösningar

http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?threadid=3071&...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Forskarn
Snackas mycket om storlek på banor så jag lägger in lite info om Söldner så att man får perspektiv:
What is the size of the generated world map?
6500 x 3500 km (4062 x 2187 miles)
How long would it take to run from one side of the map to the other? And can we see a map of the area? (by BigDaz)
Running? Oh, we never tried, but about 200 hours minimum We post a map at sometime when the final map section has been decided upon.
http://soldner.jowood.com/?RubrikIdentifier=839&lang=en

Jo generated map, men hur kul är det på en skala?

Permalänk
Medlem

Söldner?? Vad har det med hl2 att göra? Motorn lr?

Visa signatur

Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.

Permalänk
Medlem

strunt samma... det har inget med det att göra.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk

http://www.halflife2source.com/crowbar.html

HL2 siter gör verkligen allt för att få besökare

Permalänk
Medlem

Hon va ju inte äns snygg. Skräcködla

Visa signatur

"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.

Permalänk

uuuuuuu

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

ahahahhaha

Permalänk
VR-fantast

Vadå hon såg väl ok ut.. fan vad petig man är om man tycker en sådan person är ful

Lite väl desperat att gå o köpa en sån kofot och be ens flickvän stå att slicka på den dock..

Permalänk

Kan ju säga att det är inte första gången han gör så

Permalänk
Medlem

Vadå, tycker ni att en liten avdanka fjortis ser bra ut, herre min skapar

Visa signatur

Permalänk
VR-fantast

Åh nej, säg inte att du är en sån som tycker att alla tjejer som inte är supermodeller är fula
Lycka till med att föra dina gener vidare isåfall

Fjortis vet jag inte.. hon ser ut att vara över 18 år åtminstone.

Edit: Jag letar gärna fram lite bilder på fula tjejer om du vill

Permalänk
Medlem

Haha tyvär grabben, gillar dom mer naturliga så där gjorde du bort dig. Just sminket och själva posen som gör henne så "slampig" och sånt stör jag mig på.

Men låt oss inte förstöra en underbar tråd. Smaken är som baken lika delad.

Visa signatur

Permalänk
VR-fantast

Missförstå mig inte, jag tycker inte hon ser ut som den vackraste varelsen på jorden. Jag menade bara att hon såg ok ut, att hon inte var _ful_

Men tillbaka till topic ja..

Edit : här är en ful

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halldin
Missförstå mig inte, jag tycker inte hon ser ut som den vackraste varelsen på jorden. Jag menade bara att hon såg ok ut, att hon inte var _ful_

Men tillbaka till topic ja..

Mindre smink kanke och ta bort lite av punk-utseendet såå..

Permalänk
Medlem

Ny film på gång... Nån som har steam puttrande?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Untitled
Ny film på gång... Nån som har steam puttrande?

Den ska komma i morrn... Så tat lungt..

Permalänk
Medlem

Den går att ladda ner redan nu, även om man inte kan se den

Permalänk

Och de har krypterat gcache filen så den går inte att cracka så lätt längre

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BigMomma
Den går att ladda ner redan nu, även om man inte kan se den

Hu rmenar du???

Permalänk

Kommer det en film till inatt? isf så får man väl sitta uppe då:) För nu är det bara dom balla filmerna kvar ju.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Kommer det en film till inatt? isf så får man väl sitta uppe då:) För nu är det bara dom balla filmerna kvar ju.

exakt fast nu sitter jag iof på en p3:a så jag får väl hoppas att filmen funkar

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Jag fattar inte vad mintt steam håller på med...
I "monitor" så uppdateras "HL2 movies", men jag kan ändå inte se filmen som skulle kommit fram...