Gratis Anarchy Online Ett År

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Orkar inte vara i training area tills lvl 6

Det är inget måste, men jag skulle nog stanna kvar tills dess. Bara att döda monster tills dess. I Borealis där du hamnar (om du väljer neutral dvs (vet inte hur det ser ut i OT(?) eller Clan) men "subways" vilket verkar vara det bästa stället att levla så behöver du nog level 5 eller 6 för att kunna döda monster utan att få för stora problem.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragin Pig
oj, det visste inte jag heller!

Glad att kunna hjälpa. Känns bra att man har kommit så långt så att man iaf kan hjälpa nybörjare med de frågor man själv hade när man var helt ny i "den stora staden". Vet inte hur länge jag letade efter t.ex. "Ranged Weapon parts booth" (eller något liknande hette den, ni vet vad jag menar, eller så behöver ni inte bry er om den här meningen), och den visade sig finnas alldeles brevid där jag letat minst ett tiotal gånger

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk

Har lirat det i en dag nu, rätt kul när man fattar hur man ska göra. Jag spelar förövrigt på RubiKa 1 och heter såklart Nizor (Har kommit till level 6 soldier just nu, någon som vet var man ska gå efter det? De där monstren som attackerar ICC vakterna "där uppe" är försvåra att döda.), adda mig på msn om någon vill Nizor2k@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Monstrena "där uppe" attackerar inte dig. Om du vill lämna newbie området så spring bara rätt över till byggnaden på andra sidan. Där finns det ett par NPC's som låter dig välja vilken sida du vill gå med - Clan, Neutral och OT. Du ska få ett access card eller liknande som du sedan kan använda på en av maskinerna vid teleportern i huset.

Du ska alltså klicka först på kortet, så att du har den som "pekare", sedan högerklicka direkt på maskinen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad man bör välja? Omni, neutral eller clan? fixer och martial artist som sammarbetar.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sture
Någon som vet vad man bör välja? Omni, neutral eller clan? fixer och martial artist som sammarbetar.

Det är upp till dig själv att ta ställning i konflikten

Själv är jag Omni.

OmniTech is your friend.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Jag körde på neutral då jag inte har någon större koll på storyn bakom spelet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

när kommit till steg två "register free account" så säger den efter ett tag att man måste betala, vad ska man då göra?

Visa signatur
Permalänk

då väljer du att det inte ska vara "vanlig" betalning.

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem

Någon som minns tiden när Crat pets hade SMGs och flesta Omni mobs tappade omni application forms?
Gamla goda tider det, synd att SL sög så hårt enligt mig att jag var bara tvungen att sluta spela AO efter att man spelat det nästan 3år sedan betan.. :>

Permalänk
Avstängd

har nyss börjat med spelet men jag fattar inte ett skit så skulle ni kunna säga vad man ska göra för nåt? har precis kommit till en skum ö där jag simmar i land sen springer jag runt som en tok och fattar ingenting. slåss jag med nån dör jag och har inga vapen. vad ska jag göra? hur reser man till olika platser osv?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Simma iland och spring vänster så kommer du till en tunnel. Bara att springa rakt in (sväng lite) så kommer du till den första staden. Om du svänger vänster precis innan du kommer in till staden så är det ett fält med en massa aliens. Spring rakt över så kommer du till den riktiga världen.

Permalänk
Medlem

håller på att ladda ned nu.. men e vilken tidåslder uspelas detta spel i??

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av una
håller på att ladda ned nu.. men e vilken tidåslder uspelas detta spel i??

30-40k år in i framtiden på Rubi-Ka. Du kan dock använda "magi" och närstridsvapen

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

systemkrav? flyter de bra med datorn i sign?

Visa signatur

Stationär: R7 9800X3D - B850 Aorus Elite WiFi7 - 2x16GB DDR5 6000MHz CL30 - Radeon RX 9070 XT - Fury Renegade 2TB G5 + Fury Renegade 2TB + 970 EVO Plus 1TB - 1000W 80+ Gold - Corsair Frame 4000D ARGB - Samsung LC49RG90
Bärbar: MacBook Pro 14 M3
Mobil: Apple iPhone 17 Pro Max

Permalänk
Medlem

får hem det i ca 130kb/s... 50min kvar

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk

det är inte magi man använder utan nanorobotar :).

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dedde
systemkrav? flyter de bra med datorn i sign?

Visst fungerar det något men det kommer inte flyta. Dessutom är det rätt kass att spela på låga inställningar.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

vilken server lirar alla på då? kan inte trådskaparen lägga upp en omröstning?
så man vet vart man har störst chans att möta någon annan swecare..

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

Asså, jag drog från training area vid lvl 2 för det var så sjukt tråkigt där. Ville ut i riktiga världen. Hamnade vid ett ställe som hette "subway" och utanför där fanns det massor med andra spelare. Jag har inte en aning om vart jag ska, inte en aning om vad jag ska göra. Plus att jag ber någon snäll person här om denna kunde ge mig kanske grym pistol + lite armour + ite creds. Spelade detta spelet när det släppted men då kändes det mycket lättare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CCWarlock
Visst fungerar det något men det kommer inte flyta. Dessutom är det rätt kass att spela på låga inställningar.

testade o spela.. de gick inge bra.. kom till stranden o sen pallade jag inte längre.. som om de va typ 3 fps :/ ajja skitsamma lycka till alla andra

Visa signatur

Stationär: R7 9800X3D - B850 Aorus Elite WiFi7 - 2x16GB DDR5 6000MHz CL30 - Radeon RX 9070 XT - Fury Renegade 2TB G5 + Fury Renegade 2TB + 970 EVO Plus 1TB - 1000W 80+ Gold - Corsair Frame 4000D ARGB - Samsung LC49RG90
Bärbar: MacBook Pro 14 M3
Mobil: Apple iPhone 17 Pro Max

Permalänk

Atlantean Rubi-ka 1 spelar jag på.

Visa signatur

Macbook

Permalänk

Hmm, nu träffade man på någon rolig person som gav mig 500 000 credits utan att jag ens sagt något Man ska väl inte klaga i alla fall

Tips till alla som börjar spela: levela upp till level 5 på nybörjarön. Åk sedan till den vanliga världen (vet inte om det är samma för alla tre olika vägarna, men OT har jag i a f valt.) (Förresten monstrena attackerade mig! Sådeså), sen försöker du hitta en grupp så du kan få lite experience samt pengar. Sen lär du komma igång rätt fort.

Permalänk
Medlem

har aldrig spelat ett mmorpg i hela mitt liv så jag är by i detta men det är en sak jag inte kan förstå HUR I HEL FRIDENS NAMN LOGGAR JAG UT!???????

Visa signatur
Permalänk
Medlem

una: Du måste sitta ner om du ska kunna logga ut. (:

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk

Jag fick just ner detta spel. En fråga bara: Vart hittar jag "Game key" som jag behöver för att registrera mig? Klockan är 05.06 så jag är lite seg i bollen just nu.

Permalänk
Medlem

ojdå, märke precis att klockan va tio i 6 på morgonen :\ kanske dags att gå och lägga sig... känndes som jag nyss började spela (typ vid 21:00 tiden) trode jag typ hade lirat i en timmer eller så men jag har tydligen suttit o lirat oavbrutet i nästan 9 timmar... snacka om att man förlorar tidsuppfattning när man lirar det här spelet... va hlet borta i det.

Visa signatur

-haxorn

Permalänk

hehe igår blitzade jag några missions... lyckades få en del värdefulla saker
2st Concrete Cushions tex^^ sålde dem för 150K.. nu vet jag att jag kunde fått så mycket mer för dem :/.
Vad kostar med suit idag? en typ försökte sälja en för 500K! det låter som ett rejält över pris imho, min förra kostade mig 100K...

EDIT: det är ingen här som är villig att donera lite pengar eller tid? Behöver en Frost Scytche snart :/

Permalänk
Medlem

nu blir det till å lira igen.... Rubi-ka 1, rome blue
/tell Ormet jag e typ lv9 om nån vill teama lite...

Visa signatur

-haxorn

Permalänk
Medlem

är en 41 enfo nu /tell laclon. skönt att fått på en stygian nu

Visa signatur

Angelheaded hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night

Permalänk
Avstängd

vad är det för skillnad mellan de 3 olika servrarna och vilken ska man välja?

hur ser man hur mycket xp man har och när man levlar?

Visa signatur