Permalänk

AMD Ryzen 7 7800X3D

Hej. Jag kommer hugga en 9800X3D så fort den finns att köpa och för att finansiera denna kommer jag behöva sälja min 7800X3D. Letar redan nu efter köpare för att kunna göra en snabb och smidig affär när det blir dags. Köpt från proshop.se 2024-06-28. Kartong, tillbehör och kvitto medföljer. Den har funkar utmärkt och har körts på negativ 20 via curve optimizer ihop med 6000mhz minnen med expo-profil. Den kommer med andra ord inte kunna säljas förrän 9800X3D går att få tag på.

Säljer till vem jag vill, eller inte alls. Skickas med postnord mot förskottsbetalning via swish.

MVH Kalle

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 900 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

▰ RX 9070 XT Sapphire Pulse ▰ Ryzen 7 9800X3D
▰ ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI ▰ Define R5 ▰ Crucial P3 Plus
▰ G.Skill Flare X5 32GB 6000Mhz CL30 ▰ MSI MAG CoreLiquid 240R V2
▰ Prisma AL-18/14 ▰ Acer XV282KK

Permalänk
Nytt bud: 3 000 kr
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 100 kr + frakt
Permalänk
Medlem

3500kr+frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 600 kr + frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 700 kr 3700 + frakt
Permalänk
Skrivet av aydentist86:

Hej. Jag kommer hugga en 9800X3D så fort den finns att köpa och för att finansiera denna kommer jag behöva sälja min 7800X3D. Letar redan nu efter köpare för att kunna göra en snabb och smidig affär när det blir dags. Köpt från proshop.se 2024-06-28. Kartong, tillbehör och kvitto medföljer. Den har funkar utmärkt och har körts på negativ 20 via curve optimizer ihop med 6000mhz minnen med expo-profil. Den kommer med andra ord inte kunna säljas förrän 9800X3D går att få tag på.

Säljer till vem jag vill, eller inte alls. Skickas med postnord mot förskottsbetalning via swish.

MVH Kalle

Läs hela annonsen här

Har själv en 7800x3d och tänkte köpa en 9800x3d, men hört rykten om att den kanske bara är 6-8% bättre, kanske inte värt att byta då...

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 900 kr
Permalänk

På grund av skämtet 9800X3D kommer jag tyvärr inte kunna sälja min 7800X3D.

MVH Kalle

Permalänk
Medlem
Skrivet av aydentist86:

På grund av skämtet 9800X3D kommer jag tyvärr inte kunna sälja min 7800X3D.

MVH Kalle

Vad anser du det vara ett skämt med denna ?

Permalänk
Skrivet av g0pp3:

Vad anser du det vara ett skämt med denna ?

Den lilla prestandaökningen är helt ok i sig, men i relation till det ökade effektuttaget blev det en besvikelse.

MVH Kalle

Permalänk
Medlem
Skrivet av aydentist86:

Den lilla prestandaökningen är helt ok i sig, men i relation till det ökade effektuttaget blev det en besvikelse.

MVH Kalle

Ja såg de på jayztwocents att de var typ 145W cpu package.