Anmäl dig till Roborock Challenge!
Permalänk
Medlem

En bra dator till salu!

Jag har en komplett dator med mus tangentbord och monitor på köpet. Lägger bilder på kvitton så ser ni precis vad den innehåller
Har såklart kvitto på monitorn med men man får bara ha 5 bilder här men köpt Elgiganten 5990kr
Hör gärna av dig på sms till 0735064469

Läs hela annonsen här

Permalänk

Kan vad om man får fråga, kan fixa den? Lite oklart där.

Visa signatur

1. x570-f, 3800x, 16gb, 520hx, gtx1060, 27" 144hz
2. z77-itx, 3570k, 8gb, HD7870
3. Chaintech M-atx, Pentium 733mhz, 640mb, Ati Rage II 8mb

Permalänk
Medlem
Skrivet av broderick:

Kan vad om man får fråga, kan fixa den? Lite oklart där.

En komplett dator för den som besitter förmågan att

Permalänk
Medlem

Hej!

Jo det ska jag förklara bästa du, detta är min lillebrors dator och som jag kan se har han lagt över 30.000 på den. Jag personligen kan väldigt lite om datorer så detta är en dator för den som kan om datorer. En del av komponenterna datorn har är bra i värde och frågat om råd från kollegor på Elgiganten där de säger att detta är en monster dator
Min lillebror gick bort för 1 år sen och denna dator borde vara i händerna på någon som kommer använda den och inte hemma hos mig. Det är inget sätt jag försöker kränka någon utan bara att det är en dator till den som kan om datorer.

Permalänk
Medlem

Beklagar din förlust, väldigt bra pris för allting, hade gärna tagit den ifall det var i Stockholm men hoppas den kommer i bra händer. Lycka till

Permalänk
Medlem

Sthlm

Jag tackar så hjärtligt och sanningen är jag pendlar mellan Lund och Sthlm minst 2 gånger i månaden så lösning finns om det skulle vara intressant för dig!

Permalänk
Medlem

Sthlm

Skrivet av Dzikibyk:

Beklagar din förlust, väldigt bra pris för allting, hade gärna tagit den ifall det var i Stockholm men hoppas den kommer i bra händer. Lycka till

Jag tackar så hjärtligt och sanningen är jag pendlar mellan Lund och Sthlm minst 2 gånger i månaden så lösning finns om det skulle vara intressant för dig!

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 8000kr för det är vad budgeten tillåter.
Med leverans till Stockholm då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av boegas:

Lägger ett bud på 8000kr för det är vad budgeten tillåter.
Med leverans till Stockholm då.

Jag tackar för budet och avvaktar för jag kan gå med på 10.000 med leverans till ditt hem i Sthlm.

Permalänk

Hej,
Beklagar verkligen förlusten. Datorn är sin tids prestigebygge, jag gissar att din lillebror var både stolt och nöjd över den.

Några år tillbaka flyttade jag och min sambo ihop, och sedan dess har jag och hennes son gjort vårat bästa för att samsas om min dator. Han har börjat spela mer och mer med sina kompisar, så det är nog dags att han får en egen dator - det är därför jag kollar runt här bland annonserna.
Jag kan tyvärr inte gå högre än 7,000:-, det är vad min budget maxar på, men det är bara för datorn. Vi har redan skärm, tangentbord, etc. Och du behöver inte tänka på att leverera den, vi kan komma och hämta den.

Allt gott!

Permalänk

Hej igen,
Jag har pratat med sambon. Tanken var från början att jag skulle köpa en dator till hennes son som en överraskning, men hon vill hjälpa till (och hon skulle dessutom ha användning av en skärm till sitt hemmakontor).
Vi kan därmed iallafall matcha tidigare budgivares bud för hela paketet - 8,000:-, och vi kan komma och hämta det.

Finns det möjlighet att testa datorn, skärmen, etc. på plats?

Ha en trevlig lördag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lmalmgren:

Hej igen,
Jag har pratat med sambon. Tanken var från början att jag skulle köpa en dator till hennes son som en överraskning, men hon vill hjälpa till (och hon skulle dessutom ha användning av en skärm till sitt hemmakontor).
Vi kan därmed iallafall matcha tidigare budgivares bud för hela paketet - 8,000:-, och vi kan komma och hämta det.

Finns det möjlighet att testa datorn, skärmen, etc. på plats?

Ha en trevlig lördag!

Tack så mycket, verkligen det värmde mig jag måste tyvärr stoppa dig och säga att jag fick tyvärr iväg den idag så nu är brossans dator hos en ny gamer och jag hoppas han blir nöjd med den! Sorry för sent svar men har jobbat 💯

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk

Tack för uppdateringen, uppskattar det!