Permalänk
Medlem

Beställde precis två vattenfilter som kan monteras på en petflaska. Kalas vid kamping eller om jag bara är ute och fiskar och blir törstig. En till mig och en som kommer bli en födelsedagspresent till en fisketokig kompis

https://stick.se/ovrigt/sawyer-mini-vattenfilter-sp128/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Beställde en ny ryggsäck då dragkedjan gick sönder på min gamla: https://www.amazon.se/dp/B07MK6JZ9S

Permalänk

Beställdes nyligen, dock så är det inte till mig utan skall ges till en person men mycket vackert för man väl ge.

https://jonnajintonsweden.com/product/nordic-sky-necklace/

Permalänk
Medlem

Lite nya Arctic P14 PRO fläktar från Inet som kommer imorgon!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASUS TUF Gaming B850-Plus WIFI - Asus ROG 5080 Astral - Corsair Vengeance 32 GB 6000 MHz CL30 - WD Black SN850X 1TB - Crucial P310 1TB - Arctic Liquid Freezer III Pro 360 - NZXT C1200 - Antec Flux - Hitscan Hyperlight - Keychron K2 HE Wireless - Fosi Audio K5 Pro Gaming - Beyerdynamic DT 990

Permalänk
Medlem

Väntar på tre paket,

- Kolfiber plate till mitt ena tangentbord
- 100 random stickers
- 6 st true classic t-shirts

Visa signatur

🎮 ⇢ R7 5800X3D • MSI B450 Gaming Pro Carbon • 64 GB Vengeance LPX • Sapphire Nitro+ 7900 XT
⌨️ ⇢ AKB Vero • Mekanisk Fjell
🖱 ⇢ DeathAdder V3 Pro • Xlite V2
🔈 ⇢ DT 1990 Pro • HD6XX • JDS Labs Element 3

Permalänk
Medlem

Väntar på två paket
Samsung Q990F/Q995F,
Vibrationsdämpare för woofern från teeeemu, aldrig beställt från temu förut så blir spännande att se.

Permalänk
Medlem

Väntar på en powerbank från Ugreen

Permalänk
Medlem

Idag så "bör" mitt nya 5070 kort komma

Permalänk
Medlem

En vän skall få barn inom kort och hon är halvt besatt av dinosaurier.

Hittade dessa småttingar på teddykompaniet och lade en order direkt, de är fanemig diabetessöta.
Förhoppningsvis får även barnet leka med dem

Permalänk
Medlem

Jag vill också ha! ♥️

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-6600K | Moderkort: Asus Z170 Pro Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB (2x8) | Grafikkort: Geforce GTX 1070 | Kylare: Be Quiet Pure Rock | SSD: Samsung 850 EVO 500 GB | Hårddisk: WD Blue 3TB 7200rpm 64MB | Chassi: NZXT S340 Elite | Nätaggregat: Corsair RM750x 750 W | Skärm: 2xSamsung 1080p

Permalänk
Medlem

Jag slog till på ett asus tuf 9070xt för 6400kr som är påväg.

Ska bli kul att uppgradera 2060S

Permalänk
Medlem

Inväntar en skivare, en "HP DeskJet 2823E All-In-One skrivare" som jag la händerna på då den var till ett tillfälligt nedsatt pris.
Den var nedsatt till 269kr från ord. pris 949kr vid tillfället.

https://www.power.se/datorer-och-surfplattor/skrivare-och-scanners/blackstraaleskrivare/hp-deskjet-2823e-all-in-one-skrivare/p-2775219/

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 samt en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
• GreeniX 800 G4 SFF i5 | Intel Core i5-8500 | 16GB | GeForce RTX 3050 6GB | 500 GB NVMe SSD | Windows 11 Home
• ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Väntar på fyra paket.

En ny mobil.
En ny klocka.
En ny laddare till mobilen.
Och skärmskydd till klockan.

Förhoppningsvis är allt här senast fredag.

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk
Medlem

Inväntar skärmskydd och skal till nya telefonen, men telefonen lär nog dröja till nästa vecka och inte längre än så hoppas jag..

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASUS TUF Gaming B850-Plus WIFI - Asus ROG 5080 Astral - Corsair Vengeance 32 GB 6000 MHz CL30 - WD Black SN850X 1TB - Crucial P310 1TB - Arctic Liquid Freezer III Pro 360 - NZXT C1200 - Antec Flux - Hitscan Hyperlight - Keychron K2 HE Wireless - Fosi Audio K5 Pro Gaming - Beyerdynamic DT 990

Permalänk
Medlem

Väntar på min Dolce Gusto kapselmaskin:

Café au Lait:

och choklad:

Permalänk
Hedersmedlem

Ett köp av begagnad bänkmultimeter från ebay.
I tisdags kom det till en paketbox men när jag försökte identifiera mig med bankID stod det att mitt namn inte stämde med mottagaren så jag kunde ändra så det kom till utlämningsstället några hundra meter bort. Vad gör postnord då, skickar det 2 timmar bort till en sorteringscentral som nu tagit 3 dagar och jag får väl inte paketet förrän nästa vecka istället. Surt när man haft det framför sig i paketboxen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shimonu:

https://i.ebayimg.com/images/g/HUQAAeSwzzdos2I-/s-l1600.png

Ett köp av begagnad bänkmultimeter från ebay.
I tisdags kom det till en paketbox men när jag försökte identifiera mig med bankID stod det att mitt namn inte stämde med mottagaren så jag kunde ändra så det kom till utlämningsstället några hundra meter bort. Vad gör postnord då, skickar det 2 timmar bort till en sorteringscentral som nu tagit 3 dagar och jag får väl inte paketet förrän nästa vecka istället. Surt när man haft det framför sig i paketboxen.

Har du Å, ä eller Ö i ditt namn så kan det bli konstiga tecken på paketet, om Ebay ej klarar utländska tecken, så namnet ej överensstämmer med namnet hos Postnord.

Vad du hade kunnat göra hade varit att du valt att legitimera med FotoID i Postnord-appen.

Så får jag göra när jag handlar på Amazon. Jag har Å i mitt efternamn.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Pruttmuff:

Har du Å, ä eller Ö i ditt namn så kan det bli konstiga tecken på paketet, om Ebay ej klarar utländska tecken, så namnet ej överensstämmer med namnet hos Postnord.

Vad du hade kunnat göra hade varit att du valt att legitimera med FotoID i Postnord-appen.

Så får jag göra när jag handlar på Amazon. Jag har Å i mitt efternamn.

Det var inte ett alternativ jag såg när jag försökte hämta ut, hur fungerar det? Jag ser inget om det när jag läser hur man hämtar ut från postbox, då nämner de bara BankID.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shimonu:

Det var inte ett alternativ jag såg när jag försökte hämta ut, hur fungerar det? Jag ser inget om det när jag läser hur man hämtar ut från postbox, då nämner de bara BankID.

Jaha, skulle du hämta ut från postbox? Då går nog inte mitt alternativ. Jag trodde du skulle hämta ut från ombud.

Permalänk
Medlem

Inväntar en ny lur, en iPhone 17 Pro Max. Det är en fet telefon men jag får en bra deal via jobbet. Det är sjukt hur taggad man är och hur störigt det är när man inte vet när den ska komma. Senaste bud är att den inkommer lagret 26/9, men release var ju i fredags och jag vill ha den nu 😂

Visa signatur

Desktop: Ryzen 7800X3D | Gigabyte Windforce RTX 4080 | Kingston Fury Beast DDR5 32GB @ 6000MHz | MSI MAG B650 | Arctic Liquid Freezer II 360 | Kingston KC3000 1TB + WD SN850X 4TB | Arctic Liquid Freezer II 360 | Phantek G360A | Corsair RM1000e

Laptop: Lenovo X1 Carbon G9

Permalänk
Medlem

ASUS BW-16D1HT intern BD brännare.
Får väl leta upp en "rätt" lödda till den så jag kan använda den som extern enhet.

Ska uppgradera mjukvaran från 3.11 till 3.10 så den kan hantera UHD blueray.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2025? Ha pyttsan.

Permalänk

En KobraVR gunstock till Quest 3. Postnord vill tydligen ha 175-spänn för att deklarera varan som är förbetald moms/skatt på och sen får man bara meddelandet att "Tyvärr tar det lite längre tid att slutföra din tulldeklaration." Detta innan man kan få betala och sen ska det godkännas och skickas vidare. Snark..
Lär väl inte se den nästa vecka ens.

Permalänk

Väntar på en Iss till en Hp designjet 500 42"

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600x
32gb ram
Asus Rog Strix B550-e gaming
Asus Tuf 3080 oc
Anycubic kobra 3 kombo

Permalänk
Medlem

Väntar på en HuE Bridge Pro från Komplett. De säger den skickades i torsdags, men Postnord säger att de fortfarande väntar på paketet.
Inget akut behov, men ändå irriterande. Får väl se om det börjar hända något i början på nästa vecka.

Permalänk
Medlem

Jag väntar på min Musse Pigg-t-shirt i storlek L som jag beställde från Amazon. Den ska komma till ombud imorgon.

Permalänk
Medlem

den som väntar..

Visa signatur

AMD Ryzen 9800X3D | Sapphire RX9070XT nitro+ | Sapphire B850m nitro+ | 32GB 6000mhz | Kingston KC3000 | 1TB 860 QVO | Corsair SF850 |Asus ROG XG27AQDMG | Asus ROG PG279Q | MSI MAG401QR | Keychron Q1 | Pulsar Xlite V3 | Cloud III wireless | Bambu Lab P1S

Permalänk
Medlem
Visa signatur

MLG Lurker