Jag är kvar på "Leveranstid planeras av tillverkaren" men min order kom iväg 15:50 på en vit iPhone Air.
Hade beställt Halebop först, innan jag såg Tre's erbjudande.
Hade förberett med alla operatörer i flikar, inloggad och grejer, för att jämföra priser.
Men på något vänster så glömde jag bort Tre...
Eftersom min beställning kom iväg 50min efter släpp så gissar jag att jag inte kommer få den på release dagen, men det är ingen katastrof. Skillnaden på pris mot alla andra operatörer var så stor att jag väntar hellre ändå.
Mitt skal som skulle följa med står det dock: "Beräknad leverans: Vecka 40" men dom behöver ju inte nödvändigtvis skickas tillsammans.
Ska bli intressant och se hur det går för alla som gjorde "Tre tricket", om mobilerna skickas.
Känns ju som att vid det här laget så borde dom göra det, annars borde Tre redan sorterat bort och kontaktat dom berörda.
Sjukt konstigt dock att dom inte täppte igen hålet tidigare än dom gjorde, för det måste verkligen varit hundratals som beställt på det sättet.
Sista testet är la om det går smidigt att avsluta det obundna avtalet sen bara, men det borde ju inte vara några problem.
Känns som om Tre hävdar paragrafen om abonnemang i avtalet för mobilen, så kommer det bli ett väldans liv iaf, och väldigt mycket dålig press.
Hoppas på riktigt att alla som beställt på det sättet får mobilerna för det som är utsatt, utan några problem.
Och skickas mobilerna iväg nu så känns det som att det kommer vara lugnt!
Jag är sjukt nöjd med den dealen jag fått med ett abonnemang jag tänkt ha kvar, så är inte helt säker på att jag hellre hoppat på det ändå.
Det blir liksom utöver dom 320kr per månad för mobilen i avbetalning 229kr i månaden för ett abonnemang med 200gb surf!
Det är svårt att hitta ett abonnemang med så mycket surf för 229kr i månaden, om det inte är ett grupp abonnemang.