Permalänk
Medlem

Aha, kommer förhoppningsvis en patch som gör att man kan stänga av/på catch-up i undeground etc.

Får väl skicka mina åsikter till EA.

Visa signatur

.::Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke::.

Permalänk

Utan catch-up så är det ju ingen utmaning. Och med catch-up så blir man sjukt irriterad:p Så vad ska man göra? Jag tycker att man ska kunna stänga av catch-uppen i underground när man klarat ut spelet en gång.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Grymt förlsag Mr.Bravo. Håller med till fullo.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

mjo jag hatar catch-up grejen sen fattar jag inte hut måtståndar blirarna kan ha sånt sjukt bra fäste

Permalänk
Medlem

På en bana där det är en tvär höger efter start så tar motståndarna den kurvan helt perfekt när de kommer till den efter x antal varv i hög hastighet. Själv har jag "as" svårt för den kurvan och tappar mitt försprång där.

Edit: Hur stavar jag egentligen? Måste träna..

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av X290v
Jag fick spelet innan det kom ut.? inget svrt alls bara att kolla om det finns i ISO format sen ladda installera o cracka.., föresten äger det

Sedär, ett erkännande svart på vitt
Synd att inte alla är lika korkade, en varning till dig, och ettgratis råd. Läs Reglerna

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Medlem

han ägde det sa han ju?

Visa signatur

Jag svävar, jag flyger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yoda_z
han ägde det sa han ju?

Det äger, tyckte han.
Ett uttryck som undgomarna använder nuförtiden.

Permalänk
Medlem

förresten, äger det

läste jag det som. folk får lära sig använda skiljetecken eller skriva mer normalt

Visa signatur

Jag svävar, jag flyger.

Permalänk
Medlem

I mina öron (/ögon/whatever ) får det samma betydelse. Det blir iaf extremt luddigt utan ett "jag".

Permalänk
Medlem

Tänkte höra vad ni har toppat era bilar till? Min hastighets rekord ligger på 366km/t och jag stör mig fruktansvärt på att jag inte kommer över 370. Hur fort har ni kört?

Visa signatur

amd tvåtusenetthundra || femhundratolv mb RAM ||Gf fyra Ti fyratusenfyrahundra

Permalänk

Vilken jävla pubertal story det var i detta spel då. Måste varit utvecklat i åtanke att säljas till 13-åriga pojkar. Men fartkänslan i bumper-cam var det inget fel på.

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem

Så otroligt kasst spel detta var. Besviken på det. Ok, att det inte är en racing simulator, men herregud, hur bra fäste kan bilar ha egentligen? Problemet börjar mest med powerslide som den går in i tid och otid. Helt plötsligt har man absolut inget fäste alls. Och sen catch-up funktionen är rätt så idiotisk den också, skulle hellre se att motståndarna hade bättre bilar. Känns inte så troligt att en sketen Golf ska hinna upp mig på halva banan.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk

Jag har faktiskt tröttnat på spelet nu direkt efter att jag klarat det. Kan inte fatta att demot var så kul. Jag hade mer kul med det än hela spelet. Demot höll mycket längre också. Spelade det så gott som varje dag i 3-4 veckor. Hela spelet körde jag i en nästan en vecka tills jag klarade det.
Det finns en hel del kul och snygga saker i det, men det är endå mycket som fattas för att det ska hålla.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tarang
Så otroligt kasst spel detta var. Besviken på det. Ok, att det inte är en racing simulator, men herregud, hur bra fäste kan bilar ha egentligen? Problemet börjar mest med powerslide som den går in i tid och otid. Helt plötsligt har man absolut inget fäste alls. Och sen catch-up funktionen är rätt så idiotisk den också, skulle hellre se att motståndarna hade bättre bilar. Känns inte så troligt att en sketen Golf ska hinna upp mig på halva banan.

hehe det där med golfen har du rätt i :D:D:D
min vråltrimmade eclipse ... har inte en chans mot golfen.. fastän jag har 6/6 perfect shifts.. och kör manuel växlad i vanliga lopp..
hur bra jag än tajmar kurvan med rätt växel så kommer golfen om mig... det är sjukt !!!!!
civicen har nog bäst fäste.. ändå så drar peugeoten ifrån mig i allt..
skitspel ffs !!!
nfs hp2 var mkt roligare..

Permalänk
Medlem

Då missar man kanske inget när man väljer att inte spela om hela spelet från början efter att allt jag gjort bara försvunnit huxflux.

Permalänk
Medlem

Kan någon berätta vilken grafik min dator klarar spelet på? Själv kör jag nu på den vanliga grafiken som är från början, och jag upplever att det hackar när jag sätter upp den lite. Vad skulle ni gissa att min dator skulle klara egentligen?

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tartin5
Kan någon berätta vilken grafik min dator klarar spelet på? Själv kör jag nu på den vanliga grafiken som är från början, och jag upplever att det hackar när jag sätter upp den lite. Vad skulle ni gissa att min dator skulle klara egentligen?

nfsu räknar själv ut den optimala grafiken. Låt den vara så som inställningarna var från början så blir det bra

Permalänk

Jag sätter då allt på max på 1024*. Det går lite segt ibland i tunnlar av någon konstig anledning. Men annars funkar det perfa med mitt system som du ser i sign. Ditt grafikkort är bättre så du borde kunna köra på samma som jag.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Powerslide måste vara det dummaste någon inom spelbranschen kan ha tänkt på. Herregud så irriterande! Ena stunden überfäste andra stunden glider du omkring som Bambi på hal is.

Har allvarliga funderingar på att stämma EA Games eller dom som gjorde detta för idioti eller liknande.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Varför i he***te fick jag inte EVO:n? Klarade ju ut det! Spelade ju spelet enbart för att få köra EVO.

Visa signatur

Jag lider av Tropophobia.

Permalänk
Medlem

nfshp2 är mer streetrace känlsa än det här.

bilister i drag är för övrigt det mest irriterande i världen.

Visa signatur

Jag svävar, jag flyger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yoda_z
nfshp2 är mer streetrace känlsa än det här.

bilister i drag är för övrigt det mest irriterande i världen.

ja men nfshp2 har fin grafik.. och minst av allt buggar..
kan man sin växelspak så är det ingen som tar en...
och så ska det vara

Permalänk
Medlem

där hängde jag inte med riktigt

Visa signatur

Jag svävar, jag flyger.

Permalänk
Avstängd

jag håller med tarang..... riktigt skitigt spel. man kan ha ett försprång på ca10 sec sen nuddar man en vägg så man tappar ca 5km/h så kommer alla bilar o blåser om en... men det går fasiken inte att komma i kapp dom igen sen om dom blåser rakt in i en pelare eller liknande så tappar dom fasiken ingen fart knappt. sen är det så sjukt överdrivet med allt....

Permalänk
Medlem

Ännu ett tilfälle när jag bara hatar detta spel, speciellt knockout. Detta är verkligen ett spel man både älskar och hatar..:(:)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tarang
Powerslide måste vara det dummaste någon inom spelbranschen kan ha tänkt på. Herregud så irriterande! Ena stunden überfäste andra stunden glider du omkring som Bambi på hal is.

Har allvarliga funderingar på att stämma EA Games eller dom som gjorde detta för idioti eller liknande.

Djävligt sant, speciellt i det här driftinggrejen. Tyvärr har ju spelet så många andra bra sidor så det är dumt att skita i ett spel bara pga av detta.

Har just börjat lira det riktigt kul, men hur ska komma vidare är det "Go Underground" gäller?

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Ja.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hamberg
Djävligt sant, speciellt i det här driftinggrejen. Tyvärr har ju spelet så många andra bra sidor så det är dumt att skita i ett spel bara pga av detta.

Har just börjat lira det riktigt kul, men hur ska komma vidare är det "Go Underground" gäller?

Yepp, det är ju "go onderground" som är själva karriärdelen av spelet

Sen undrar jag varför alla klagar så mycket på spelet?
Inga nfs-spel har haft "verklighetstrolighet" (finns det ordet) som grund. Om ni vill ha verkligare spel så pröva på street legal 2! Fast det spelet är ju lite dåligt gjort dock =/

Permalänk

Vill ni ha ett verklighetstroget spel så ska ni vänta G.T.R!

Visa signatur

Serru...