Permalänk
Medlem

Peak Design Everyday Backpack

Livet ser annorlunda ut och andra kameragrejer hänger med, och på andra typer av resor. Så min PD Everyday Backpack blir mest liggande istället för att användas.

Säljes därför till någon som kan använda den.

Bra rygga med bra plats för laptop, kamera, lite kläder eller vad man nu behöver ha med sig. Har för mig fungerat som en mindre weekend bag med laptop/ipad, lite kläder, spegellös kamera, necessär och lite laddare.

Fack finns för laptop, ett annat fack för surfplatta, avdelare för det stora facket, öppningsbara sidor med mindre fack med mera.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1000+frakt

Visa signatur

Its not about power, its about balance

Permalänk
Medlem

Har lite svårt att bedöma hur sliten tyget är, skulle du kunna kommenterar på både ut- och insidan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeroastic:

Har lite svårt att bedöma hur sliten tyget är, skulle du kunna kommenterar på både ut- och insidan?

Självklart! Generellt lite slitage. Torkade av den helt idag och bedömer den som bra skick med spår av användning. På utsidan är det såklart lite skav på metallspännet, och på ett ställe där locket gärna viker sig ser man att färgen är något ljusare.

På insidan finns två små bläckprickar från nån penna nån gång.

Jag fotar och lägger upp detaljbilder imorgon så alla får se vad det rör sig om.

Permalänk
Medlem

Som lovat kommer här en del bilder.

Mindre färgskalan på locket

Prick av bläck på insidan. Långt ned på ena sidan.

En till mindre fläck av bläck på andra sidan. Också långt ned på insidan.

Hela ryggan med utvikta sidor.

Dividers till huvudfacket.

Mindre missfärgning på en divider

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edlife:

1000+frakt

Om inga nya bud kommit in innan dagen är slut så är den din

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad