Dator med i7 6700K, GTX 970, 16 GB DDR4 3200 MHz, 500 GB SSD

Permalänk
Medlem

Dator med i7 6700K, GTX 970, 16 GB DDR4 3200 MHz, 500 GB SSD

Säljer av min gamla maskin som jag haft ett tag och som fått några uppgraderingar genom åren:

Chassi: Corsair Obsidian 750D, transparent sida
MB: Asus Z170 Pro Gaming, backplate på plats
CPU: Intel i7 6700K
Kylare: Cooler Master V8 GTS
RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB (2x8) 3200 MHz CL16
GPU: Evga GTX 970 SSC Gaming ACX 2.0
SSD: Samsung 840 Evo 500 GB
HDD: Seagate Barracuda 2 TB 7200 RPM
PSU: Corsair RM850, modulär

Datorn är nystädad och med ett återställt Windows 10, alla diskar är nollade förutom att det är Windows installerat.

I burken sitter också en CD/DVD RW från Asus (ej inkopplad på bild, sladdar finns), och ett gäng fläktar, blandat från Corsair, NZXT, och en Cooler Master i botten. Fläktar i fronten och botten har dammfilter.

Det finns plats för upp till 6 st 3.5 tums mekaniska diskar i två burar, en monterad på bild, samt 4 st 2.5 tums slädar som går att montera någonstans så det ska gå att ha allt fyllt samtidigt tror jag. Alla sladdar till PSU finns och kan skickas med, men köparen får välja så mycket eller så lite de vill av extra sladdar och slädar.

Har monteringsdetaljer för AMD till kylaren.

OBS två små riv i nätet på toppen, se bild.

Har originalkartong kvar och kan skicka i den, det bör gå att få in det mesta av extraprylarna inuti och resten fyller jag med bubbelplast eller liknande. Det går också utmärkt att hämta den hemma hos mig i Bagarmossen utanför Stockholm.

Svårt med pris på äldre grejer, men vi kanske börjar på 1300?

Läs hela annonsen här

Permalänk

1500+frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 600 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem
Skrivet av tiinto:

1 600 kr + frakt

Hade redan påbörjat en konversation om att sälja i DM, hoppas du hittar något annat